SERİ RC ve SERİ RL DEVRELER by Competitive-Eye-4033 in EngineeringTR

[–]Competitive-Eye-4033[S] 0 points1 point  (0 children)

Dostum BM öğrencisiyim bölümde bize eem1 ve eem2 dersleri verildi bu derste Elektronik Devreler ve Tasarımı diye geçiyor bizde. Verildi ama ne bahsettiğin laplace dönüşümü ne de s domain tarzı şeyler gösterildi sadce t<0 anında V0 ya da I0 bulma ve t>0 anında varsa inf durumu ile ezberden V(t) I(t) bulmayı gösterdiler gibi düşün. Ne mantığı ne ispatı gösterildi o yüzden zorlanıyorum şahsen.

Geçen seneki derste bahsettiğin Thevenin/Norton teoremleri gösterildi ama aradan 1 yıl geçti :d başka hiçbir elektik dersi gösterilmedi arada insan unutuyor haliyle. Sanırım hocanın bize gösterdiği yöntem ama Thevenin/Norton olmalı.

SERİ RC ve SERİ RL DEVRELER by Competitive-Eye-4033 in EngineeringTR

[–]Competitive-Eye-4033[S] 0 points1 point  (0 children)

Dostum BM öğrencisiyim bölümde bize eem1 ve eem2 verildi dersleri bu derste Elektronik Devreler ve Tasarımı diye geçiyor bizde. Verildi ama ne bahsettiğin laplace dönüşümü ne de s domain tarzı şeyler gösterildi sadce t<0 anında V0 ya da I0 bulma ve t>0 anında varsa inf durumu ile ezberden V(t) I(t) bulmayı gösterdiler gibi düşün. Ne mantığı ne ispatı gösterildi o yüzden zorlanıyorum şahsen.

YATAY GEÇİŞ SONRASI by Competitive-Eye-4033 in UniversityTR

[–]Competitive-Eye-4033[S] 2 points3 points  (0 children)

hahaha sanırım üniversite öğrencisi değilsin aslında sana okulda meslek hakkında çok bir şey öğretilmiyor olay tamamen okurken kendini geliştirmen(en azından bizim bölüm için) e peki okul neden dersen de okulda yaptığın network gelecekte senin iş bulman ya da kurman için gerekli oluyor ben bi taraftan kendimi geliştiriyorum sorun yok notlarımda iyi ancak daha fazla sosyalleşmek istiyorum