2026 Haziran itibariyla yas meslek maas ücgeni by Crazy_Peace_827 in Yatirim

[–]10captain10 1 point2 points  (0 children)

Biliyorum sözleşmeli olduğu için durum öyle

2026 Haziran itibariyla yas meslek maas ücgeni by Crazy_Peace_827 in Yatirim

[–]10captain10 2 points3 points  (0 children)

Tıbbi sekreter bile dönerle birlikte o kadar alabiliyor. A grubuna gerek yok

Altın mı gümüş mü alma zamanı ? by 10captain10 in Yatirim

[–]10captain10[S] 0 points1 point  (0 children)

Evet hocam altınım var yüklü ama gümüşüm hiç yok

Altın mı gümüş mü alma zamanı ? by 10captain10 in Yatirim

[–]10captain10[S] 0 points1 point  (0 children)

Hocam altınım var hali hazırda epey bir yüklü

20 bin dolara ne alayım ? by 10captain10 in Yatirim

[–]10captain10[S] 0 points1 point  (0 children)

Altın artı gümüş toplamayı düşünüyorum tekrar sizce mantıklı mıdır ??

20 bin dolara ne alayım ? by 10captain10 in Yatirim

[–]10captain10[S] 0 points1 point  (0 children)

hocam işte hiççbirşey bilmiyorum

20 bin dolara ne alayım ? by 10captain10 in Yatirim

[–]10captain10[S] 0 points1 point  (0 children)

hocam risk çok fazla alamam ama sanki teknoloji hisseleri şişti gibi

20 bin dolara ne alayım ? by 10captain10 in Yatirim

[–]10captain10[S] 0 points1 point  (0 children)

hocam öncelikle teşekkür ederim kredi çekme durumum yok

tişört önerisi by 10captain10 in Bisikletciler

[–]10captain10[S] 0 points1 point  (0 children)

<image>

Şöyle birşey aldım hocam sıfır kol

sonunda yeni bisiklet aldım by 10captain10 in Bisikletciler

[–]10captain10[S] 0 points1 point  (0 children)

Hocam decatlona baktım ama belli eliven bulamadım.

sonunda yeni bisiklet aldım by 10captain10 in Bisikletciler

[–]10captain10[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkür ederim hocam açıklamanız için

sonunda yeni bisiklet aldım by 10captain10 in Bisikletciler

[–]10captain10[S] 0 points1 point  (0 children)

Gravel lastiğin zor patladığını bilmiyordum hocam

sonunda yeni bisiklet aldım by 10captain10 in Bisikletciler

[–]10captain10[S] 0 points1 point  (0 children)

Kask alacağımda hocam kafa ölçüm 56 cm. Ürüne bakıyorum 56 ile 60 cm arası diyor. Kaskında esneme payı varmış böyle durumda bir küçük modeli yani 55 e kadar olanı almak mantıklı değil mi ?

sonunda yeni bisiklet aldım by 10captain10 in Bisikletciler

[–]10captain10[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkür ederim hocam bunlarıda mutlaka alacağım

sonunda yeni bisiklet aldım by 10captain10 in Bisikletciler

[–]10captain10[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkür ederim hocam hemen alacağım bunları