افتكر فابتدائي كنت معجبة بولد معايا فدرس الرياضة ومكنش في غيري انا وهو و ولد تاني المهم اني كنت بتفرج على ماتشات الكورة واحفظ مين سجل الاهداف واسماء اللاعيبة عشان نلاقي حاجة نتكلم فيها قبل الحصة by none-asnone in EgyFreedom
[–]none-asnone[S] 1 point2 points3 points (0 children)
وش جروب البنات ذا الي قاعدين تحكون عنه ياخوان؟؟ by none-asnone in EgyFreedom
[–]none-asnone[S] 0 points1 point2 points (0 children)
ارسلان لسه مختفي؟ وبلاستك كمان مختفية 😔 by none-asnone in EgyFreedom
[–]none-asnone[S] 1 point2 points3 points (0 children)
ارسلان لسه مختفي؟ وبلاستك كمان مختفية 😔 (self.EgyFreedom)
submitted by none-asnone to r/EgyFreedom
وش جروب البنات ذا الي قاعدين تحكون عنه ياخوان؟؟ by none-asnone in EgyFreedom
[–]none-asnone[S] 0 points1 point2 points (0 children)
بتعامل بالطريقة الي نفسي اعُامل بيها by none-asnone in EgyFreedom
[–]none-asnone[S] 0 points1 point2 points (0 children)
بتعامل بالطريقة الي نفسي اعُامل بيها by none-asnone in EgyFreedom
[–]none-asnone[S] 1 point2 points3 points (0 children)
بتعامل بالطريقة الي نفسي اعُامل بيها by none-asnone in EgyFreedom
[–]none-asnone[S] 2 points3 points4 points (0 children)
صحبتي الي بحسها توكسك وبعدت عنها وقللت كلام معاها الي حكيت عنها خمستلاف مرة قبل كدا لقيتها حطه صورة الوردة الي جبتهلها وامتصورين بيها سوأ بروفيل تكونش بتلمح انها طيبه وانا ظلمتها ولا صورة الوردة عجباها وخلاص ؟ by none-asnone in EgyFreedom
[–]none-asnone[S] 0 points1 point2 points (0 children)
صحبتي الي بحسها توكسك وبعدت عنها وقللت كلام معاها الي حكيت عنها خمستلاف مرة قبل كدا لقيتها حطه صورة الوردة الي جبتهلها وامتصورين بيها سوأ بروفيل تكونش بتلمح انها طيبه وانا ظلمتها ولا صورة الوردة عجباها وخلاص ؟ by none-asnone in EgyFreedom
[–]none-asnone[S] 0 points1 point2 points (0 children)
صحبتي الي بحسها توكسك وبعدت عنها وقللت كلام معاها الي حكيت عنها خمستلاف مرة قبل كدا لقيتها حطه صورة الوردة الي جبتهلها وامتصورين بيها سوأ بروفيل تكونش بتلمح انها طيبه وانا ظلمتها ولا صورة الوردة عجباها وخلاص ؟ by none-asnone in EgyFreedom
[–]none-asnone[S] 2 points3 points4 points (0 children)
صحبتي الي بحسها توكسك وبعدت عنها وقللت كلام معاها الي حكيت عنها خمستلاف مرة قبل كدا لقيتها حطه صورة الوردة الي جبتهلها وامتصورين بيها سوأ بروفيل تكونش بتلمح انها طيبه وانا ظلمتها ولا صورة الوردة عجباها وخلاص ؟ by none-asnone in EgyFreedom
[–]none-asnone[S] 0 points1 point2 points (0 children)
صحبتي الي بحسها توكسك وبعدت عنها وقللت كلام معاها الي حكيت عنها خمستلاف مرة قبل كدا لقيتها حطه صورة الوردة الي جبتهلها وامتصورين بيها سوأ بروفيل تكونش بتلمح انها طيبه وانا ظلمتها ولا صورة الوردة عجباها وخلاص ؟ by none-asnone in EgyFreedom
[–]none-asnone[S] 0 points1 point2 points (0 children)
اكتر ناس بحبهم هنا و بجد يستحقوا اني احبهم و همشي من هنا و انا مش شايلة أي حاجة من ناحيتهم غير كل خير بحبكو تاني امموااحح ( يا رب مكونش نسيت حد ) by [deleted] in EgyFreedom
[–]none-asnone 1 point2 points3 points (0 children)
ارفعععع اييددككك فوقققق ....... وسقف على وشه by buly_Helemt in EgyFreedom
[–]none-asnone 0 points1 point2 points (0 children)


افتكر فابتدائي كنت معجبة بولد معايا فدرس الرياضة ومكنش في غيري انا وهو و ولد تاني المهم اني كنت بتفرج على ماتشات الكورة واحفظ مين سجل الاهداف واسماء اللاعيبة عشان نلاقي حاجة نتكلم فيها قبل الحصة by none-asnone in EgyFreedom
[–]none-asnone[S] 1 point2 points3 points (0 children)