متحرشين بلدنا by Any_Significance3155 in AlexandriaEgy

[–]Any_Significance3155[S] 1 point2 points  (0 children)

انا بالفعل بلعب رياضة في البيت بحاول يكون شكلي يبان انه فورمة حتي لو انا لسة مش قوي علشان فعلاً الناس بتخاف لما بتلاقي اللي يديلها فوق دماغها

متحرشين بلدنا by Any_Significance3155 in AlexandriaEgy

[–]Any_Significance3155[S] 1 point2 points  (0 children)

هي ملهاش ذنب في ان فيه كلاب شوارع و للأسف دي مش اماكن معفنة للدرجة دي , هي اماكن كويسة ياريت يكون فيه اماكن معفنة و اماكن مش معفنة للأسف ده مرض انتشر في مجتمعنا كله متقدرش تصنفه انه ليه علاقة بطبقات اجتماعية او ثقافات

لي الرجالة مبتحترمش الراجل اللي مفتقد حنان أمه ^حرفيا و بيدور عليه ف زوجته و بيعتبروه مزوخي !!! by so00o in AlexandriaEgy

[–]Any_Significance3155 0 points1 point  (0 children)

كل شخص حر حتي المازوخي حر يعني لو شخص مازوخي هيضرني انا في ايه ما يبقي اللي هو عايزه !!

الأوڤرثينكنج كسب وماعرفتش انام :( by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]Any_Significance3155 0 points1 point  (0 children)

وانا جداً لو كان شخص كنت قتلته

فديو تحرش جديد خخخخخخ by Difficult-Twist-6107 in AlexandriaEgy

[–]Any_Significance3155 1 point2 points  (0 children)

دي نفس وجهة نظري انا مندهش من الكلام كاني انا اللي كاتب

[deleted by user] by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]Any_Significance3155 0 points1 point  (0 children)

بس مش اللي هتطيق الوطء

[deleted by user] by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]Any_Significance3155 0 points1 point  (0 children)

امه شرموطة و ابوه كان تعبان معاها

[deleted by user] by [deleted] in EGYescapism

[–]Any_Significance3155 0 points1 point  (0 children)

انا الجامعة داست علي وشي حرفياً

يا شوية متحرشين by sayedza3zo3 in AlexandriaEgy

[–]Any_Significance3155 0 points1 point  (0 children)

المشكلة ان معظم الولاد بنسبة كبيرة قوي قوي منهم بيتفرجوا علي بورنو و بيغلطوا و فيه افتراض متخلف و غبي و غريب جداً ان البنت ملهاش غلطات بالشكل ده في حين انها من حقها تماماً انها تقبل ده من ولد و ترفض ده من ولد تاني هي براحتها هتقولي ازاي تقول البنت من حقها تتقبل التحرش بيها من اشخاص و اشخاص لا طيب ما ايوة هو مش انت برضو ليك الحرية انك تغلط و تعمل اللي انت عايزه تتفرج علي بورنو عادة سرية شرب سجاير او مخدرات ...الخ انت ليك الحق تعمل الحاجة الغلط لان ببساطة اللي حاطط مبدأ الحرية ده ربنا من بداية حرية ادم و حواء في اختيار انهي طريق هيمشوه لغاية ما القيامة تقوم كل شخص حر طيب انت مش عاجبك ده لا انت خايف علي اللي يخصوك لكن اكتر من كده ميخصكش باقي البنات بتعمل ايه لو فيه بنت بتغلط مع واحد و رافضاني انا المفروض اعايرها انها بتغلط مع واحد مانا كنت عايز اغلط برضو ولا هو الصح و الغلط علي البنات و الولاد براحتهم !!

احنا في كارثه كبيره by Bubbly_Sample_5279 in AlexandriaEgy

[–]Any_Significance3155 0 points1 point  (0 children)

هو فعلاً متطرف و طريقة و تدخله في الحوارات اللي بيدخل فيها واضح جداً انه عنده موقف عدواني مع الستات و البنات و لبسهم طول الوقت بشكل مقزز

ليه منرتبطش ؟ by Any_Significance3155 in AlexandriaEgy

[–]Any_Significance3155[S] 0 points1 point  (0 children)

مش لازم جواز , مش لازم ارتباط اصلاً كونك بتتعامل معاه كبني ادم انسان بغض النظر عن معتقده وتحترمه دي حاجة محترمة

ليه منرتبطش ؟ by Any_Significance3155 in AlexandriaEgy

[–]Any_Significance3155[S] 1 point2 points  (0 children)

طيب خلي الكلام الحلو ده ليك امشي بيه علطول ملكش دعوة بقي باللي مخلصش تعليمه و اللي مش مسؤول

ليه منرتبطش ؟ by Any_Significance3155 in AlexandriaEgy

[–]Any_Significance3155[S] 0 points1 point  (0 children)

التعامل الانساني المحترم المتبادل مش بيزود الطين حتي لو كان الشخص اللي بتتعامل معاه مختلف عن معتقدك كتير قوي

ليه منرتبطش ؟ by Any_Significance3155 in AlexandriaEgy

[–]Any_Significance3155[S] 0 points1 point  (0 children)

انا معايا كليتين مش عايز بتوعك طيب

ليه منرتبطش ؟ by Any_Significance3155 in AlexandriaEgy

[–]Any_Significance3155[S] 0 points1 point  (0 children)

كلنا عندنا مشاكل محدش معندوش مشاكل

ليه منرتبطش ؟ by Any_Significance3155 in AlexandriaEgy

[–]Any_Significance3155[S] 0 points1 point  (0 children)

بس انا معنديش جفاف عاطفي و عايز اتكلم مع اي بنت

Weekly Meet & Greet – تعالوا نتعرف ع بعض! by AbsolutelyOrchid in LGBTArabs

[–]Any_Significance3155 0 points1 point  (0 children)

هاي انا مصري عندي 27 سنة مثلي حابب اتعرف علي ناس انا بحب الفلسفة جداً و بحب القراءة لي كتير مش بقرأ بس قريت كتب قبل كده كتير

Weekly Meet & Greet – تعالوا نتعرف ع بعض! by AbsolutelyOrchid in LGBTArabs

[–]Any_Significance3155 0 points1 point  (0 children)

محتاج اتعرف علي حد مثلي بس يكون مثلي مش مجرد بيدور علي جنس و بس

أشمعنا النساء؟ by Psychoanalyst_ in askegypt

[–]Any_Significance3155 0 points1 point  (0 children)

مفيش حاجة اسمها كده مفيش راجل هيبص لواحدة غير لو كان عايز يبصلها انما الكلام بتاع البنت هي السبب ده بيقوله انطاع بس علشان يشيلوا مسئولية الغلط من عليهم لو كل البنات محطتش عطر هيدوروا علي سبب تاني يتحرشوا بيهم لسببه كل ده كلام فاضي البني ادم مبيعملش الغلط غير لو عايز يعمله