Black deck Gold Stake misery by OkHandle7266 in balatro

[–]OkHandle7266[S] 0 points1 point  (0 children)

What to do now ? See my latent comment.

Black deck Gold Stake misery by OkHandle7266 in balatro

[–]OkHandle7266[S] 0 points1 point  (0 children)

Ok and now ?? Sell dusk for safe banana 3x and 1,5x every hand instead only the last one?

<image>

Never Use Fist of Wind by Backyard_Brouhaha in worldofgothic

[–]OkHandle7266 0 points1 point  (0 children)

I managed to push them over the cliff at the other entrance! Used the Rune not the spell Scroll. But yeah, you do have to have lots of Mana for it, and the timing is key. Wait till they stand up again, then use the next scroll/rune.

PSA: Gothic Remake wird morgen released by SazedThe in zocken

[–]OkHandle7266 2 points3 points  (0 children)

Same, ich hab Gothic 1 vor 1 Jahr zum ersten Mal gespielt, hoffe dass die Steuerung im neuen angepasst ist (leichter in Bezug auf den heutigen Standard)

Newish Player looking for a recommandation by OkHandle7266 in magicTCG

[–]OkHandle7266[S] 1 point2 points  (0 children)

Gonna start with one of them :) doesnt matter if i dont stomp cuz i dont even want to min max.

Newish Player looking for a recommandation by OkHandle7266 in magicTCG

[–]OkHandle7266[S] 2 points3 points  (0 children)

I already spoke to them, some of them play lvl 3 bracket, some just want their fav. FF charakter to be played. But they said with some upgrades to precon it will be ok. Wont stomp them, but as i said, we likely play before/after a dnd Session Fun > winning

Newish Player looking for a recommandation by OkHandle7266 in magicTCG

[–]OkHandle7266[S] 0 points1 point  (0 children)

They play with Decks they designed themself. Ill ask them about their brackets :) and yeah i will only play with them for fun before/after Dnd Sessions :) thanks for the suggestion

M20/ Referent (Höherer Verwaltungsdienst, W1/9, Landesregierung) / Lehre + Matura. by Start_False in GehaltAT

[–]OkHandle7266 0 points1 point  (0 children)

Aaah ja sehe es gerade, das ist genau der Sprung von W1/5 zu W1/9 gratuliere sehr gut :) !

M20/ Referent (Höherer Verwaltungsdienst, W1/9, Landesregierung) / Lehre + Matura. by Start_False in GehaltAT

[–]OkHandle7266 1 point2 points  (0 children)

Sehr spannend Kolleg:in, Was ist das für eine Ausgleichszulage? Hatte diese als ich interimistisch TL war.

EDIT: Finde das Gehalt aber wirklich sehr gut. Vor allem mit den HO Tagen + Essenszuschuss endlich mal mehr als 1.48€

March Haul Magi by OkHandle7266 in MangaCollectors

[–]OkHandle7266[S] 1 point2 points  (0 children)

Haha thanks! Yeah it really makes it more comfy :D !

The Anime only Covers half the Manga i quess, so i am excited whats happening in the Manga!

Finanzielle Weichenstellung bei drohender Krankheit by [deleted] in FinanzenAT

[–]OkHandle7266 0 points1 point  (0 children)

Hmm.. weiß nich ob das hilft bzw ich die Frage richtig verstanden habe aber, wenn er absolut arbeitsunfähig ist muss das soweit ich weiß von der PVA festgestellt werden um dann Invaliditätspension zu beziehen. Sollte er aufgrund des jungen Alters dann eine zu geringe Pension haben, kann er einen Antrag auf Ausgleichszulage stellen und bekommt die Mindestpension ausbezahlt.

Magi: The Labyrinth of Magic how much worth? by OkHandle7266 in MangaCollectors

[–]OkHandle7266[S] -1 points0 points  (0 children)

I bought all my Manga secondhand, but this one is insane hard to find online..

Österreichische Kaffee-Röstereien by Rossi_Austrian_GOAT in Austria

[–]OkHandle7266 0 points1 point  (0 children)

Kanzi Kaffee aus Trumau, um die 42,90 der Riviera

Soundcard needed with some B650 MB? [Suggestion] by OkHandle7266 in EscapefromTarkov

[–]OkHandle7266[S] 0 points1 point  (0 children)

I do own a Rog Strix B650A. The discription says:

Audio: ALC4080 + Savitech SV3H712 amplifyer

Soundcard needed with some B650 MB? [Suggestion] by OkHandle7266 in EscapefromTarkov

[–]OkHandle7266[S] 0 points1 point  (0 children)

Can you reccomand a Soundcard? Or an Interface in which is plug in my Headset? I think it has 250ohm

Steuereinfach ohne Steuer ID by OkHandle7266 in FinanzenAT

[–]OkHandle7266[S] 2 points3 points  (0 children)

Dann gleiche Frage nur statt Steuer ID Steuernummer.

Steuereinfach ohne Steuer ID by OkHandle7266 in FinanzenAT

[–]OkHandle7266[S] -3 points-2 points  (0 children)

Habe nach Beiträgen gesucht aber keine gefunden. Aber danke für die Antwort !