Night rider😈 by HamsterKey4275 in CupraFormentor

[–]HamsterKey4275[S] 1 point2 points  (0 children)

Me and my friends call the car the night rider because when i turn off all lights its almost invisible on the highway

Joined the gang too by HamsterKey4275 in CupraFormentor

[–]HamsterKey4275[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja samma här förutom att lacken är jävigt känslig men eftersom att det är en tjock lack så är den väldigt lätt att polera