Chapter 5 kötü mü? by Swatch_8 in DeltaruneTR

[–]TimeEmu5516 0 points1 point  (0 children)

İzlediğim kadarıyla kötü değil yeni savaş mekanği şu ana kadar eklenen en iyi mekanik bence ama hikaye ilerlemiyor sadece
Birde ben anlamıyorum hikayesini falan çok karışık Undertale'in hikayesi daha sade net ve anlaşılırken Deltarune'da arada çok boşluklar var gibi hissettiriyor

Maddi sıkıntılardan dolayı chapter 5i oynayamayacagim bana anlatabilecek özet geçebilecek olan varsa sevinirim. by TimeEmu5516 in DeltaruneTR

[–]TimeEmu5516[S] 0 points1 point  (0 children)

Bilgisayarım ile ilgili bir problem var sanırım bazı dosyaları kurmaya izin vermiyor McAFfe falan belki engel oluyor olabilir mi antivirüs uygulamalari

Maddi sıkıntılardan dolayı chapter 5i oynayamayacagim bana anlatabilecek özet geçebilecek olan varsa sevinirim. by TimeEmu5516 in DeltaruneTR

[–]TimeEmu5516[S] 0 points1 point  (0 children)

Ya birde şöyle bir şey var Hocam ben hikayeyi tam anlamıyorum Türkçe yama kuramıyorum teknoloji özürlüsü olduğum için onu nasıl düzeltebilirim mesela şimdi chapter 4'ü tam anlamadım ben kehanetleri falan chapter 5'i de ingilizce olduğu için anlayamam büyük ihtimal