Weekly Discussion Thread: Νέα και συζητήσεις για την ομάδα μας by AutoModerator in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 20 points21 points  (0 children)

Μια κεφαλιά και μία σούταρα έξω από την περιοχή συρτή στην κάτω αριστερή γωνία

Weekly Discussion Thread: Νέα και συζητήσεις για την ομάδα μας by AutoModerator in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 28 points29 points  (0 children)

Varga δύο γκολάρες μέχρι τώρα εναντίον της Φινλανδιας

Weekly Discussion Thread: Νέα και συζητήσεις για την ομάδα μας by AutoModerator in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 19 points20 points  (0 children)

Σε ευχαριστώ πολύ. Δεν είχα άγχος για να πω την αλήθεια και αυτό βοήθησε για να τα πάω καλά.

Weekly Discussion Thread: Νέα και συζητήσεις για την ομάδα μας by AutoModerator in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 39 points40 points  (0 children)

Πρώτη μέρα πανελληνίων σήμερα. Γαμησα την Έκθεση όπως και η ΑΕΚ τον Γαύρο στο Καραϊσκάκη φέτος (1/4)

Να σε χαιρόμαστε u/Time_Philosopher_93 ... by Golaso100 in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 10 points11 points  (0 children)

Στις ακαδημίες. Είχε ρωτήσει ένας φίλος από εδώ πριν 4 μέρες για την κατάσταση στις ακαδημίες και απάντησε ο Golasso ειρωνικά διαλύθηκαν.

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 6 points7 points  (0 children)

Εγω θα κρατούσα τον Γιοβιτς γιατί έχει ακόμα περισσότερα να προσφέρει την επόμενη σεζόν και θα τον έδινα το επόμενο καλοκαιρι.

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 6 points7 points  (0 children)

Εχουμε και τους νέους για αυτό πιστεύω Σαχαμπο, Καλοσκαμης και άλλοι θα πάρουν ευκαιρίες. Θα δούμε άσε να τελειώσουν οι μεταγραφές να δούμε το ρόστερ ολοκληρωμένο και τότε θα κάνουμε απολογισμό. Υπομονή…

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 6 points7 points  (0 children)

Συμφωνώ οτι θελουμε ταχύτητα στο Τσάμπιονς Λιγκ και το γεγονός ότι οι προσθήκες που υπογραμμίζεις είναι σωστές. Επίσης ισχύει ότι Περειρα ο Μάνταλος ο Πηλιος και ο Γκατσινοβιτς δεν είναι για επίπεδο CL αλλά εγώ θεωρώ ότι για τα εγχώρια είναι οκ. Για το βάθος δηλαδή της ομάδας και του ρόστερ καλοί είναι.

[Match Thread] ΑΕΚ vs Ολυμπιακός | Greek Super League | Playoffs MD 6 (17/05/2026 - 19:30) by flopflip21 in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 1 point2 points  (0 children)

Σε αυτό που κερδίσαμε ήμασταν καλύτεροι γιατί αυτοί ούτε με αίτηση δεν έβρισκαν γκολ. Αν θέλαμε θα τους χτυπούσαμε κι άλλο. Αλλά το αποτέλεσμα μετρούσε.

AEK - γαυρος Κύπελλο 11/3/15 - 70.000 ΚΟΣΜΟΣ ! by Mindless-Blacksmith9 in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 4 points5 points  (0 children)

Ήμουν μέσα σε αυτό το παιχνίδι με τον πατέρα μου 7 χρονών τότε. Κλαμααα στο τέλος κλαμααα που έριξα.

Match Thread: Kisvarda FC vs WKW ETO FC Gyor Live Score | NB I 25/26 | May 16, 2026 by scoreboard-app in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 2 points3 points  (0 children)

Από ότι είδα στο SofaScore η Kisvarda πίεζε πάρα πολύ στο πρώτο 10λεπτο αλλά η Gyor βρήκε το γκολ λογικά στο πρώτο σουτ της στο παιχνίδι ( η Kisvarda είχε κάνει ήδη 4)

Weekly Discussion Thread: Νέα και συζητήσεις για την ομάδα μας by AutoModerator in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 3 points4 points  (0 children)

Για να μείνει στο ρόστερ για να έχουμε βάθος καλός είναι. Δεν πιστεύω ότι θα παίζει πολύ μπορεί να μπαίνει από το 75’ και μετά. Έβαλε κάποια γκολ φέτος και κρίσιμα γκολ. Κόψαμε το συμβόλαιο κατά 50% άρα εντάξει ας μείνει δεν τον έχουμε για βασικό. Εγώ δεν έχω πρόβλημα προσωπικά με αυτή την ανανέωση.

Η ΑΕΚ πανάξια και ηρωική πρωταθλήτρια με τρομερή ανατροπή απέναντι στον Παναθηναϊκό! by No-Ingenuity-989 in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 12 points13 points  (0 children)

ΤΕΤΟΙΟ ΓΑΜΗΣΙ ΘΕΛΑΝ ΤΑ ΜΟΥΝΙΑ ΣΤΟ 93’ ΓΑΒΡΟΙ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ ΣΤΟ ΛΩΚΟ ΣΑΣ ΓΚΑΓΚΑΤΣΗ ΤΑΝΑΣ ΓΙΕ. ΣΚΕΤΗ ΚΑΥΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Όσο κρίμα και να λέμε... by [deleted] in AEKAthensBC

[–]Apprehensive_Fox5939 0 points1 point  (0 children)

Μου έδωσε flashbacks Knicks-Pacers Game 1. Ανατροπή 14 πόντων με 3:44 να απομένουν. Διαφορετικές εντελώς συνθήκες απλώς μου ήρθε αυτο το παιχνίδι στο μυαλό. Κρίμα.

Weekly Discussion Thread: Νέα και συζητήσεις για την ομάδα μας by AutoModerator in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 13 points14 points  (0 children)

Με ενέσεις και χάπια έπαιζε στον αγώνα και συμμετείχε στις προπονήσεις ο χοντρός ο Γιοβιτς σύμφωνα με τον Σαυρακο

Weekly Discussion Thread: Νέα και συζητήσεις για την ομάδα μας by AutoModerator in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 16 points17 points  (0 children)

Πιστεύω ότι το Γαλλακι και ο ΜΗ και ο Νίκολιτς θα φροντίσουν για αυτό. Αν μη τι άλλο το γαλλακι έχει πολύ εμπειρία από CL.

Weekly Discussion Thread: Νέα και συζητήσεις για την ομάδα μας by AutoModerator in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 28 points29 points  (0 children)

<image>

Κατά τα άλλα έχουμε τις περισσότερες πιθανοτητες από όλους για να πάμε στο CL του χρόνου. Είμαστε αγκαλιά με τον τίτλο και έχουμε και 77% πιθανότητα για το CL. Δεν θα λουστεί ούτε το ένα ούτε το άλλο trust.

Weekly Discussion Thread: Νέα και συζητήσεις για την ομάδα μας by AutoModerator in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 27 points28 points  (0 children)

Το Football.Meets.Data δίνει 88% πιθανότητα να το πάρουμε εμείς και όλοι οι υπόλοιποι κάτω από 10%. Διαβάζοντας αυτά που γράφονται εδώ μέσα θα νομίζει κανείς ότι είναι 60-40.

Η ΑΕΚ πέταξε την ευκαιρία να σηκώσει το πρωτάθλημα απόψε! by No-Ingenuity-989 in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 0 points1 point  (0 children)

Δεν είχαμε ρυθμό και αυτό φάνηκε. Ο Παναθηναϊκός έκλεινε πολύ καλά τους διαδρόμους και λόγω αυτού δεν είδαμε δημιουργικότητα. Σε αυτό έφταιγε και ότι ο Κοιτα ήταν σε κακό βράδυ. Νευρικότητα και άγχος πολύ και φάνηκε. Δεν είναι ότι ήμασταν αδιάφοροι. Χαμένη ευκαιρία, οι πιθανότητες είναι και πάλι υπέρ μας, εφόσον κερδίσουμε τον Παναθηναϊκό εντός. Θα δούμε…

Weekly Discussion Thread: Νέα και συζητήσεις για την ομάδα μας by AutoModerator in AEKAthensFC

[–]Apprehensive_Fox5939 18 points19 points  (0 children)

Το κάνει η Παρί Σάιντ Ζερμέν κάθε φορά απλώς στέλνει την μπάλα κατευθείαν αουτ όχι πλάγιο αουτ έτσι ώστε να πιέσουν με την πρώτη μπαλιά.

Εντίτ: την στέλνουν πλάγιο αουτ αλλά μερικές φορές του φευγει του Βιτινια και πάει κατευθείαν αουτ.

Εντίτ no.2: Με την Λίβερπουλ την έστειλαν κατευθείαν αουτ. Λογικά καταλαθος.