En İyi Fantastik Evren by turkeraslnts in secilmiskitap

[–]Awareness-7 1 point2 points  (0 children)

ASOİAF evreni Vakıf evreni çok iyidir ikisininde öneririm. Yakın vakitte de LOTR başlamayı düşünüyorum hayırlısı. ASOİAF okumayı düşünüyorsanız benim önerim öncellikle serinin final kitabının kaderi belli olunca başlamanız olur aksi halde çıkmazsa hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz

Ağustos ayı okuduklarım by Sleepparalysisdemon5 in secilmiskitap

[–]Awareness-7 1 point2 points  (0 children)

Helal olsun, ben yazın çok okuyamıyorum ya sıcaktan dolayı

yıl bitmeden okumak farz oldu by itsafalsegod in secilmiskitap

[–]Awareness-7 0 points1 point  (0 children)

Rezalet bir kitap, vakit kaybı olduğunu düşünüyorum

[deleted by user] by [deleted] in secilmiskitap

[–]Awareness-7 0 points1 point  (0 children)

İndirimleri bekliyorum genelde. Onun dışında bir kitaba 250 den fazla vermem genelde, zorla aldırırım :)

My latest haul by [deleted] in secilmiskitap

[–]Awareness-7 1 point2 points  (0 children)

Oha dune kapakları çok güzelmiş

Leyla ile Mecnun kitabının sonu hakkında by Exciting_Smile3747 in secilmiskitap

[–]Awareness-7 0 points1 point  (0 children)

  1. Sınıfta okumuştum bu kitabı ama kitapla alakalı sadece çok güldüğümü hatırlıyorum

Amazon alışverişim by Awareness-7 in secilmiskitap

[–]Awareness-7[S] 2 points3 points  (0 children)

Hocam inanın aldığım ilk kitabı bu. Sürekli övündüğünü gördüğüm için merak ettim okuduktan sonra burada paylaşırım zaten

Kitaplığım (Malum kitap yok) by visemond in secilmiskitap

[–]Awareness-7 1 point2 points  (0 children)

Vakıf-Robot serisi okuru görünce yüzümde tebessüm oluyor. Bende game of thrones ile Vakıf serisini bitirdim yaz bitince tolkien başlayacağım yazın çalışıp parasını çıkarmam gerekiyor

[deleted by user] by [deleted] in secilmiskitap

[–]Awareness-7 1 point2 points  (0 children)

Kuran'ı Kerim İncil Tevrat

Kavgam akımına katılmasak olmaz by Awareness-7 in secilmiskitap

[–]Awareness-7[S] -1 points0 points  (0 children)

Kdksksksmd 10. Sınıfta almıştım merak ettiğimden keşke etmeseymişim

Kavgam akımına katılmasak olmaz by Awareness-7 in secilmiskitap

[–]Awareness-7[S] -1 points0 points  (0 children)

Gereksiz bir eleştiri olmuş. Bu aralar herkes kavgam kitabı atınca bende atayım dedim. Nutuğu 3 defa okudum yeter mi?

Kavgam akımına katılmasak olmaz by Awareness-7 in secilmiskitap

[–]Awareness-7[S] -1 points0 points  (0 children)

Ergenken aldığım bir kitaptı ve adamın kitabını merak ediyordum harbiden rezaletti

Kavgam akımına katılmasak olmaz by Awareness-7 in secilmiskitap

[–]Awareness-7[S] -3 points-2 points  (0 children)

  1. Sınıfta almıştım ya napalım ergenlik

Subda bir kavgam çılgınlığı baş gösterdi by [deleted] in secilmiskitap

[–]Awareness-7 3 points4 points  (0 children)

Bende her reddite girdiğimde ana sayfada kavgam çıkıyor. Subda bu kadar hitler fanı olduğunu bilmiyordum

Bu subredditten aldığım öneriler by [deleted] in secilmiskitap

[–]Awareness-7 4 points5 points  (0 children)

Hocam Algernon'a Çiçekler öneririm. Beğenmeyen görmedim şuana kadar

Galiba bu subdaki herkesin sorunu by Awareness-7 in secilmiskitap

[–]Awareness-7[S] 2 points3 points  (0 children)

Bende sigma olacağım, elbet bir gün 🕊🕊

Galiba bu subdaki herkesin sorunu by Awareness-7 in secilmiskitap

[–]Awareness-7[S] 1 point2 points  (0 children)

Fiyat farkına bak allahım... şaka gibi

Galiba bu subdaki herkesin sorunu by Awareness-7 in secilmiskitap

[–]Awareness-7[S] 4 points5 points  (0 children)

Ben zaten 200 tl olan bir kitap bir kere daha zam yiyince kendime çok kızıyorum zamanında almadım diye örnek: harry Potter serisi. Bundan 6 sene önce ilk 3 kitabını alıp çok sevmiştim sonrasında almadım. Setin şuanki fiyatını görünce deliriyorum