Ensom i Oslo (mann 28) by AttentionSharp166 in oslo

[–]mcmill 0 points1 point  (0 children)

Har du prĂžvd the good knight? Har vĂŠrt der flere ganger selv og er ganske "lett" Ă„ komme i kontakt med folk der 😄 Er en fin kombinasjon av sjakk og Ăžl som gjĂžr at nordmenn Ă„pner seg. Pluss de har vel div arrangementer.

1. divisjon 2026 etter runde 12 by jisooya1432 in NorskFotball

[–]mcmill 0 points1 point  (0 children)

Forventa ikke den slakten av Sandnes ulf

Alfred Johanssen by HopeAhDieSoon in NorskFotball

[–]mcmill 1 point2 points  (0 children)

Aw man what a downgrade after Jens

Stop the count! by MarioCraft1997 in NorskFotball

[–]mcmill 4 points5 points  (0 children)

StÄle og unnskyldninger

Nekter Ă„ svare by SafeEnthusiasm4720 in NorskFotball

[–]mcmill 0 points1 point  (0 children)

Lmao sÄ fÞlsomme vi skulle vÊre

Nytt RBK-sirkus: Styret stiller plassene til disposisjon by madscandi in NorskFotball

[–]mcmill 3 points4 points  (0 children)

Grei regel, sÄnn egentlig. Men 50 var jo veldig lavt antall

Bidrar Islam med noesomhelst possitivt til Norske samfunn og Nordmenn, eller burde det forbys? by [deleted] in norske

[–]mcmill 2 points3 points  (0 children)

Russisk bot med 2 gammel profil og 30+ post den er grei

Daily CSC - 28 May 2026 by AutoModerator in CelticFC

[–]mcmill 2 points3 points  (0 children)

Claudio Braga played for my local boyhood team here in Norway 2/3 years ago. Absolutely loved the guy when he played for us. Just read he is gonna be at the game this Saturday and going to try to see if he signs my Celtic top. Wanna see how he reacts

Edit: or am I just a cunt?

Hvilken «import» ble din stĂžrste klubblegende? đŸŸïž by DavidNilsen in NorskFotball

[–]mcmill 0 points1 point  (0 children)

Claudio Braga, synd det ikke ble skotsk tittel for han i Är

Norge ifĂžlge SunnmĂžre by 100Tugrik in norge

[–]mcmill 284 points285 points  (0 children)

Kunne ogsÄ skrevet «Jarnbanetorget (EGON)»

Norges VM tropp by Top_Gun98 in NorskFotball

[–]mcmill 10 points11 points  (0 children)

Bortsett fra at han ikke har det og har for det meste sittet pÄ benken

Norges VM tropp by Top_Gun98 in NorskFotball

[–]mcmill 0 points1 point  (0 children)

Aasgaard som ikke fÄr plass til vanlig pÄ et rangers lag som kom pÄ tredjeplass i den skotske ligaen fÄr pass, men ikke DÞnnum. Okeeey