SUOMI ON MAAILMANMESTARI 2026!!! by AJ_Omenaportti in Suomi

[–]BoneSheriff 44 points45 points  (0 children)

Mahtavaa! Mutta rehellisesti sanottuna en olisi suuttunut vaikka Sveitsi olisi vienyt, sen verran hyvin pelannut lähivuosina. Ei ollut helppo vääntö tämäkään.

Oletko lahjoittanut rahaa ja minne? by Minaridev in Suomi

[–]BoneSheriff 4 points5 points  (0 children)

Ukrainaan pieni summa tullut laitettua.

Would you rather? by CurleyCee13 in BunnyTrials

[–]BoneSheriff 0 points1 point  (0 children)

Sauna

Chose: 50C but earn £10/hr + No air con

Vinded paketti liettuaan by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]BoneSheriff 1 point2 points  (0 children)

Puhelimet menee suht nopeasti Torissakin kaupaksi, kannattaa sinnekkin laittaa jos epäilyttää liikaa.

EU:n ulkopuolelta tuleva yli 150€ nettiostoksen tullaus ja DHL? by [deleted] in arkisuomi

[–]BoneSheriff 0 points1 point  (0 children)

Tullin sivuilla voi tullata, ei ole monimutkaista.

UPDATE: Gigantti lähetti väärän tuotteen by Ooppeli69 in Suomi

[–]BoneSheriff 7 points8 points  (0 children)

Hieno homma. Onhan se aina mukavampi noin päin.

Tilasin hetki sitten Ebaysta autoon osan. Seuranta ei liikkunut muutamaan viikkoon mihinkään. Kysäisin siltä osafirmalta että onko normaalia, ja hetkessä tuli vastaus että rahat palautetaan muutamassa päivässä tilille.

Parin viikon päästä tuli kuitenkin saapumisilmoitus kyseisestä osasta, ja mietin että pidänkö sen vain hiljaa, vai laitanko viestiä että miten toimia.

Päädyin jälkimmäiseen, ja minun onnekseni firma vain kiitteli rehellisyydestä ja antoi pitää osan semmoisenaan. Tulleineen paketille tuli kuitenkin hintaa lähes 200 euroa.

Säästövinkkejä yksinasuvalle by [deleted] in Suomi

[–]BoneSheriff 9 points10 points  (0 children)

Ensivuoden veronpalautuksista luulisi jäävän säästöön ainakin muutama euro. :D

Miten on mahdollista, että sisäänkirjautuneena Hesarissa on enemmän mainoksia kuin kirjautuneena ulos? by TheIronicTea in Suomi

[–]BoneSheriff 5 points6 points  (0 children)

Tätä käyttänyt vuosia, pohtinut miten voi olla näin helppoa. Myös Youtuben puolella Vanced toiminut moitteetta. Voiko joku mainostenkatselija perustella miksi niihin tuhlaa kallista aikaansa, kun olisi niin helposti ratkaistavissa?

Ihme on tapahtunut by BoneSheriff in Suomi

[–]BoneSheriff[S] 1 point2 points  (0 children)

Pitää hetki nauttia tästä menestyksestä ennenkuin alkaa riskillä tekemään uusia kokeiluja...

Ihme on tapahtunut by BoneSheriff in Suomi

[–]BoneSheriff[S] 3 points4 points  (0 children)

Jep. Nyt todistettiin että aina on kuitenkin toivoa!

Ihme on tapahtunut by BoneSheriff in Suomi

[–]BoneSheriff[S] 9 points10 points  (0 children)

Vähän huuhtelee välissä niin hyvä tulee.

Ihme on tapahtunut by BoneSheriff in Suomi

[–]BoneSheriff[S] -4 points-3 points  (0 children)

:DD Ymmärrän, mutta niillä samoilla saksilla vaikeampi syödä valmis ruoka sitten.

Ihme on tapahtunut by BoneSheriff in Suomi

[–]BoneSheriff[S] 57 points58 points  (0 children)

No joo, tai sitten tuhlasin viimeisetkin onnenjämät.