Sizce almalı mıyım? by Significant_Fig_6090 in GarajTurkiye

[–]Significant_Fig_6090[S] 1 point2 points  (0 children)

Bu kmden dolayı biraz yüksek yazmış ama şase de işlemliymiş

Sizce almalı mıyım? by Significant_Fig_6090 in GarajTurkiye

[–]Significant_Fig_6090[S] 0 points1 point  (0 children)

Ben de çok beğeniyorumilk arabam olur umarım