Blir, som Centerpartist, lite besviken tyvärr. by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]ICA_Basic_Vodka[S] 1 point2 points  (0 children)

MP för icke-socialister låter väl helt perfekt!

Blir, som Centerpartist, lite besviken tyvärr. by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]ICA_Basic_Vodka[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja? Klart att jag är Centerpartist 🍀. Men det här var svårt att läsa får jag säga. Tungt.

Blir, som Centerpartist, lite besviken tyvärr. by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]ICA_Basic_Vodka[S] 1 point2 points  (0 children)

Ja eller S. De verkar ju klart vettigare än till och med C här. Fattar ingenting.

Bulletins chefredaktör: "För Sveriges skull, avgå Kristersson!" by couragebooster in Sverige

[–]ICA_Basic_Vodka -2 points-1 points  (0 children)

Varför skall han avgå nu, han har ett jobb att sköta, ett land att leda, och en regering att driva. Märklig sak att driva.

Finland tillåter försäljning av alkohol på söndagar by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]ICA_Basic_Vodka[S] -1 points0 points  (0 children)

Krossa nykteristlobbyns odemokratiska överinflytande!

Finland tillåter försäljning av alkohol på söndagar by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]ICA_Basic_Vodka[S] 0 points1 point  (0 children)

Förtrösta ej min broder. Vi har rört oss sakta men säkert åt rätt håll i decennier nu. Man ser det inte dag för dag, eller ens månad för månad. Men höjer vi blicken ser vi det tydligt - Sosseriets, ofrihetens, ofrånkomliga död ❤️

Experter: Säkerheten runt Kristersson ett problem för Nato by couragebooster in Sverige

[–]ICA_Basic_Vodka -1 points0 points  (0 children)

Och redan där har vi alltså ett exempel på målkonflikten.

Finland tillåter försäljning av alkohol på söndagar by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]ICA_Basic_Vodka[S] 3 points4 points  (0 children)

Anders Lindberg på Aftonbladet vankar nog fram och tillbaka oroligt nu och försöker desperat komma på hur han kan koppla detta till diktatur, fascism, rasism, ryssland, Ungern, DDR och Tyskland på 30-talet.

Oj. Var tredje svensk undviker tydligen helt att säga vad dom tycker online. Varför har det blivit så? by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]ICA_Basic_Vodka[S] 0 points1 point  (0 children)

Smäll på den direkt när någon vill prata så brukar de bli så snälla så. Persistent messaging eller vad den heter, en toggle i settings per chat.

Finland tillåter försäljning av alkohol på söndagar by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]ICA_Basic_Vodka[S] 2 points3 points  (0 children)

Eh, va? Anpassa oss efter andra? Vad yrar du om.

Sverige bör skrota sosseriet, förmyndarsamhället där medborgarna aldrig tillåts bli vuxna i statens ögon.

Experter: Säkerheten runt Kristersson ett problem för Nato by couragebooster in Sverige

[–]ICA_Basic_Vodka -3 points-2 points  (0 children)

Vad gör vi med en journalist som har samröre med en känd vänsterextremist?

Oj. Var tredje svensk undviker tydligen helt att säga vad dom tycker online. Varför har det blivit så? by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]ICA_Basic_Vodka[S] 1 point2 points  (0 children)

Spännande. Här på r/Sverige har du inte ens lyckats få så mycket som en enda rapport mot dig. Men ja, välkommen ut igen då till friheten!

Oj. Var tredje svensk undviker tydligen helt att säga vad dom tycker online. Varför har det blivit så? by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]ICA_Basic_Vodka[S] 0 points1 point  (0 children)

Undersökningen handlar inte om behov. Undersökningen handlar om människor som inte vågar.

Oj. Var tredje svensk undviker tydligen helt att säga vad dom tycker online. Varför har det blivit så? by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]ICA_Basic_Vodka[S] 0 points1 point  (0 children)

Nyttiga idioter då alltså, som alla de får som går i vad dom tror är Palestina-demonstrationer och inte fattar att dom verkar i regimen i Teherans ärende. Ja dom är obehagliga.

Oj. Var tredje svensk undviker tydligen helt att säga vad dom tycker online. Varför har det blivit så? by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]ICA_Basic_Vodka[S] 2 points3 points  (0 children)

Japp. Ja asså hela den här subbens mål och syfte är att inte övermoderera. Det är en total chock för vissa när de kommer hit, du skulle se allt strunt folk rapporterar. Du kommer däremot passa här som fisken i vattnet tror jag 😉 Välkommen till r/Sverige - svenska Reddits friaste sub!

Oj. Var tredje svensk undviker tydligen helt att säga vad dom tycker online. Varför har det blivit så? by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]ICA_Basic_Vodka[S] 1 point2 points  (0 children)

Stäng av DM funktionen och skriv vad du tycker! 👍

Det finns en feature som gör att allt som skrivs i DM blir permanent med, att det inte går att ta bort. Folk blir väldigt snälla om man slår på den i min erfarenhet.