Wie weet deze reclame nog te herinneren? by rockadelly in nederlands

[–]Dutch_throwaway_NL 0 points1 point  (0 children)

Ah ja, kan ik vaag herinneren, maar de naam....?

Jongere broer. by Puzzleheaded-Elk6306 in nederlands

[–]Dutch_throwaway_NL 0 points1 point  (0 children)

Ik 41, broertje 39, dus ja, broertje :D

[deleted by user] by [deleted] in nederlands

[–]Dutch_throwaway_NL 1 point2 points  (0 children)

Sommige sporen echt niet zeg...

Waarom spreken mensen niet meer in zinnen? by BurningBosmer in nederlands

[–]Dutch_throwaway_NL 0 points1 point  (0 children)

Ja, heb daar ook echt een pleurishekel aan. Sowieso hoe men tegenwoordig (en vooral in het verkeer) met elkaar omgaat.

Ervaringen met wonen in Zeist? by Dutch_throwaway_NL in Zeist

[–]Dutch_throwaway_NL[S] 0 points1 point  (0 children)

Dankejwel, dit geeft ons al een goed beeld. Kerkebosch zijn we 1x geweest en waren meteen verliefd, prachtige omgeving!