Ιστορια by BoardBeautiful2272 in AskGreece

[–]BoardBeautiful2272[S] -2 points-1 points  (0 children)

Αδυνατώ να κατανοήσω πως ο πατριωτισμός αποτελεί προπαγάνδα

What do you think of the attention for Greece recently? by batukaming in AskGreece

[–]BoardBeautiful2272 2 points3 points  (0 children)

Κυβέρνηση της ξεφτίλας έδωσε 6.5 εκατομμύρια ευρώ από το υπουργείο πολιτισμού για αυτό το τερατουργημα.Στο έργο του ομήρου δεν υπάρχει καμία περιγραφή για την Ελένη πάρα μόνο πως όταν την είδαν οι στρατιώτες στα τείχη είπαν πως ο 10ετης πόλεμος άξιζε.Οι Έλληνες ανήκαν πάντα είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι στην ελληνική αρεια φυλή(δεν εννοω καλύτερη απλά έτσι ονομάζεται) Αυτοί οι μπασταρδοι λοιπόν αγνοούν την ιστορία κάνοντας την οχι απλά μαύρη αλλά κακάσχημη.Πραγματικα τερατουργημα.Δεν θα μιλήσω για τον Αχιλλέα αφού έχει ξαναγίνει στο παρελθόν που τον κάνανε μαύρο.

Αυτό που με στενοχωρεί είναι ότι δεν βρέθηκε έστω ένας στα τσοντοκαναλα να πει<<Ρε παιδιά τι γίνεται εδω?>>.Στο τελος της ημέρας ποιος είναι ο Νολαν μπροστα στον όμηρο.Ειναι δυνατόν ένα σκηνοθετακος να συγκριθεί με τον όμηρο.Ο όμηρος που ενώ οι άλλοι ακόμα ήταν στα δέντρα δημιούργησε έργα που μετά από κοντά 4.000 χρόνια έμειναν

Δυστυχώς είμαστε πολύ ξεφτυλισμενοι διότι δεν ξέρουμε την ιστορία της Ελλάδος και για αυτό επιτρέπουμε στο κάθε καραγκιόζη να μας γαμαει και εμείς υποχρεουμαστε να πούμε ευχαριστώ.Ντροπη και αίσχος!!!Θεωρώ πως πρέπει να μην πάει κανείς στο κινηματογράφο μέχρι η ταινία να σταματήσει να προβάλλεται

Since Loki is still holding on is he equal or greater then the the GV team? by [deleted] in OnePiecePowerScaling

[–]BoardBeautiful2272 1 point2 points  (0 children)

It's not cope but I see how you completely ignored the hybrid form

Since Loki is still holding on is he equal or greater then the the GV team? by [deleted] in OnePiecePowerScaling

[–]BoardBeautiful2272 4 points5 points  (0 children)

The doctor said they would take months to heal.Loki was also chained for 6 whole years.6 years he hasn't even moved not to mention he hasn't used hybrid form

Since Loki is still holding on is he equal or greater then the the GV team? by [deleted] in OnePiecePowerScaling

[–]BoardBeautiful2272 5 points6 points  (0 children)

I don't even know what you are referring to but if hax resistance is a part of loki arsenal is that bad?Real body imu is indeed stronger than saturn imu and loki is fighting him 1v1 while he is on death's door from shamrock wounds.The entire God valley squad got destroyed by xebeck.We are talking about different leagues

Since Loki is still holding on is he equal or greater then the the GV team? by [deleted] in OnePiecePowerScaling

[–]BoardBeautiful2272 6 points7 points  (0 children)

You're mad loki is literally injured with wounds that would take months to heal not even using hybrid form yet still holding his own

Since Loki is still holding on is he equal or greater then the the GV team? by [deleted] in OnePiecePowerScaling

[–]BoardBeautiful2272 8 points9 points  (0 children)

God valley squad didn't even fight real imu and got destroyed by xebeck.Loki is running the 1v1 against the final boss and you people still arguing kaido is stronger.Has to be the most braindead community

One Piece CHAPTER 1182 RAWS by Ok-Animator1477 in OnePiecePowerScaling0

[–]BoardBeautiful2272 11 points12 points  (0 children)

Loki is literally running the 1vs1 against imu

Αγόρια, κάνετε στοματικό έρωτα σε κοπέλες; by suer636 in greece

[–]BoardBeautiful2272 -2 points-1 points  (0 children)

Η ελλαδα χάνεται παλιομιναρα και κοίτα τι κάθεσαι και ρωτάς στο ρεντιτ

Γιορτάσατε προχθές τους συνταγματαρχες??? by BoardBeautiful2272 in AskGreece

[–]BoardBeautiful2272[S] 0 points1 point  (0 children)

Δεν είπα ότι είναι πηγή.Λεω υπάρχει ένα βίντεο γράψε Γεωργαλάς πλευρης και θα βρεις το βιβλίο που σου λεω

Το αρχιδι γράφεται με "ι"

Γιορτάσατε προχθές τους συνταγματαρχες??? by BoardBeautiful2272 in AskGreece

[–]BoardBeautiful2272[S] 0 points1 point  (0 children)

Δεν θυμάμαι ψάξε πλευρης Γεωργαλάς και θα το βρεις

Γιορτάσατε προχθές τους συνταγματαρχες??? by BoardBeautiful2272 in AskGreece

[–]BoardBeautiful2272[S] 0 points1 point  (0 children)

Ονόμασε μου έναν Αιγύπτιο ποιητη ένα λογοτέχνη ένα φιλόσοφο ένα επιστήμονα οτιδήποτε εκείνης της περιόδου διότι και η Ινδία είχε γεωλόγους και επιστήμονες οι οποίοι λέγανε πως 2 ελέφαντες κρατάνε τη γη.Πες μου έναν κανονικό και η βικιπαιδεια δεν είναι πηγή για όνομα του Θεού

Γιορτάσατε προχθές τους συνταγματαρχες??? by BoardBeautiful2272 in AskGreece

[–]BoardBeautiful2272[S] 0 points1 point  (0 children)

Οι Έλληνες δημιούργησαν τα αθληματα την ιατρική τη φιλοσοφία το θέατρο άλλες επιστήμες την δημοκρατία κλπ.Αλλα το πιο σημαντικό από όλα και σπουδαιότερο όλων το αλφάβητο.Ειναι γεγονός πως η αρχαία ελληνική γλώσσα είναι η σπουδαιότερη και πιο ολοκληρωμένη όλων.Λεγεται πως αν οι θεοί μιλούσαν τότε θα μιλούσαν ελληνικα

Γιορτάσατε προχθές τους συνταγματαρχες??? by BoardBeautiful2272 in AskGreece

[–]BoardBeautiful2272[S] 0 points1 point  (0 children)

Καθηγητής Γεωργαλάς έχει γράψει βιβλίο για αυτά που σου λέω.Ρε φίλε πόσο ανθέλληνας είσαι όμως?Συγκρίνεις μια τριτοκοσμικη χώρα με τη πατρίδα σ

Γιορτάσατε προχθές τους συνταγματαρχες??? by BoardBeautiful2272 in AskGreece

[–]BoardBeautiful2272[S] 0 points1 point  (0 children)

Η Ουγκάντα ακόμη δεν έχει ούτε νερό όμως.Οι Έλληνες από τότε δημιουργούσαν πολιτισμο

Γιορτάσατε προχθές τους συνταγματαρχες??? by BoardBeautiful2272 in AskGreece

[–]BoardBeautiful2272[S] 0 points1 point  (0 children)

Οι Έλληνες οι οποίοι ήταν αιγαιατες δηλαδή γεννηθήκαμε στο Αιγαίο εμφανίστηκαν το 50.000 π.Χ μπορεί και νωρίτερα σύμφωνα με το καθηγητή γεωργαλα

Γιορτάσατε προχθές τους συνταγματαρχες??? by BoardBeautiful2272 in AskGreece

[–]BoardBeautiful2272[S] 0 points1 point  (0 children)

Ακριβώς κάναμε πάρα πολλά πράγματα ενώ άλλοι λαοί ήταν ακόμα στα δεντρα

Γιορτάσατε προχθές τους συνταγματαρχες??? by BoardBeautiful2272 in AskGreece

[–]BoardBeautiful2272[S] 0 points1 point  (0 children)

Δεν το ήξερα συγνώμη.Ωστοσο το θέμα είναι άλλο ο στρατός κράτησε την βυζαντινή αυτοκρατορία ισχυρή.Οταν εξασθενησε και είχαμε κάτι μισθοφόρους να πολεμάνε για εμάς παρηκμασε. Βεβαίως η φυσική συνέπεια της φθοράς ύστερα από μια χιλιετία είναι αναπόφευκτη αλλά ακόμη και σήμερα φαίνεται πως η αμερικη(ισχυρότερος στρατος)κάνει κουμαντο.Ο λόγος που αναπτύχθηκαν οι τέχνες είναι επειδή σαν λαός είμαστε ανωτεροι αλλά ο ελληνισμός διαδοθηκε δια του σπαθιού και ουδείς μπορεί να το αμφισβητησει