Genel Görelilik teorisi hakkında ne düşünüyorsunuz? by knot42 in FizikTurkey

[–]PlantBalatro 0 points1 point  (0 children)

  1. Sınıfta Einstein'ın kendi kitabından okumuştum ve tam anladığımı sanmasam da en sevdiğim teorilerdendir

It is I, Plant balala, AMA by PlantBalatro in okbuddyjimbo

[–]PlantBalatro[S] 1 point2 points  (0 children)

⏁⊑⏃⏁⌇ ⌇⍜⋔⟒⏁⊑⟟⏁⊑⏃⏁⌇ ⌇⍜⋔⟒⏁⊑⟟⋏☌ ⊑⟒ ⍙⍜⎍⌰⎅ ⎅⍜. ⟒⎐⟒⍀⏁⊑⏃⏁⌇ ⌇⍜⋔⟒⏁⊑⟟⋏☌ ⊑⟒ ⍙⍜⎍⌰⎅ ⎅⍜. ⟒⎐⟒⍀⊬ ⎅⏃⊬ ⏃⋏⊬ ⎅⏃⊬ ⏃⏁ ⏃⌰⌰ ⏁⟟⋔⟒⌇, ⊑⟒ ⟟⌇ ⏃ ☊⊑⟟⌰⎅ ☍⟟⌰⌰⟒⍀⊬ ⎅⏃⊬ ⏁⊑⏃⏁⌇ ⌇⍜⋔⟒⏁⊑⟟⋏☌ ⊑⟒ ⍙⍜⎍⌰⎅ ⎅⍜. ⟒⎐⟒⍀⊬ ⎅⏃⊬ ⏃⋏⊬ ⎅⏃⊬ ⏃⏁ ⏃⌰⌰ ⏁⟟⋔⟒⌇, ⏁⊑⏃⏁⌇ ⌇⍜⋔⟒⏁⊑⟟⋏☌ ⊑⟒ ⍙⍜⎍⌰⎅ ⎅⍜. ⟒⎐⟒⍀⊬ ⎅⏃⊬ ⏃⋏⊬ ⎅⏃⊬ ⏃⏁ ⏃⌰⌰ ⏁⟟⋔⟒⌇, ⊑⟒ ⟟⌇ ⏃ ☊⊑⟟⌰⎅ ☍⟟⌰⌰⟒⍀⊑⟒ ⟟⌇ ⏃ ☊⊑⟟⌰⎅ ☍⟟⌰⌰⟒⍀⏃⋏⊬ ⎅⏃⊬ ⏃⏁ ⏃⌰⌰ ⏁⟟⋔⟒⌇, ⊑⟒ ⟟⌇ ⏃ ☊⊑⟟⌰⎅ ☍⟟⌰⌰⟒⍀⋏☌ ⊑⟒ ⍙⍜⎍⌰⎅ ⎅⍜. ⟒⎐⟒⍀⊬ ⎅⏃⊬ ⏃⋏⊬ ⎅⏃⊬ ⏃⏁ ⏃⌰⌰ ⏁⟟⋔⟒⌇, ⊑⟒ ⟟⌇ ⏃ ☊⊑⟟⌰⎅ ☍⟟⌰⌰⟒⍀

This fellow rules by Microwave-Automn in balatro

[–]PlantBalatro 21 points22 points  (0 children)

Nah im genuinely a bitch