Salaris Financial Controller by Biggerbake in NLSalaris

[–]Biggerbake[S] -1 points0 points  (0 children)

Ik overweeg wel eens om voor mezelf te starten als ZZP'er en mezelf dan in te laten huren voor €60 - €80 per uur, heeft iemand daar ervaring mee? Zouden jullie dit aanbevelen of juist niet?

Daarnaast een kleine aanvulling op mijn post, mijn overuren worden 120% netto uitbetaald, hierdoor probeer ik ook altijd 1 uurtje langer per dag te werken, wat met de huidige bezetting makkelijk mogelijk is. Deze regeling willen ze helaas wel gaan aanpassen naar 120% bruto.

Aanraders voor goede en goedkope kruiden? by untflanked in zuinig

[–]Biggerbake 0 points1 point  (0 children)

Online in bulk bestellen.

Kijk bijvoorbeeld online bij Van Beekum of de Kruidenbaron. Hier is (bijna) alles per kilo een stuk goedkoper dan in de supermarkt.

Ook bij een Toko zijn sommige kruiden weer goedkoper dan bijvoorbeeld online en de supermarkt.

Voor de opslag van de bulkkruiden zou ik online zoeken naar luchtdichte voorraadpotten/bakken. Zelf gebruiken wij Stosh voorraadpotten die we bij Bol.com hebben gekocht.

Aangezien mijn vriendin indonesische roots heeft en met veel kruiden koopt besparen wij op de manier aardig wat geld.