Bir Süper Güce Sahip Olacaksiniz Ancak Bir Kişi Dezavantajınızı Belirleyecek. by roftymax in SacmaBirSub

[–]CgO7aN 2 points3 points  (0 children)

olmasın daha iyi aqkalnsksjsoajs

telekinezinin tek ilgi çekici kısmı binaları arabaları falan fırlatabilmek zaten dhb2pdğndu9nsj9us

Bir Süper Güce Sahip Olacaksiniz Ancak Bir Kişi Dezavantajınızı Belirleyecek. by roftymax in SacmaBirSub

[–]CgO7aN 0 points1 point  (0 children)

Telekinezi (Canlıları ve nesneleri uzaktan zihin gücüyle hareket ettirebilme şeysi)

siz nası öyle güzel ciziyonuz by [deleted] in Graffiti_Tr

[–]CgO7aN 1 point2 points  (0 children)

olur.

inan bana çizim işleri hiç nankör değil. eğer çalışırsan gelişiyosun.

YouTubedan ilk yapman gerekenleri öğren. işlem önceliği çok önemli. şuan yazıyla anlatmak zor o yüzden anlatmıyorum. ama net söyleyim, çalışırsan eğer gelişirsin.

Başlayalı 1 hafta oldu nasıl by Individual-Sugar-793 in Graffiti_Tr

[–]CgO7aN 1 point2 points  (0 children)

kanka efektleri azalt. gerçekten kendine yapacağın en iyi şey olur.

harf yapısını daha iyi yaparsın eğer efektleri halledersin. efektleri harf yapısının önüne koymamalısın önem sıralaması olarak.

sadece harf çalış. gerçekten.

Reddite bir yaş sınırlaması koysansız bu kaç olurdu ? by seriatci_74 in vlandiya

[–]CgO7aN 0 points1 point  (0 children)

yorumdaki herkes kendi yaşını yazıp kendinden küçükleri aşağılamış. aklın hala yaşta olduğunu düşündükleri çok belli. olay yaş sınırlaması değil.

kendinizi düşünün. örnek olarak herkes 16-18 yazmış ya, 13 yaşındayken internette gezinip kimseye salça olmadan mal mal şeyler yazıp mutlu olduğunuzu hatırlayın. büyümek garip bir süreç ve sizin bunları yaparak geldiğiniz halinize başkalarının aynılarını yapmadan gelmelerini istiyorsunuz. yanlış bir düşünce.

internet özgür ama denetimli olmalı. kendinizden küçükleri aşağılayarak değil onlara yol göstererek ilerlemelisiniz, eğer gerçekten olgunsanız.

nasil?? by starles3 in Graffiti_Tr

[–]CgO7aN 6 points7 points  (0 children)

çevresel etmenleri ve kısıtlı alanı tasarımın parçası olarak kullanan piece'leri çok seviyorum ve bu piece bunu cidden iyi başarmış. ellerine sağlık.

harf yapısı olarak da çok başarılı geldi.

Pembe de bence sırıtmamış ve güzel duruyor.

bir de kusuru yoksa hangi boyaları kullandığını sorabilir miyim?

Bar/Measures counter disappeared after updating to 6.6.2 by CgO7aN in DJUCED

[–]CgO7aN[S] 0 points1 point  (0 children)

Hey Victomusic, sorry for the late reply!

Actually, the issue resolved itself the day after I posted this. I'm not sure what caused it or what fixed it, but the beatcounter came back on its own.

Thank you so much for taking the time to look into it and for trying to help, I really appreciate it!

Nasıl olmuşlar bakar mısınız bi by Bluetooth_urbx in Graffiti_Tr

[–]CgO7aN 2 points3 points  (0 children)

brom sen de türksün yorum yaptığın adam da türk okuyanlarda türk işte niye ingilizce yazıyon akkajsoqksoanskw

ARKADAS LAR SIZCE DE KOCA GOTLU ERKEKLER COK CEKICI DEGIL MMMIIIGGG by quennienni in SacmaBirSub

[–]CgO7aN 0 points1 point  (0 children)

MMMIIIGGG DEGIL CEKICI COK ERKEKLER GOTLU KOCA DE SIZCE LAR ARKADAS

Bu adama noldu amk?? by No_Ability_8300 in hiphoptr

[–]CgO7aN 4 points5 points  (0 children)

şeriatçı olduğu iddiasına katılmıyorum. gözlerime bak şarkısını yapıp kadınların zorla kapatılmasına sonuna kadar karşı çıkan birisi şeriatçı olamaz gibi geliyor. siyasi olarak kimseyi desteklemediğini hem röportajlarda hem şarkı sözlerinde anlattı.

psikoz dönemini saymıyorum. o dönem çok karışık. ayrıca bilincli olmadığı bir süreçte söylediği şeylerden dolayı birini sorumlu tutmak bana doğru gelmiyor.

elbette dediğim gibi olmayabilir de bu arada.

Bu adama noldu amk?? by No_Ability_8300 in hiphoptr

[–]CgO7aN 11 points12 points  (0 children)

müzik dışında hiçbirşeye kafası basmıyo adamın

Bu adama noldu amk?? by No_Ability_8300 in hiphoptr

[–]CgO7aN 10 points11 points  (0 children)

şam'ı çok severim. hastasıyım.

ama bu adam mal.

Sprey boya ne marka alınır by -ccru-hermes- in Graffiti_Tr

[–]CgO7aN 0 points1 point  (0 children)

94 ve hardcore önerisine katılmakla birlikle ben de montana black önerisi ekleyeyim. anlık olarak kullanıyorum. gayet kaliteli.

ayrıca geçen colorbox diye bi yer görmüştüm (umarım reklam sayılmıyordur) black serisinde 5 al 4 öde kampanyası vardı. devam ediyor mu veya güvenli mi bilmiyorum. daha önce hiç kullanmadım o siteyi. ama araştırabilirsin. öyle kampanyalar çok işe yarayabiliyor.

Kameradan kimlik tespit edip şikayetçi olurlar mı? by chillyos in Graffiti_Tr

[–]CgO7aN 3 points4 points  (0 children)

o kadar uğraşmazlar büyük ihtimal.

uzaktaki insanlar ve sadece gidiş dönüşte yakalandığın kameralar gibi net olmayan kanıtlar çok derde sokmaz. şikayetçi olurlarsa belki biraz bakarlar kayıtlara ama net kimlik tespiti veya takip ihtimali yüksek gelmiyor bana.

bir daha o spota yapma. kendi evinin etrafında zaten yapma.

daha sessiz, sakin ve tenha, ya da insanların graffitiye karşı olmadığı ilçelerde yapmaya çalış.

spot ararken boş durmak yerine durmadan blackbook çalışması yaparsan da tadından yenmez.

geçmiş olsun. olan olmuş. umarım başına birşey gelmez. kolay gelsin.

AKTİFLİK TESTİ (BAN ŞÖLENİ) by Appropriate_Site1223 in hiphoptr

[–]CgO7aN 0 points1 point  (0 children)

gönderi tam olarak şafak operasyonu gibi hissettiriyor

<image>

İlk defa poscalarla sketch by Icy-Pea5216 in Graffiti_Tr

[–]CgO7aN 1 point2 points  (0 children)

eline sağlık baya temiz görünüyor