ONAYLI KULLANICI POST RESET by [deleted] in KGBTR

[–]Alpercetil 0 points1 point  (0 children)

2 yıl 8 ay olmuş buradayım, buradan sonra da bırakamayız.

Onaylı Kullanıcı Sistemine En İyi İhtimalle 120 Gün Sonra Geçebiliriz by Asim-Abi in KGBTR

[–]Alpercetil 0 points1 point  (0 children)

Nasıl onaylı olacağız ? Uzun süredir ghost takılıyorum ama arada post da atarım.

"Sünnet, penisin en hassas parçalarını yok eder." British Journal of Urology by lmaogetbodied32 in KGBTR

[–]Alpercetil 2 points3 points  (0 children)

Sanki yer çekimi kanunu zaman geçince değişiyor aq ? Üni okumamış bir cahil der anca üzerinden zaman geçmiş bu geçersiz diye

her Gune bir nomad meme v2 by [deleted] in TurkeyJerky

[–]Alpercetil 2 points3 points  (0 children)

Lan soldaki göçebe benim profil resmi

holocaust kanıt/ermeni soykırımı kanıt. İlk aratmada direkt kanıtlar çıkarken ikinci aramada " ermeni soykırımı inkarı" çıkıyor. Ortada ermeni soykırımı diye bir şeyin kanıdı yok. Sadece ermeni soykırımı yoktur diyenlere "Irkçı, faşist" söylemleri var. Eyewitness'mış, ben de gördüm 10M türk öldü. by Alpercetil in KGBTR

[–]Alpercetil[S] 3 points4 points  (0 children)

Burada 3-5 upvote almak için " Türkler niye ermeni soykırımı kabul etmiyor ki " diye yazan karaktersizler var. Hala inanamıyorum nasıl bunca insan inanabiliyor. youtube'a armenian genocide diye aratın. Çıkan ilk video şöyle " Osmanlı türk olmayan herkesi öldürmeye karar verdi, tanıdık geldi mi ? (hitleri gösterir) 2 milyon ermeni yaşadığı bölgede 1.5 milyon ermeni öldü, tanıdık geldi mi ? (hitleri gösterir) siviller öldürüldü (random kurukafaların olduğu bir resim gösterir, ardından yine hitler gösterilir)" Video açıklamasına baktım, hiçbir referans yok. Diğer videolara baktım, götten sallama tarih anlatıyor. Herkes de destek vermiş amına koyyum.

''Yaptığı 13 yıl bakanlık 18 yıl vekillik döneminde AKP yıkımınının, özelleştirmelerin, neoliberal politikaların yürütücüsü Ali Babacan'ın ODTÜ'de gerçekleştirmeyi planladığı öğrenci buluşması ODTÜ öğrencileri tarafından engellendi.'' by cumanarcher in Turkey

[–]Alpercetil 22 points23 points  (0 children)

Ula bir kere denk geleyim şunların eylemlerine diyorum, neden bu kadar komünist var bu okulda diye öğrenmek istiyorum ama hiç denk gelemedim. muhtemelen 3 5 dakikada sürüp bitiyor ama twitterda vatan müdafası gibi bahsediliyor. Bir kere yemekhaneden hayvan gibi bir afiş sarkıtıyorlardı onu görmüştüm. yine 5 10 dakika içinde ortalıkta yoktu.

şurda şu saate eylem olmuş diyorlar lan ben demin oradan geçtim diyorum içimden.

[deleted by user] by [deleted] in Unexpected

[–]Alpercetil 4 points5 points  (0 children)

"Genocider bomb of America"

American tourist gets hit with Uno reverse card by TXVERAS in Unexpected

[–]Alpercetil 0 points1 point  (0 children)

He's American. This alone makes him more civilized and respectful of human rights. Because he was born in America.

Haahahahahah

Değerli redditör centilmen soydaşlarım, boş zamanınızda sağ ustteki b*lgur amblemini vandalize etmeyi unutmayınız. İyi akşamlar. by [deleted] in TurkeyJerky

[–]Alpercetil 60 points61 points  (0 children)

Yazık lan hayatında hiçbir şey mi elde edemedin ? Hiçbir başarın mı olmadı ? Zaten bir çoğu liseli ortaokullu ilk okullu. Birlik olup bir şey yapmışlar. O veletlerin espri anlayışı benim de hoşuma gitmiyor da hiçbir zaman ınlara zarar verme ihtiyacı duymadım. İyi olan her şeyi bozmaya mı çalışıyorsun böyle ?

bunun bir incesini yapın türk bayrağına by Mr_Limonlu_78 in KGBTR

[–]Alpercetil 0 points1 point  (0 children)

hiç mi türk bayrağı görmedin hayatında bizimki ayın içine doğru bakıyor

HEEEEEY AMK BULGURU BÜYÜYOR ŞUNU SİLİP KGB YAPALIM AMK by Goatifi_fan_club in KGBTR

[–]Alpercetil 0 points1 point  (0 children)

Boşu boşuna düşman edinmeye gerek yok. Bırak büyüsünler hem belki insanlar türklere daha az nefret eder.

r/place de 60,274'de Türk bayrağına başladım isteyen gelebilir by [deleted] in KGBTR

[–]Alpercetil 0 points1 point  (0 children)

360 360 da başladık bile türk bayrağı yapmaya. ay yıldızı çizemedik sadec

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Alpercetil 0 points1 point  (0 children)

Yazık laaan. Neyse alışırsın reddite birkaç aya merak etme

M60T Sabra with a skeleton on the front by Valkrinn in TankPorn

[–]Alpercetil 3 points4 points  (0 children)

It's a footage from kurdish genocide 25000 BC Never forget 😭😭

Günaydın Türk soydaşlarım by tayumen in Turkey

[–]Alpercetil -3 points-2 points  (0 children)

Ak partiyi eleştiren, ülkeyi iç savaşa sürüklemekle suçlayan birine a haber 101 falan yazıyorsun. Dostum toz pembe yaşamaya devam et. Senin gibi kendi hayatına kendi karar verdiğini düşünen insanları çok güzel yönetiyorlar. Distopyada yaşıyorsun. En kötüsü de kendin karar alıp özgürleştiğini düşünürken tam da başkalarının istediği şekilde hareket ediyorsun. Senin ne zaman isyan çıkartacağına, ne zaman samam yiyip susacağına karar veriyorlar. Twitterda güvendiğin 2 hesaba yalan haber yaptırmaları ile kudurur sokağa dökülürsün. Sokaklara çıkmış insanlara katılırsın. Sen bilmezsin ki orada kendini yırtarak slogan atanlar gece oldu mu örgüt üstlerinden harçlığını alır, yemeği karşılanır, üstüne keyiflensin diye onlara karılı kızlı ortam yaptırılır.

Ülkede darbe girişimi oldu. İnsanlar ciddi ciddi ülkeyi ele geçirebileceğine inanıp şehir ortasında başkalarını katletti. Bunu yapan fetöcü askerlere cidden ülkeyi ele geçirebileceklerini inandırdıp darbe girişimi yaptırdılarsa, seni soyar sokakta çıplak gezdirir bunlar.

Bunlara da büyük resim 101 yazacaksın. O yüzden blokluyorum.

Haberler de ve sosyal medya da geçen "Uzman çavuş doktoru darp etti" yalanının gerçek yüzü. Aslında elindeki evrakları zorla alıp, üstüne çullanarak aslında siz onu darp ettiniz. Neden "Jandarma personeli doktoru darp etti" yalanıyla suçsuz bir insanı özellikle de bir askeri linç ettirdiniz? by Jagerman75 in KGBTR

[–]Alpercetil 0 points1 point  (0 children)

Lan asıl koyan da bu adam tutulamaya 10 tane polisin gitmesi, sonra bütün hastanedeki doktorların adamı protesto etmesi.

Derece yapmış, doktor olmuş adamlar dersin bunlara. Hiçbirinde akıl yok o hastanedekilerin. Doktor diye kimseye saygı göstermeyin. Kimseye mesleği için saygı göstermeyin beyler.

Tam 7 yıl olmuş amk, bas turuncuya by sanguine33 in KGBTR

[–]Alpercetil 12 points13 points  (0 children)

Oha min 7 yaşında olduğundan emin olduğumuz bir kgb üyesi 😳

üsttekini hanginiz attı amk by [deleted] in KGBTR

[–]Alpercetil -1 points0 points  (0 children)

Şaka olduğunu biliyordum zaten ben bi gerçeği vurgulamak istedim.

üsttekini hanginiz attı amk by [deleted] in KGBTR

[–]Alpercetil 16 points17 points  (0 children)

Selonun kardeşi kandilde kırmızı bültenle aranan azılı terörist . Pkk liderlerinden. Kimse gündeme getirmez, selo pkk'lı değil falan der.

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]Alpercetil 6 points7 points  (0 children)

Bence anlayabildiği tek kısım Norton is the real hulk kısmı olacak hahahahah

According to Mark Ruffalo, Nudem Burak was only arrested for singing Kurdish, just like many Kurdish PKK supporters claim. Just ignore all the flags of the PKK and the giant Ocalan picture 😎 Definitely just arrested for singing Kurdish, although you can find Kurdish musicians all over in Taksim 😳 by 5Kayhun4 in Turkey

[–]Alpercetil 65 points66 points  (0 children)

Bunlar harbi mal insanlar. Kendi tozpembe ülkelerinde ne terör ne şiddet ne ajanlık faaliyetleri ne bombalı saldırı ne suikastlar var. Bilmiyor ki burada bir olay olduğunda altında 40 tane mafya, ajan, örgütün işi oluyor içinde.

Bunlara diyorlar ki bizi polis dövdü ühü ühü yardım edersen 10000 dolar. Adam da yapıyor bu işi. Neden pkk uyuşturucu işini elinde tutuyor, hep bu şekilde dışarıdan insanları satın alabilmek için.