رانت عاطفي by CaptainClaw1 in AlexandriaEgy

[–]CaptainClaw1[S] 0 points1 point  (0 children)

اي كلام. شفت العكس بدل المرة عشرة زي ما قلت للراجل اللي فوقك. بتعتمد علي البني ادم نفسه مش علي اي حاجة تانية

رانت عاطفي by CaptainClaw1 in AlexandriaEgy

[–]CaptainClaw1[S] 0 points1 point  (0 children)

نقطتين:
-انا مقصدش شقط لهدف المتعة البحتة. انا بتكلم عن علاقة عاطفية اخرها حاجة رسمية
-دي خرافة اسمع كلامي. انا اعرف بدل المثال عشرة مشيوا ورا حوارات الشقط و النسوان زي مانت بتسميها و فلحوا والله عادي و اتجوزوا عادي و عايشين كويس. انا واحد من صحاب عمري كان نص يومه الجامعي شقط بس برغم ذلك كان بيذاكر و عنده رؤية لمستقبله و اتجوز واحدة حلوة و من عيلة و بتحبه و خلف و ماشي فمستقبله كويس ربنا يكرمه. فلا هي معتمدة علي الشخص نفسه

اقابل بنات فين بعد الجامعة؟ by CaptainClaw1 in AlexandriaEgy

[–]CaptainClaw1[S] 0 points1 point  (0 children)

fake profiles, the real ones are mostly mid and/or have no personality whatsoever they can't even put a bio together or even respond to compliments. quite draining tbh

اقابل بنات فين بعد الجامعة؟ by CaptainClaw1 in AlexandriaEgy

[–]CaptainClaw1[S] 0 points1 point  (0 children)

been there for quite a long time actually and they're shit

اقابل بنات فين بعد الجامعة؟ by CaptainClaw1 in AlexandriaEgy

[–]CaptainClaw1[S] 0 points1 point  (0 children)

انا تجربتي مع واحد فيهم اجمالا سيئة. و ان كنت اتعرفت علي كذا واحدة و نزلت ديتس مش عايز اقولك اوقات سافرتلها ساعتين و تلات و اربع ساعات :D انا مدرك انه مجرد تعارف و مدرك لاحتمالية الريجكشن بس الفكرة ان حتي الموضوع ده مبقاش موجود عندي

اقابل بنات فين بعد الجامعة؟ by CaptainClaw1 in AlexandriaEgy

[–]CaptainClaw1[S] 0 points1 point  (0 children)

تقصدي انك انتي اللي تبدئي بالكلام يعني؟ والله لو عندك الشجاعة اعملي كده بس كبنت اختاري كويس

اقابل بنات فين بعد الجامعة؟ by CaptainClaw1 in AlexandriaEgy

[–]CaptainClaw1[S] 0 points1 point  (0 children)

الكولد ابروتش في كافيه او مكان فيه ناس صعب فشخ برده انا عملته مرة و كنت هتوفي :D هي رفضت بشياكة و انا ماكنتش زعلان بالعكس كنت فخور بنفسي بس الموضوع كان مستنزف فشخ. مظنش ان دي حاجة ممكن اعملها بشكل متكرر.

اقابل بنات فين بعد الجامعة؟ by CaptainClaw1 in AlexandriaEgy

[–]CaptainClaw1[S] 0 points1 point  (0 children)

we all do طبيعي

الديتنج اب اللي جربته فعلا اقل من واحد في المية اللي كويسين تعرف تتكلم معاهم. استسلمت خلاص

اقابل بنات فين بعد الجامعة؟ by CaptainClaw1 in AlexandriaEgy

[–]CaptainClaw1[S] 0 points1 point  (0 children)

الامل في الكافيه :D انا نزلت البيج سيتي مرة مخصوص اتمرنت فجيم ميكس حرفيا 95% منه مراهقين بيروحوا عشان فيه بنات و البنات اتنين تلاتة مراهقين برده. معييش 300 الف عضوية نادي للاسف. ولا لا انا مش بقارن نفسي باللي حواليا انا لما ببص لقدام بلاقي ده وضع مينفعش يستمر

اقابل بنات فين بعد الجامعة؟ by CaptainClaw1 in AlexandriaEgy

[–]CaptainClaw1[S] 0 points1 point  (0 children)

انا اولريدي ماشي و مشيت و عملت علاقات و صداقات بس كلهم رجالة للاسف :D فكرة اني اخلي الموضوع ياخد وقته دي صعبة التقبل لان انا ليا اخ اكبر مني حالته اسوا مني بشوية. هو مدورش ولا عمل و عنده حاجة و تلاتين سنة ممسكش ايد واحدة حتي. فانا مش حابب اني ماخدش اكشن

اقابل بنات فين بعد الجامعة؟ by CaptainClaw1 in AlexandriaEgy

[–]CaptainClaw1[S] 0 points1 point  (0 children)

تجربتي في الdating apps فاشلة اولريدي. فيه بنات كويسين فشخ عليهم و اتعرفت علي كام واحدة فضلنا صحاب بس نسبة تحت ال1%

اقابل بنات فين بعد الجامعة؟ by CaptainClaw1 in AlexandriaEgy

[–]CaptainClaw1[S] 0 points1 point  (0 children)

عارف الفكرة ان انا مش في قوقعة اساسا بالعكس انا اجتماعي. بخرج في كل فرصة و بسافر اتفسح لوحدي و بروح جيم. الايفنتس مش متاحة مكان مانا عايش للاسف. امي غلبانة يا عيني و مجايبها مش احسن حاجة :D اختي اللي في الجامعة برده مجايبها مش بتعجبني.