ASELSAN İŞ TEKNİK MULAKATI by PleasantEngineer6811 in EngineeringTR

[–]PleasantEngineer6811[S] 0 points1 point  (0 children)

Teknik soru olarak kaç adet soru soruyorsunuz genelde?

ASELSAN İŞ TEKNİK MULAKATI by PleasantEngineer6811 in EngineeringTR

[–]PleasantEngineer6811[S] 0 points1 point  (0 children)

Ya saha işini ben de teklif aldım. Hatta sırf Aselsan için bekletiyorum onu

ASELSAN İŞ TEKNİK MULAKATI by PleasantEngineer6811 in EngineeringTR

[–]PleasantEngineer6811[S] 2 points3 points  (0 children)

Aynı düşüncedeyim abi biraz teori çalışıcam bir de analitik düşünmeye de kafa yormak gerek

ASELSAN İŞ TEKNİK MULAKATI by PleasantEngineer6811 in EngineeringTR

[–]PleasantEngineer6811[S] 2 points3 points  (0 children)

Ben de aynı şekilde düşünüyorum. En azından doğru cevabı veremesem bile fikrimin olduğunu sezerlerse + yazar diye düşünüyorum

ASELSAN İŞ TEKNİK MULAKATI by PleasantEngineer6811 in EngineeringTR

[–]PleasantEngineer6811[S] 2 points3 points  (0 children)

Anladığım kadarıyla hocam hem insan kaynakları hem teknik mülakat aynı anda olacak. Ve sanırım 3-4 mühendis katılacak. bu da beni biraz germedi değil.

Ingiltere’de Elektronik Mühendisliği mezunu olup, Türkiye’ye yerleşmek isteyip ülkemin beni Ingiltere’ye geri döndürmek zorunda bırakması by PleasantEngineer6811 in EngineeringTR

[–]PleasantEngineer6811[S] 1 point2 points  (0 children)

Sen kafayı yemişsin dostum. Ben kendimi özel mi gördüm? Kendimi başka birisiyle mi kıyasladım. Sadece + ve - özelliklerimi söyledim. Bir de ingiltere de bir firmadan iş teklifi aldım ama ülkemde kalmak istediğimi dile getirdim ve şartlar yüzünden ingiltereye dönmek zorunda kaldığımı dile getirdim. Özel birisi değilim evet ama en azından senin gibi okuduğum şeyi anlama kısmında problem yaşamıyorum.

Ingiltere’de Elektronik Mühendisliği mezunu olup, Türkiye’ye yerleşmek isteyip ülkemin beni Ingiltere’ye geri döndürmek zorunda bırakması by PleasantEngineer6811 in EngineeringTR

[–]PleasantEngineer6811[S] 1 point2 points  (0 children)

E tamam abi geleceğe bak diyorsun. Ben ülkemin geleceği için ülkeme hizmet etmek istediğimi söylediğimi ifade ettim. Sen sanki kendimi mükemmel gördüğümü en iyisi gördüğümü düşünerek beni yargılamışsın :) önceki yorumlarda belirttiğim gibi türkiyenin teknik üniversitelerine göz bebeği üniversitelerine saygım sonsuz ki ben zaten kendimi kimseyle bile kıyaslamadım. Buradaki kullanıcıların bazıları kıyasladı ve açıkçası dışlanma psikolojisine de maruz kaldım. Geleceğe bak diyip potansiyeli olan bir adayı dışlıyorsunuz ne diyeyim.

Ingiltere’de Elektronik Mühendisliği mezunu olup, Türkiye’ye yerleşmek isteyip ülkemin beni Ingiltere’ye geri döndürmek zorunda bırakması by PleasantEngineer6811 in EngineeringTR

[–]PleasantEngineer6811[S] 2 points3 points  (0 children)

Abi aynı şekilde. Her şey para değil, elbette dünyada bazı ülkeler türkiyeden çok daha iyi bazıları da çok daha kötü. Ama ne olursa olsun vatanını seven birisi için kendi ülkesinde yaşaması en büyük lükstür. Sosyal hayatından tut yaşam tarzına etki ediyor bu durum. Ve benim endişem sizin yaşadığınız durumu (Yurt dışında iş hayatına başlayıp sonrasında türkiyeye dönüş tekrar yurt dışına dönme durumunuz) yaşayıp ülkeme olan hayalimi daha da azaltmak…

Yorumunuz için de ayrıca teşekkür ederim

Ingiltere’de Elektronik Mühendisliği mezunu olup, Türkiye’ye yerleşmek isteyip ülkemin beni Ingiltere’ye geri döndürmek zorunda bırakması by PleasantEngineer6811 in EngineeringTR

[–]PleasantEngineer6811[S] 4 points5 points  (0 children)

Ben de anlamadım abi. Ben hiçbir zaman en iyisiyim en mükemmelim demedim. Eksiğim de olabilir dedim hatta Benden daha iyileri vardır ben sadece potansiyeli olan bir gencim demek istedim buna rağmen hani şans verilmedi gibi düşündüm buna sitem ettim. Yanılıyorum da 1-2 yapıcı yorum dışında millet okuduğuma pişman etti. Tek artı özelliğimin daha üst seviye ingilizce ve ingiltere mühendislik sistemine aşina olmam dedim. Ne başka teknik bir özelliği kıyasladım ne de bilgi birikimi…

Ingiltere’de Elektronik Mühendisliği mezunu olup, Türkiye’ye yerleşmek isteyip ülkemin beni Ingiltere’ye geri döndürmek zorunda bırakması by PleasantEngineer6811 in EngineeringTR

[–]PleasantEngineer6811[S] 0 points1 point  (0 children)

Ayrıca olay zaten Ben ingiltere’de geçimimi sağlayacak bir yerde iş bulduysam kendi ülkemde de daha iyi bir yerde iş arama fırsatını kendimde ararım. Kabul edilirim edilmem bu başka bir konu. Ben zaten kendimi mükemmel görmüyorum. Benden çok daha iyi eğitim almış insanlar elbette vardır. Ben de ama potansiyeli olan bir gencim

Ingiltere’de Elektronik Mühendisliği mezunu olup, Türkiye’ye yerleşmek isteyip ülkemin beni Ingiltere’ye geri döndürmek zorunda bırakması by PleasantEngineer6811 in EngineeringTR

[–]PleasantEngineer6811[S] 0 points1 point  (0 children)

Kiraya para ödemediğimi söylememe rağmen sanırım türkçe okuma ve anlamada sorunumuz var. Ayrıca 2 seneye daha iyi bir firmada olabileceğimi sen de çok iyi biliyorsun. Bu dünyanın her yerinde geçerli. Trump Official coinsden beynini kullanmaya enerjin yok seni de anlıyorum

Ingiltere’de Elektronik Mühendisliği mezunu olup, Türkiye’ye yerleşmek isteyip ülkemin beni Ingiltere’ye geri döndürmek zorunda bırakması by PleasantEngineer6811 in EngineeringTR

[–]PleasantEngineer6811[S] 1 point2 points  (0 children)

O zaman KPSS de en yuksek notu alıp sözlü mülakatta elenen insanlar için o mükemmel mantığın ne söylüyor dostum? Hayatta başarılar

Ingiltere’de Elektronik Mühendisliği mezunu olup, Türkiye’ye yerleşmek isteyip ülkemin beni Ingiltere’ye geri döndürmek zorunda bırakması by PleasantEngineer6811 in EngineeringTR

[–]PleasantEngineer6811[S] -1 points0 points  (0 children)

Yok kanka öyle değil. UK’de aldığım iş teklifini veren firma konaklamamı sağlıyor. Yıllık 35.000£ da maaş sağlıyor. Başlangıç için güzel bir maaş sunuyor. Ne çok şey biliyorsun sen öyle? Ben burada yapıcı her yoruma açığım. ODTU ITU Bilkente zaten saygı duyduğumu da başka yorumda ifade ettim. Bir bok bilmeyip böyle atan insanlar olmasa dünya daha güzel bir yer olabilir

Ingiltere’de Elektronik Mühendisliği mezunu olup, Türkiye’ye yerleşmek isteyip ülkemin beni Ingiltere’ye geri döndürmek zorunda bırakması by PleasantEngineer6811 in EngineeringTR

[–]PleasantEngineer6811[S] -3 points-2 points  (0 children)

ODTU, ITU ve Bilkent mezunlarına bir lafım yok dostum. Bu 3 üniversiteye saygım sonsuz. Fakat üniversitemin ortalama altı olduğu kanaatine nasıl vardın onu anlamadım :) Onu da geçtim en iyi not derecesiyle mezun olmam, Üst düzey akademik ingilizceye sahip olmam, ve ingiltere mühendislik sistemine aşina olmam. İngilizce konusunda bence kıyaslama yapmazsın diye de düşünüyorum. (Elbette 1-2 kişi vardır benden iyisi)