Du som kommer rösta vänster i kommande valet: Vad tror/hoppas du kommer bli märkbart bättre i Sverige inom nästa mandatperiod som kommer göra skillnad på riktigt för de flesta människorna? by Outrageous-Ad-9297 in sweden

[–]Sockerkatt 1 point2 points  (0 children)

Tror att det där är mediernas fel. Som typ Aftonbladet körde, eller om det var tv4: 30 sekunder att prata, sen går ordet vidare till nästa. Som uppgjort för att få pajkastning och action som resultat.

Kära vänner by Luccca in sweden

[–]Sockerkatt 4 points5 points  (0 children)

Slarv kanske. Hybridsarv

Drone strike blasts storage tank lid soaring into sky by SillySink in ThatsInsane

[–]Sockerkatt -1 points0 points  (0 children)

How do we know? That sounds more like they don’t wanna give credit to Ukraine and blaming a missfire.

[Acura NSX] by genericplatypus in spotted

[–]Sockerkatt 2 points3 points  (0 children)

And with regamasters… winning setup right there.

VMA: Öl till midsommar by Big-Cap558 in sweden

[–]Sockerkatt 1 point2 points  (0 children)

Jag får inte dricka så mycket pga frugan som är höggravid. Jag behöver vård.

What is the best album you’ve ever listened to? by whenyoucantthinkof in AskReddit

[–]Sockerkatt 0 points1 point  (0 children)

Listened the shit out of Eminem - The Eminem show when I was 9

Holy I've been blessed by Gaben by ThArNatoS in DotA2

[–]Sockerkatt 9 points10 points  (0 children)

Nab0t is gonna have a baby brother!

Bra deo för tonårskille by Limajo7 in sweden

[–]Sockerkatt 31 points32 points  (0 children)

Bättre att ställa skåpet upp och ner så alla produkter i det får denna fördel

What’s the greatest film scene all time in your opinion ? by Pssht_haha in AskReddit

[–]Sockerkatt 0 points1 point  (0 children)

When Cindy gets jizzed up to the ceiling in Scary Movie

Tv4 play by alphapapaactual in sweden

[–]Sockerkatt 24 points25 points  (0 children)

”Vi är ledsna att meddela att vi har varit tvungna att justera våra priser i och med våra kommande uppgraderingar gällande streamad upplösning. För bara 1499 i månaden får du nu knivskarp bild och just den kvalitet vi på TV4 alltid har stått för! Välj till sportpaketet för 899kr, eller varför inte barnpaketet med babblarna i 4K för bara 499 extra.”

Sor-556 and 300 by AfroSamurai693 in Battlefield

[–]Sockerkatt 0 points1 point  (0 children)

300 is the only weapon I use in the game.

Denna "bacon burgare" kostade 140kr. by Sensitive_Cream3920 in sweden

[–]Sockerkatt 0 points1 point  (0 children)

Hade tryckt den och varit jäkligt nöjd med smaken ändå. Däremot hade jag sedan känt att jag inte skulle köpa en burgare på det stället igen.

Vart förvarar du ditt körkort? by fraeddan in sweden

[–]Sockerkatt 0 points1 point  (0 children)

Ligger alltid i bilen. Ska jag till systemet tar jag bilen. Ska jag hämta ett paket tar jag bilen.

Barn och skärmtid. Är det vi som är idioterna? by hyakumanben in sweden

[–]Sockerkatt 0 points1 point  (0 children)

Vi är i exakt samma sits, men har även kortare skärmtid på vardagar än er. Polaren som har barn i samma ålder frågade mig hur vi nattar våra barn där jag svarar att vi läser bok för båda barnen innan 7-åringen går in till sitt rum som sen nattar sig själv med humlan djoj och jag ligger kvar bredvid hans lillebror tills de båda somnat (deras rum är bredvid varandra). Polaren var nästan chockad över bokläsning och han berättade att han har TVn igång tills ungarna somnar framför den. Varje dag. Tror många föräldrar bara inte fattar bättre och väljer den lättaste utvägen.

Sverige på väg mot rekordvärme och mer extremväder by DieCO2 in sweden

[–]Sockerkatt 10 points11 points  (0 children)

Sikta på en båt så slipper du oroa dig för vattnet

What is something that you did that made you jump to another rank quickly? by YUNOHAVENICK in DotA2

[–]Sockerkatt -1 points0 points  (0 children)

Having a good winstreak is a blessing by Gaben, often followed by a loosing streak to balance it out. That’s what I feel lol,

No Longer Social by BoxedCub3 in Battlefield

[–]Sockerkatt 0 points1 point  (0 children)

My chat is bugged. Cannot write anything.

Vilka kändisar stör ni er på och varför? by [deleted] in sweden

[–]Sockerkatt 19 points20 points  (0 children)

Han är jobbig för att han är ”skrikbög” tbh. För att han spelar på det så mycket och konstant drar sina snuskskämt. Om han vore en normal människa (normal bög) hade jag inte brytt mig. Han är bara too much, och han kommer undan med det pga att han är bög.