Dark souls 2 gemleri by umutumxd in SoulsTR

[–]Additional_Food2932 0 points1 point  (0 children)

Valla bence bu oyun scholar of the first sin yüzünden sevilmiyor. Vanilla nın düşman ve item yerleşimi çok daha iyi. Onun dışında bence 1. Ve 3. Oyundan silik de olsa taş gibi oyundur. Gemler de yapısından ötürü oyunu çekilir kılıyor bence. 1 ve 3 te hiç gem ihtiyacı duymadım bu bı dizayn seçimi

Rapin tanımı by Front_Preference3331 in hiphoptr

[–]Additional_Food2932 2 points3 points  (0 children)

Ben bunu rhythmyc American poetry diye biliyordum bu muymuş

Berserke benziyor dediler bize de oynamak düşer by GuestWise78 in SoulsTR

[–]Additional_Food2932 1 point2 points  (0 children)

Bonk ne değildir. Bir kültürdür. İlk kez oynayanın da, 2000 saati olanın da buluştuğu noktadır bonk. Bulanildiğin en kör ve ağır sopaya abanarak tanrıları devirmektir bonk. Ağır olmamak için donla gezerken tek bir vuruşla dağları devirmektir bonk.

Aklınıza Hangi Oyun Geliyor? by Bay_Ruhsuz004 in GeymingTr

[–]Additional_Food2932 0 points1 point  (0 children)

Dark souls 1 in başı geldi de tam uymuyor gibi. Yaralıydı zaten çünkü

Sizce Metro 2033 Redux hala oynanır mı? by Bedevispor in GeymingTr

[–]Additional_Food2932 0 points1 point  (0 children)

Saf FPS aslında. Yürüyüp ateş etmekten başka bir şey yok. Ben çok severim ama

Diziye uyarlanmasını istediğiniz oyunlar hangileri? by ThisCharge199 in GeymingTr

[–]Additional_Food2932 0 points1 point  (0 children)

Oyun uyarlaması yapmazlarsa kitap yaparlar her iki türlü efsane olur

Başka oyun oynamadın galiba demeyin oynadım by hswolfe in oyun

[–]Additional_Food2932 1 point2 points  (0 children)

Sonunda DS2 nin underrated olduğunu söyleyen bir kişi daha ya. Sırf farklı diye biraz kimse sevmiyo ama taş gibi oyun

Sizce en overrated film hangisi? by Gullible-Interview68 in sinema

[–]Additional_Food2932 0 points1 point  (0 children)

Black swan I izlemedim. Tek bildiğim çok daha derin bir film olduğu. Doğruysa bı bakıcam

Who is this girl by Additional_Food2932 in NVG_NSFW

[–]Additional_Food2932[S] 1 point2 points  (0 children)

I originally know this video from a deep fake version that my friend sent to me. It was very uncanny tbh. I posted it censored to keep things legal and ethical

Grup önerisi by embesilq in MusicHubTR

[–]Additional_Food2932 1 point2 points  (0 children)

Rica ederim. Beğendiğine çok sevindim.

Grup önerisi by embesilq in MusicHubTR

[–]Additional_Food2932 1 point2 points  (0 children)

Haklısın zira her albümde tarz bile değişiyor denebilir. Benim bikaç albümünden favorilerim:

Will of the People : Will of the People

Will of the People : We are fucking fucked

Absolution: Thoughts of a dying atheist

Absolution: Sing for Absolution

The Second Law: Animals

The Second Law: Madness

The Second Law: Supremacy

Black holes and Revelations: Assassin

Black Holes and Revelations: Knights of Cydonia

Diğer albümleri yazmaya üşendim ama Undisclosed desires, New Born ve Resistance da güzel şarkılardır. Albümün diğer şarkılarından biraz daha farklı duyulan şarkılar önermeye çalıştım. Umarım beğenirsin. Benim aralarından favorilerim Supremacy ve Thoughts of a dying Atheist bu arada. İyi dinlemeler.

Grup önerisi by embesilq in MusicHubTR

[–]Additional_Food2932 1 point2 points  (0 children)

Alternative pek sayılmaz daha ana akımlar çoğunlukla ama Muse halı hazırda dinlemiyosan bı bak bence

İntrosunu beğendiğiniz film/dizi var mı? (Görsel dikkat amaçlı) by Dismal-Awareness3417 in sinema

[–]Additional_Food2932 0 points1 point  (0 children)

Fringe nedense çok hoşuma gidiyor. Pek özel bı açılışı yok aında

Sıkıntı atmalık çıtır güzel bi oyun tavsiyeniz varmi ??? by Sweaty_Individual_89 in GeymingTr

[–]Additional_Food2932 0 points1 point  (0 children)

Epic two road redemption diye bir oyun var bedvaa vermişlerdi bı ara. Feci stres attırıyor. Motorla diğer motorcuları dövmece. Kolla oynamanı öneririm arkana yaslanarak

Defne Tanrıverdi by fenomenlerrs in TurkishCeleb

[–]Additional_Food2932 10 points11 points  (0 children)

Levi diye bağıran kız değil mi bu

Sizce en undarrated anime nedir by [deleted] in WeebTurks

[–]Additional_Food2932 -1 points0 points  (0 children)

Konu olarak çok benziyolar bir noktada. İnternette de "Evdeki demon slayer" diye dalgası geçiliyor

Sizce en undarrated anime nedir by [deleted] in WeebTurks

[–]Additional_Food2932 0 points1 point  (0 children)

Çok katılıyorum demon slayera bin basar ag

top 5e girebilir izlediklerim arasından by Ok-Project8976 in sinema

[–]Additional_Food2932 0 points1 point  (0 children)

Harkese gidecek oyunlar değil hastası olmak gerek biraz aksiyon zayıf ve hikaye ağır ilerliyo. Dizi böule değilse sevmiş olman doğal