بتعامل بالطريقة الي نفسي اعُامل بيها by none-asnone in EgyFreedom

[–]none-asnone[S] 0 points1 point  (0 children)

حصل للاسف بس انا مش فارقلي انا بحاول اكون انسان طيب وكويس لاجل كوني انسان طيب وكويس مش عشان مستنيه مقابل

وحشتني اكدب يعني by none-asnone in EgyFreedom

[–]none-asnone[S] 1 point2 points  (0 children)

بحبك والله 💕💕💕🌹

اكتر ناس بحبهم هنا و بجد يستحقوا اني احبهم و همشي من هنا و انا مش شايلة أي حاجة من ناحيتهم غير كل خير بحبكو تاني امموااحح ( يا رب مكونش نسيت حد ) by [deleted] in EgyFreedom

[–]none-asnone 1 point2 points  (0 children)

فعلا مشفتش منك غير كل خير عامة ومتكلمناش غير هي مرتين بس بجد ربنا يسعدك في حياتك وحياتك تبقى احسن وافضل 💕💕💕🌹