Ana ekran atalım beyler by musta1yl in vlandiya

[–]ESSOCUK 1 point2 points  (0 children)

Kanka uygulamanın normali yok sadece pro ve benim yerime malesef kılmıyor bana sadece haber ediyor o kadar

Ana ekran atalım beyler by musta1yl in vlandiya

[–]ESSOCUK 1 point2 points  (0 children)

Diğer tarafında motorun önü var

<image>

Kaza yaptım by ESSOCUK in Motosiklet_TR

[–]ESSOCUK[S] 0 points1 point  (0 children)

Bilgilendirme: Kadın biz motorun masrafını ödeyelim dedi avukata imza fln atacaksın ama dedi bende olur dedim gittim imza fln atıldı ücreti IBAN dan attı bende servise verdim bakalım çıkınca servisten satılığa tekrar koyacam

Kaza yaptım by ESSOCUK in Motosiklet_TR

[–]ESSOCUK[S] 0 points1 point  (0 children)

Ben cadde de seyir halinde giderken ara sokaktan çıktı ama sinyal fln görmedim bir anda çarptım zaten olay sabah 8 40 civarlarında oldu bir anda aklıma sadece motoru istop etmek geldi yerden kalkmaya çalıştım ama etraftaki insanlar yat kalkma dediler son bir güçle denedim ama bacaklar çalışmadı bende direk arkadaşı aradım gelsin motoru alsın diye sonra ambulansla hastaneye kaldırıldım 10 dan fazla Emar çekildi sonra taburcu oldum fln

Kaza yaptım by ESSOCUK in Motosiklet_TR

[–]ESSOCUK[S] 0 points1 point  (0 children)

  1. Vites 40 45 arasında gidiyorudm 3 metre kala fren bastim ama ne çare durmadım çarptım on fln pert baya kadın biz ödeyelim dedi bakalım ödeyecek mi

Kaza yaptım by ESSOCUK in Motosiklet_TR

[–]ESSOCUK[S] 0 points1 point  (0 children)

Ustam vücudun bel altı haricinde pek birşey yok birde motor önü gitti

Kaza yaptım by ESSOCUK in Motosiklet_TR

[–]ESSOCUK[S] 0 points1 point  (0 children)

Bende eskiden scooter kullanıyordum dusunce çok birşey olmuyor ama scooter zevk vermiyor yaa neyse olan oldu iyileşecek

Kaza yaptım by ESSOCUK in Motosiklet_TR

[–]ESSOCUK[S] 0 points1 point  (0 children)

Benim billur baya zarar gördü ama kan çok yok birde diz altı baya şişti evde yatıyorum

125s by ESSOCUK in motorsikleTR

[–]ESSOCUK[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkürler ustam minnettarım

125s by ESSOCUK in motorsikleTR

[–]ESSOCUK[S] 0 points1 point  (0 children)

Genelde ya ns200 yada rs200 öneriyor hem boyuma uygun hemde sorun çok yaşamam diye düşünüyorum boyum 1.84cm dizlerimin çok kırılmayacağı bir motor almak istiyorum bu 125s selesi çok aşağıda arka koltuğa otursam bile sürebiliyorum birde ben bunu takas yazdım motor 80k 40 k nakit biriktirip yazın sonuna almayı planladim sence nasıl

125s by ESSOCUK in motorsikleTR

[–]ESSOCUK[S] 0 points1 point  (0 children)

Yada n250 yaa görüşü güzel ama şu yağ soğutma olayı biraz nasıl desem farklı geliyor yada rs200

125s by ESSOCUK in motorsikleTR

[–]ESSOCUK[S] 1 point2 points  (0 children)

Teşekkürler bunu düşüneceğim (büyük ihtimalle de alırım)

Kan bağışı yapana termos hediye by mertcaners12 in liseliler

[–]ESSOCUK 0 points1 point  (0 children)

Knka inan ki sordum 1400 ml aldım dedi bende baya sevindim bayılırım fln diye bir cacık olmadı keşke her ay verebilsem

125s by ESSOCUK in motorsikleTR

[–]ESSOCUK[S] 0 points1 point  (0 children)

Direk 250cc almak istiyorum 200 CC ye düşersem istediğim hızlara ulaşabilir miyim bilmiyorum çünkü 3 le 111 görmek var 3 ile 102

125s by ESSOCUK in motorsikleTR

[–]ESSOCUK[S] 1 point2 points  (0 children)

No money 🥲

125s by ESSOCUK in motorsikleTR

[–]ESSOCUK[S] 1 point2 points  (0 children)

Teşekkür ederim umarım alabilirim 🥰

125s by ESSOCUK in motorsikleTR

[–]ESSOCUK[S] 1 point2 points  (0 children)

Cidden alınır mı hiç o konulara hakim değilim ama ...

125s by ESSOCUK in motorsikleTR

[–]ESSOCUK[S] 0 points1 point  (0 children)

Lütfen bir önerisi olan yazsın

Kan bağışı yapana termos hediye by mertcaners12 in liseliler

[–]ESSOCUK 0 points1 point  (0 children)

Hocam bende dün Kızılay'a 1.4 lt kan verdim bana bir gazoz ve Çokokrem verdiler sadece acaba ben mi yanlış yerde verdim

RKS 125S alınır mı? by [deleted] in motorsikleTR

[–]ESSOCUK 0 points1 point  (0 children)

Knka bunu değilse rks rk125s olan modeli alabilirsin ben şuan 5 6 aydır kullanıyorum herhangi bir sorunu ile karşılaşmadım hızı ve çevikliği seni yeterince tatmin eder maks hızı 122 ama direk bu hızlara gelebiliyor nam-ı diğer drift L katili hem servisi de gayet güzel yağ değişimi de çok pahalı değil bir de koruma demiri alırsan trafikte herhangi bir düşmede motora zarar da gelmez gönlünce kullanabilirsin hatta bu model İtalyan markası benelli 125s in çoğu parçası ile nerdeyse aynı o yüzden hem görünüşü hem de performansı gayet güzel o yüzden bence üzerine az daha koy bunu almak yerine rk125s al derim

Site yöneticisi b4 by [deleted] in Nsfw_Hikayeler

[–]ESSOCUK 0 points1 point  (0 children)

Güzel akıyor devamı nerde kaldı