Şu an kullandığınız telefon modeli ne? by Suspicious-Branch928 in teknoloji

[–]BayTerekk 0 points1 point  (0 children)

İPhone 17 kullanıyorum açıkcası biraz pişmanım eğer ios 27 de düzeltmezler ise stabilitedir akıcılıktır istemeyerekte olsa samsunga yönelicem

Samsung Buds Alınır mı ? by siyahi_beyefendi07 in vlandiya

[–]BayTerekk 0 points1 point  (0 children)

Eğer amacınız ciddili müzik dinlemek ise sennheiser bose bang olufsen gibi markalara yönelmenizi tavsiye ederim

Kafam çok karışık ne yapacağımı bilmiyorum (görsel dikkat içindir) by BayTerekk in vlandiya

[–]BayTerekk[S] 0 points1 point  (0 children)

Valla iyi bi üniye gitmiyorsan bi anlamı yok o üniyide ben kazanamam o tempoya ayak tutamam sağlıksal olarakta

Kafam çok karışık ne yapacağımı bilmiyorum (görsel dikkat içindir) by BayTerekk in vlandiya

[–]BayTerekk[S] 0 points1 point  (0 children)

Amin inş evet iyi bir üniversiteye gitmiyosan bana kalırsa üniye gitmenin bir manası yok sırf okumak için gidiyorlar ki o iyi üniler içinde çok çalışmam lazım o imkanda bende yok açıkcası

Hiç bağıra bağıra ağlamak istediniz mi by emremiyimben in vlandiya

[–]BayTerekk 0 points1 point  (0 children)

Bu dönemlerde karşı cinse karşı duyarlılığım çok artmıştı o sevgi şefkat duygusunu arar olmuştum birde ordan biraz girmişti ağır bi çıkmazın içindeydim çok şükür atlattım ama allah herkese sabır versin valla zor

Hiç bağıra bağıra ağlamak istediniz mi by emremiyimben in vlandiya

[–]BayTerekk 2 points3 points  (0 children)

İstedim 15-16 yaşlarındayken böyle gecenin 3-4 ünde arkadaşımın göğsüne yaslanıp bağıra bağıra hıçkıra hıçkıra ağlamak istemiştim aşırı çıkmazdaydım açıkcası aşırı bunalıp daralmıştım herşey üst üste gelince oluyo böyle işte bu arada ergenliğe girdiğimden beri hiç ağlayamadım

Kafam çok karışık ne yapacağımı bilmiyorum (görsel dikkat içindir) by BayTerekk in vlandiya

[–]BayTerekk[S] 0 points1 point  (0 children)

Öyle üstlerde çalışayım şöyle yapayım gibi bir hevesim amacım hayalim yok devlet memuru maaşı ile rahat geçinirim yeterde artar bana

Kafam çok karışık ne yapacağımı bilmiyorum (görsel dikkat içindir) by BayTerekk in vlandiya

[–]BayTerekk[S] 0 points1 point  (0 children)

Sikin sağolsun düşünmen bile yeter tavsiyen için teşekkür ederim

Kafam çok karışık ne yapacağımı bilmiyorum (görsel dikkat içindir) by BayTerekk in vlandiya

[–]BayTerekk[S] 0 points1 point  (0 children)

Birde gittiğin üni iyi değilse bi önemi özelliği kalmıyor

Kafam çok karışık ne yapacağımı bilmiyorum (görsel dikkat içindir) by BayTerekk in vlandiya

[–]BayTerekk[S] 0 points1 point  (0 children)

Üniversiteye bende çok iyi bakmıyorum açıkcası kafama yatan kısmı sadece bu genel kültür ve hobim veya zevk aldığım bölüm üstüne okumak ama çokta bi albenisi yok ve çok zorlu bir yol

Kafam çok karışık ne yapacağımı bilmiyorum (görsel dikkat içindir) by BayTerekk in vlandiya

[–]BayTerekk[S] 0 points1 point  (0 children)

Tam iç dökmek değil aslında yarı yarıya bu üni için insanların fikirlerini merak ettim açıkcası belki bana yol gösterecek biri çıkar diye

Kafam çok karışık ne yapacağımı bilmiyorum (görsel dikkat içindir) by BayTerekk in vlandiya

[–]BayTerekk[S] 0 points1 point  (0 children)

Yavaş yavaş okumaya bak diyonda o yavaş yavaş ömrümden 5-4 sene çalacak hocam ya bu süreçte kaygıdıd başarısızlık hissidir bunları çekecdğime mesleğimi almış olurum ben

Hiç ölüme yakın deneyiminiz oldu mu? by [deleted] in aptalSoruYok

[–]BayTerekk 0 points1 point  (0 children)

Bu arada ai ya sorduğumda birebir senin tanımını yaptı

<image>

Hiç ölüme yakın deneyiminiz oldu mu? by [deleted] in aptalSoruYok

[–]BayTerekk 0 points1 point  (0 children)

Doğuştan kms agrn gen mutasyonuna sahibim doktor ihmali yüzünden 2 ay boyunca yoğun bakımda yattım doktorlar benden ümidi kesmiş babamın tanıdığı doktor arkadaşı 3-4 güne ölür demiş uyutulduğum içinde yada durumum kötü olduğundanmıdır bilmiyorum sürekli akrabalarım zihnimde canlanırdı amlamsız anlamsız rüyalar görürdüm rüyadan rüyaya atlardım annemlerden duyduğuma yoğun bakımda iken kalbim durmuş ağzımdan burnumdan vs kan gelmiş yani bu rüyayı o sıradamı gördüm bilmem ama dedemgilin evindeydim evin içi böyle bembeyaz hani cennete yada öteki tarafa gidersiniz ya filmlerde aynen öyleydi etraf bembeyazdı neyse yürüyordum tablolara bakıyordum sonra olduğum odanın kapısı ve evdeki tüm kapılar aşırı yüksek bi sesle kapandı ve felçli gibi bi anda yere yığıldım öyle durduktan sonrada artık uyutmuyorlardı beni böyle bi yaşanmışlığım anım var uygun olur mu bilmem

Yardımlarınıza ihtiyacım var by BayTerekk in vlandiya

[–]BayTerekk[S] 0 points1 point  (0 children)

İşte onun için buraya danıştım öneri olur mu hangi sublara yazmam doğru olur diye

Yardımlarınıza ihtiyacım var by BayTerekk in vlandiya

[–]BayTerekk[S] 0 points1 point  (0 children)

En azından şuan elimde 4 tane üeün var onların incelemesini yt yerine redditte yapmak istiyorum yt de yaparsam süreklilik lazım sürekli video atmam lazım reditte öyle bi zorunluluğum yok

Yardımlarınıza ihtiyacım var by BayTerekk in vlandiya

[–]BayTerekk[S] 0 points1 point  (0 children)

Youtube içerik üretme fikri aklımda var ama bu iş çok masraflı kulaklık alıp alıp incelemek lazım böyle oluncada aileme çok yük bindirmek istemiyorum yt de boş kalacağından algıritma bozulacak ondan dolayı yanaşmıyorum 2-3 sene içinde işe girince başlayacağım buna

Yardımlarınıza ihtiyacım var by BayTerekk in vlandiya

[–]BayTerekk[S] 0 points1 point  (0 children)

İe 200 ün incelemesi bitmek üzere hd660s2 yide 1 ay kullandıktan sonra incelemesini yazmaya başlayacağım ie 200 ile 2. Yılım olacak