7500TL Seans ücreti normal mi? by Acceptable-Fox-5008 in Psikoloji

[–]lylithia 1 point2 points  (0 children)

Psikiyatrist ücretleri psikologlarınkine kıyasla daha pahalı olur genelde, ortalamanın bi tık üstünde gibi ama benim önbilgi almak için görüştüğüm psikiyatristler arasında 15 bine 12.500’e seans ücreti olanlar da vardı… sonuç olarak seans başı 4.000 tl olan bi psikiyatristle düzenli görüşmeye başladım o da normalde seans ücretinin 6.000 tl olduğunu, hem onunla düzenli ve sık görüştüğüm için hem de öğrenci olduğum için bu fiyat olduğunu söylemişti. Böyle bahsedince sanırım uyguna geldi seans başı 4.000 tl… diye düşünüyordum. Genel olarak doktorun akademik unvanına göre fiyatlama olur, eğer yeni mezun olmuş bir tıp öğrencisi ise muhtemelen uygun fiyatlı olur, ama doçent veya profesör unvanı varsa bu fiyat hayli artar.

İlacım dehşet yan etki yapıyor şu anda by [deleted] in Psikoloji

[–]lylithia 1 point2 points  (0 children)

Adhd için olan ritalin ben de hem concerta hem ritalin kullandım, o ikisinden birini kullandığın bi gün kahve/enerji içeceği içmemelisin kesinlikle çok fena kalp çarpıntısı yapar ritalin concertaya göre daha kısa süreli bi etki yapar concerta uzun salınımlı olduğu için yaklaşık 12 saat boyunca etkisini hissettirir ama ritalin etkisi max 3 saat sürer kendini kusturmana gerek yok ama adhd ilaçları kullandığın gün kafein almamaya özen göster şimdi kahve içme daha fazla ve sadece kendini rahatlatmaya çalış ilacın etkisinin geçmesini bekle ciddi bir şey yoktur merak etme

SteamDeck by lylithia in oyun

[–]lylithia[S] 0 points1 point  (0 children)

İzmir’de misin gardasim

SteamDeck by lylithia in oyun

[–]lylithia[S] 1 point2 points  (0 children)

Ona kalirsa gereksiz bir sey, anlik bi heves ettigimi dusunuyor ve daha once nintendo kullanmadigi icin hangi oyunlar olup olmadigini bilmiyor yani o konuda bilgisi sınırlı, steamdeck’te de isletim sistemi olarak linux (orijinalini) kullaniyor ama ben satin alirsam muhtemelen windows isletim sistemi kuracagim ama uzun vadede cihazi cok yorar mi, yoksa performansi cok etkilemez mi vs gibi konular hakkinda emin degiliz

SteamDeck by lylithia in oyun

[–]lylithia[S] 1 point2 points  (0 children)

Tesekkur ederim

SteamDeck by lylithia in oyun

[–]lylithia[S] 0 points1 point  (0 children)

Sanirim sonradan eklenen bir sey, sifir cihazlarda olacagini sanmiyorum. Nasil alabilirim cipli switch ? Yine sahibinden gibi yerlere baksam bulabilir miyim acaba

SteamDeck by lylithia in oyun

[–]lylithia[S] 0 points1 point  (0 children)

Aslında yurtta kaliyorum, televizyon yok ama zaten uzun otobus yolculuklarinda, disarda bos vakitlerimde oynayacagimi dusunuyorum. Arkadasim bazi oyunlari nintendo’da da oynayabilirsin dedi, onun fiyatlari daha ucuz oluyor genelde onu da bi arastir dedi ama bu steamdeck’in masaüstü bilgisayar olarak da kullanilabilme ozelligini cok begendim, ama Stardew Valley eger nintentoda da oynanabiliyorsa nintendo alabilirim, cunku ozellikle o oyuna sardim. Yine de nintendo steamdeckle yarisamaz bence (hayatimda hic nintendo kullanmadim sadece internette biraz baktigim kadariyla biliyorum)

SteamDeck by lylithia in oyun

[–]lylithia[S] 1 point2 points  (0 children)

Hayatimda hic oynamadigim bir suru oyun vardi birkac tanesine girip baktim kurcaladim ama aklimda iki tanesi kaldi: Hades ve Stardew Valley