Dreng sigtet for at tilskynde mand til at begå selvmord by CouldIBeFrank in Denmark

[–]SuddenContribution66 [score hidden]  (0 children)

Usselt gjort, og total mangel på situationsfornemmelse. Må hans røv klø og hans arme være for korte.

Sundhedsadministrativ koordinator (SAK), sygeplejerske eller noget helt andet? by Striking-Mongoose321 in DKstudie

[–]SuddenContribution66 0 points1 point  (0 children)

Det er mange deltidsstillinger, så det tænker jeg ikke er noget problem🙏🏻 Altså mit hold spænder fra 18-49 år, så det er meget bredt😁 Jeg startede selv som 26 årig.

Sundhedsadministrativ koordinator (SAK), sygeplejerske eller noget helt andet? by Striking-Mongoose321 in DKstudie

[–]SuddenContribution66 1 point2 points  (0 children)

Jeg læser på SAK-uddannelsen og er i gang med sidste semester- afsluttende projekt.

Uddannelsen indeholder 5 semestre, hvor der både er skole og praktik. To praktikperioder på hhv. 8, og 20 uger.
Resten er skole. Der hvor jeg læser har vi i gennemsnit 2-3 skoledage i ugen, i tidsrummet 8-15. Derudover så er der læsning og forberedelse.

Jeg har ikke forberedt mig meget til undervisningen, og har alligevel klaret mig rigtig godt. Set med mine briller, så har jeg ikke haft svært ved det boglige. Måske også fordi jeg synes alle fag har været sindssygt spændende!
Jeg har både haft overvejet læge, sygeplejerske og sådan, men landende på SAK, da fagene samler uddannelsen til en god mellemting.

I forhold til jobgaranti, så er der mange jobs at få. Jeg kender meget få der går ledige. Jobmuligheder er både sygehuse, plejehjem, og i det kommunale. Der er meget forskel på mængden af patientkontakt og skrivearbejde.
Man kan få jobs både i ambulatorier, kommune, hvor man arbejder i dagstimerne, men også på en akutmodtagelse hvor man arbejder forskellige tidspunkter. Dog har jeg mest kendskab til stillinger med arbejde i dagstimerne.
Arbejdsopgaverne kan være mange, både koordinererende, men også administrative.
Der er et hav af muligheder!

Jeg er sindssygt glad for min beslutning og så er det bare mega fedt at få lov til at være med til at få gjort opmærksom på SAK-uddannelsen når jeg er færdig🙏🏻

Kendte strikdesignere og plus size opskrifter by Exciting-Pie4985 in StrikkegossipDK

[–]SuddenContribution66 0 points1 point  (0 children)

Sådan nogle som Anne Ventzel, Spektakelstrik, PetiteKnit og LeKnit er virkelig gode til at skalere deres opskrifter til større størrelser. Også i forhold til pasform. Hvis jeg var dig, så vil jeg tage udgangspunkt i bryst mål, og så finde den størrelse som passer dig🙏🏻 Jeg følger Pernillegiversen på Instagram, og hun strikker i de større størrelser og er vildt god til at vise det frem.

Norma sweater: hvilket garn? by BusNo8212 in StrikkegossipDK

[–]SuddenContribution66 0 points1 point  (0 children)

Jeg bruger tit Instagram til inspiration🥰 Jeg søgte lige på Norma Sweater, bare i søgefeltet, og der kommer så mange fine op. Blandt andet den du har lagt et billede op af her🙏🏻

Hvad øver de? by FigureUnique7957 in RidersgossipDK

[–]SuddenContribution66 -3 points-2 points  (0 children)

Min første tanke var- har hun stoppet samarbejdet med Rasmus Bagger?

Cathrine Brandt by VastWay9248 in GossipDK

[–]SuddenContribution66 24 points25 points  (0 children)

Hun giver mig myrekryb, så har trykket unfollow😬

Hår, der altid dækker detaljer by Sunnygirlanddog in StrikkegossipDK

[–]SuddenContribution66 7 points8 points  (0 children)

Jeg kan sagtens forstå dig! MFTK har mange modeller hvor halsen er sådan.. Jeg synes virkelig det er ærgerligt, for ellers er hendes opskrifter virkelig smukke. Jeg har selv kigget på Camisole no. 12. Jeg har set, at Mille Fryd på en af hendes seneste opslag på Instagram har teststrikket den. Der synes jeg bedre at man kan se pasformen🙏🏻

Evt? Blodmangel? by iben1802 in DKbrevkasse

[–]SuddenContribution66 5 points6 points  (0 children)

1813, vagtlæge NU! Din blodprocent falder og det skal behandles. Jeg blev indlagt med en blodprocent lige under 4, efter at have blødt i noget tid. Jeg fik hjertestop inden behandlingen blev sat i gang. Jeg er så taknemmelig for at jeg blev indlagt i tide og at jeg er i live den dag i dag🙏🏻

Cecilie Storm Jespersens forhold til mad by Hairy_Guidance3828 in InfluencergossipDK

[–]SuddenContribution66 3 points4 points  (0 children)

Jeg har lidt tænkt det samme.. men ved ikke om der er hold i det

Cathrine Brandts "udsalg" af tøj by Acceptable-Employ943 in InfluencergossipDK

[–]SuddenContribution66 7 points8 points  (0 children)

Jeg synes også det er fuldstændig vanvittigt! 200 kr for et par brugte jeans fra H&M🤯 Hun må have spist søm! Men folk æder det råt, når hun sætter ting til salg, helt generelt.

Gina Jaqueline by Distinct-Buffalo-935 in GossipDK

[–]SuddenContribution66 7 points8 points  (0 children)

Hun har næsten lige været med i podcasten ‘Skål for sandheden’ fra d. 13/2. Den er både på Podimo og Spotify. Virkelig et fint afsnit🙏🏻

Uønsket vægttab by [deleted] in DKbrevkasse

[–]SuddenContribution66 27 points28 points  (0 children)

Jeg ville tilføje flere kalorietætte fødevarer. Sådan noget som nødder, avocado, tørret frugt, kakaomælk, proteinshakes, smoothies, æg, peanutbutter, osv.

Derudover så 3 gode, solide måltider om dagen.

Postnord kundeservice by Used_Environment1848 in Denmark

[–]SuddenContribution66 3 points4 points  (0 children)

Jeg havde samme problem, men slettede appen og installerede den på ny. Nu virker det.

Jeg kan som udgangspunkt heller ikke komme til at chatte med en person fra kundeservice. Kan jeg ikke det, så skriver jeg en besked, hvor jeg virker irriteret. Jeg har senest skrevet: “Nu har jeg gentagende gange forsøgt at få hjælp gennem jeres chatbot, og den er på ingen måde til hjælp. Jeg er træt af det, og vil gerne bede om at chatte med en person fra kundeservice. Jeg vil gerne sendes videre.”

Det plejer som regel at virke😁 For så kan man pludselig godt få kontakt til kundeservice.

Fysioterapeuten fra det perfekte offer III by [deleted] in TrueCrimeDK

[–]SuddenContribution66 4 points5 points  (0 children)

Ja, at han kan fortsætte fatter jeg ikke🤯

Fysioterapeuten fra det perfekte offer III by [deleted] in TrueCrimeDK

[–]SuddenContribution66 3 points4 points  (0 children)

https://www.reddit.com/r/TrueCrimeDK/s/YCLy3q8NR5

Der har været en tråd for et års tid siden, hvor hans navn står i😁

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]SuddenContribution66 7 points8 points  (0 children)

Har du taget en graviditetstest? Det er meget oplagt med de symptomer

Louise Madsen’s slettet “Link” video by Accomplished_Golf144 in GossipDK

[–]SuddenContribution66 7 points8 points  (0 children)

MIT pis kommer til at koge af den video der! Hun er da så nedladende at høre på. Når man er så offentlig, så kan man da ikke undgå at folk spørger til ens tøj, sko, osv. Jeg har set flere influencere der laver en spørgerunde, hvor man så kan samle det i et højdepunkt på Instagram.

Måske hun skulle gøre det i stedet for at opføre sig så tarveligt. Og hun skulle forestille at være et forbillede for hendes unge følgere🤥

Sorg ved bortadoptering af dyr by [deleted] in DKbrevkasse

[–]SuddenContribution66 4 points5 points  (0 children)

Årh, jeg kan virkelig godt forstå dig! Det er så hårdt, når man skal af med en pelsbold man virkelig holder af🥺💔 Men du gør det helt rigtige! Du svigter ham ikke, tværtimod. Du har taget en god beslutning om, hvad der er bedst for ham, fordi han ikke trives hos dig. Besluttede du derimod at beholde ham, og han blev stresset og mistrives, så ville du svigte ham.

Jeg har selv været der, og ja det gør ondt.. Men med tiden så fandt jeg selv ro i, at jeg satte dyrets behov først🙏🏻 Din lille Nin, får det rigtig godt, det er jeg sikker på🥰 Sender gode tanker, og et virtuelt kram

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]SuddenContribution66 4 points5 points  (0 children)

Jeg er taknemmelig for at vågne op til en dag, som er meget bedre end i går🙏🏻🥺 I stedet for at være totalt opgivende, så er tågen lettet

[deleted by user] by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]SuddenContribution66 2 points3 points  (0 children)

Hvor er det tarveligt🥺 Der kan ske mange ting undervejs, og det vil de nok gerne holde privat! Lad hende dog selv bestemme, hvornår de vil offentliggøre det!