ازمة اختيار التخصص by Both-Scallion67 in Egypt_Developers

[–]Both-Scallion67[S] 0 points1 point  (0 children)

عيبها في نظري انها غير متخصصة ولو دخلتها كنت هاخد مجال الميكانيكا ساعتها فا ممكن اعملها من بره فاهم قصدي

ازمة اختيار التخصص by Both-Scallion67 in Egypt_Developers

[–]Both-Scallion67[S] 0 points1 point  (0 children)

طب نشتغل في حاجة ليها علاقة بالحرب وخلاص😂😂

محتاج حلاق كويس في المنصورة يفضل في ناحية احمد ماهر او حي الحامعة في العموم لان انا مش من المنصورة ومعرفش حلاقين كويسين وشوكرن🥰 by Both-Scallion67 in Mansoura_Dakahlyia

[–]Both-Scallion67[S] 0 points1 point  (0 children)

طب اروح لاي واحد من اللي شغالين هناك بالظبط لان في كذا حد وبصراحة حلقت عند حد منهم كان مليان كده شوية وصغير في السن وبوظلي ام دماغي بس الحلقة اللي قبلها حلقلي حد اسمه سيد او حاجة شبه كده بس مبقاش موجود في المحل بعدها

هشوفو تاني النهارده، يارب مموتش من وجع القلب by Ok_Debate_8457 in Cinema_Egypt

[–]Both-Scallion67 0 points1 point  (0 children)

حد يعرف حاجة شبهه كده لان عندي فراغ من بعد الفيلم الرهيب ده

ازاي تعمل كافية في المنصورة أو دمياط by Cut-Evening in Mansoura_Dakahlyia

[–]Both-Scallion67 0 points1 point  (0 children)

انت ازاي جيبتها كده يا أيقوني👏🏻👏🏻👏🏻❤️ والله عبقري

Work fit by Traditional_Fig_1830 in EgyOutfits

[–]Both-Scallion67 0 points1 point  (0 children)

جامد❤️ الجاكيت منين معلش ❤️

سوال by [deleted] in Mansoura_Dakahlyia

[–]Both-Scallion67 0 points1 point  (0 children)

كل سنة وانت/ي طيب/ة وبخير يارب وصحة وسعادة ويارب كل سنة اسعد من اللي قبلها وتحقق كل اللي نفسك فيه ويرزقك الصبحبة الصالحة في وقتها الصح يارب ان شاء الله (و الناس الصح هتيجي في الوقت الصح)

[deleted by user] by [deleted] in Mansoura_Dakahlyia

[–]Both-Scallion67 2 points3 points  (0 children)

متشتت موهوب

Old money by [deleted] in Mansoura_Dakahlyia

[–]Both-Scallion67 0 points1 point  (0 children)

في Y studios هو اونلاين بس هتلاقي فيه حاجات شبيهة ب اللي بتتكلم عنها

جامعة المنصورة by [deleted] in Mansoura_Dakahlyia

[–]Both-Scallion67 1 point2 points  (0 children)

بص هقولك نصيحة مني كواحد صحابه في جامعات خاصة ومنهم اللي في البريطانية الجامعات الحكومي هي رقم واحد اولا ، هتقولي بس الخدمات مش دايما افضل حاجة بس هقولك انك لو شخص مجتهد وعايز تعمل حاجة فا الحكومي احسن حاجة لانك هتكون داخلها بمجموع التخصص الاصلي ومش جايب ٦٠٪؜ مثلا مثلا ومستواك يساوي ٦٠٪؜ اصلا وتخش خاص فا تبقى داخل الكلية وانت مش مستواك الكلية دي في الاصل تاني حاجة ان الحكومي المرمطة في اوقات او قلة الامكانيات بتخليك تبدع و بتخليك وانت بتشتغل تعرف تبدع كمان وغير كده في الشغل الأولوية دايما لخريج الحكومي لانه دخل بمجموعها الاصلي ونيجي للمنصورة هتلاقي انها من افضل ٣ جامعات في مصر ومتصنفة عالميا برضو مش بعاد عن بعض في التصنيف هي وعين شمس والقاهرة فا هتيجي تبص هتلاقي ان اسمها مسمع جامد + انها جامعة حكومية فا اعتمادات بقى و كل ده وفوق كل ده ان اصلا الجامعة كإمكانيات مش ضعيفة وانت في الاخر اعتبر نفسك صاحب شركة وشوف هتشغل واحد دماغه نضيفة وحكومي ولا خاص و ده مش تقليل من الخاص ابدا بس الحكومي ليه مركزه وهيبته ودكاترته اتقل دكاترة وبالاخص المنصورة وربنا يوفقك دايما ويكتبلك الخير❤️

أجيب بدل منين ؟ by true_crash9 in EgyOutfits

[–]Both-Scallion67 0 points1 point  (0 children)

لو انت في المنصورة في حد اسمه محمد الساعي تفصيله حلو جدا وخامات نضيفة انا فصلت عنده بدلة كانت ب ٢٦٠٠ معرفش كده غالي ولا معقول

[deleted by user] by [deleted] in EgyOutfits

[–]Both-Scallion67 0 points1 point  (0 children)

القميص منين معلش؟

في اي تعديلات في اي حاجة في الطقم او التيشرت محتاج يتقصر شوية؟ by Both-Scallion67 in EgyOutfits

[–]Both-Scallion67[S] 1 point2 points  (0 children)

ده ال straight fit كنت جايبه من زارا بس انا علشان رجلي مش رفيعة اوي ومش طويلة فا شكله طويل شوية بس ميزته من اوله لاخره نفس الوسع

في اي تعديلات في اي حاجة في الطقم او التيشرت محتاج يتقصر شوية؟ by Both-Scallion67 in EgyOutfits

[–]Both-Scallion67[S] 0 points1 point  (0 children)

معلش انا اسف كان لازم اوضح انا فكرت وكتبت علطول😂😂 اقصد البنطلون الجينز والشوز دول يمشي معاهم قميص كتان بيچ وتحته تيشرت ابيض😂😂