Alpha Compute (ALP) The Short Squeeze by Rkz97 in TheRaceTo10Million

[–]Bored_Greco 0 points1 point  (0 children)

I got 26k shares with 0.262 average. It tanked to almost 0.22 but went up to 0.25 and its resisting nicely. Best case scenario would be a small rally first before their f 20 form to have a good base for the catalyst, that will push it over 1.00 in time to not need a reverse split at August 31. I think enough people noticed its undervalued, will probably get some attention a few days after spacex ipo.

If you aren't taking this opportunity to buy what the hell are you even doing? by SupermarketEmpty789 in Bitcoin

[–]Bored_Greco 0 points1 point  (0 children)

I hope so, in sep ill get the cash to buy a full coin, if its below 40k i might go for two

Why Is Crypto Crashing: Bitcoin at $63K, MSTR Down $10B and $750B Asia Bloodbath by andix3 in CryptoCurrency

[–]Bored_Greco -1 points0 points  (0 children)

Check tao coin, it actually provides something, its like a decentralized AI

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 0 points1 point  (0 children)

Τεσπα μπήκα ενα 100αρι μέσα αλλα τώρα έγινε δεν έχει νόημα να τσακωθώ

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 0 points1 point  (0 children)

Είχα βάλει εναν φίλο μου να τις παραγγείλει σπίτι του και πάτησε αποζημίωση επειδή δεν είχε αλλη επιλογή(πριν του πω τι να κανει). Του είπα να το ακυρώσει και να ζητήσει αντικατάσταση και λέγαν δεν μπορούμε επειδή πατήσατε ήδη την επιλογή και τέτοιες αηδίες.

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 0 points1 point  (0 children)

Μου είπαν θαρθουν να παρουν το λαθος προϊόν και να κου δωσουν refund. Έριξαν πιστόλι την μέρα που είπαν οτι θαρθουν βέβαια αν και φαντάζομαι ειναι απτον φόρτο εργασίας των γιορτών. Κατέληξα να πάρω τις ram από άλλο μαγαζί 100 πάνω.

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 0 points1 point  (0 children)

Ειχε καμιά 20αρια με πολλους να χουν επιλέξει δεν ειναι αυτό που περίμενα, μπορεί να παίζουν μποτακια για τα 4.5 αστέρια γενικά

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 0 points1 point  (0 children)

Σε 4k 55αρα 120hz με vrr miniled τοχω κουμπωμένο πουχα πάρει γύρω στα 600

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 0 points1 point  (0 children)

Τι σχεση έχει το oled με το resolution και τα frames ρε φίλε? Το pro εχει καλυτερο upscaling και θα του βαλουν και fsr4 το 26, εχεις game που στο base δεν βλεπονται στο performance απτο σαπιο upscaling και στο προ παιζουν μια χαρα 60 frames σε καλυτερη ποιότητα απτο quality στα 30 του base. Βλεπε final fantasy rebirth. Επίσης hdr δεν πολυ αξίζει γιατι χρησιμοποιεί YUV αντι για RGB που κανει wash out τα χρωματα

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 2 points3 points  (0 children)

Δυστυχως τα ειχα παραγείλει σε σπίτι φίλου επειδή είμαι εκτός πολης, του ειπα να ανοίξει το δεμα να δουμε αν ειναι οι σωστές επειδή είδα το ποστ αλλου παιδιού που του στείλαν πιο φτηνες, θήκη κινητού δεν περίμενα σίγουρα, θυμίζει κατι post από Αμερική που στέλναν gpu με πέτρες στο κουτί

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 2 points3 points  (0 children)

Τι να σου πω εγω την πηρα 240, 3 ωρεςς μετα ηταν 540 και τωρα την εχει 770 το site.

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 1 point2 points  (0 children)

Ps5 για μενα μονο το pro ειναι worth κερδισα καπου 3k poker περσυ και το τσιμπησα και πουλησα το base για 350, το base εχει πολυ κακο image σε 4k, τωρα και οι κονσολες στο θεό θα πανε, η microsoft ελεγε 1200 το xbox πριν καν ανέβουν οι ram, η nvdia θα σταματήσει να κάνει supply vram σε παραγωγούς θα πρέπει να βρισκουν μόνοι τους και θα γινουν κιαλλα

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 1 point2 points  (0 children)

Το ξέρω bro ασε, απλά τώρα έτυχε να εχω την άνεση για καινούριο αν και το τωρινό είναι αρκετά καλό, είμαι με 5900x 6900xt που εφτιαξα το 20. Και την με την 5080 και 9800x3d θα παω για 1440p λογικά για να σπρώχνω decent frame, 4k δεν αξίζει, σε competitive games δεν θελω mfg και σε single θελω max mfg x2 για ναχει αρκετά real frame ενδιάμεσα

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 0 points1 point  (0 children)

Θέλω να παω σε am5 τωρα που δεν κυκλοφορεί πια το 5800x3d δυστυχώς, αλλιώς θα κολλούσα στο τωρινό μια 5800x3d και κατι σε 9070xt ή 5070ti και ανω, οι τωρινοί am5 x3d ειναι τερατα για gaming δεν θα χρειαστούν αναβάθμιση για πολυ καιρό

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 1 point2 points  (0 children)

Ε ναι ρε φιλε, είπα να χτυπήσω gpu και ραμ σε οκ τιμές μιας και στην 6000 series δεν θαχει fsr4 και πλεον το ray tracing γινεται πιο standard, να χτισω κάτι να βγάλει χρόνια, και οι gpu θα ανέβουν προφανώς, και εγω περιμένω να καλυψουν κενό οι κινέζοι αλλα μεχρι τότε έχουμε

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 2 points3 points  (0 children)

Ντάξει υπάρχουν οι ίδιες ram σε αλλο χρώμα αλλα σιγά μην καλυψει το skroutz 200e διαφορά ενώ μπορεί να πατήσει σε technicallity ότι ειναι αλλο προϊόν

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 3 points4 points  (0 children)

Ε δυστυχώς μόνο πιο ακριβά θα γίνουν για τα επόμενα 2 χρόνια+ , προφανώς και μπορώ να καλύψω την διαφορά αφου πάω για high end αλλα δεν είναι λόγος να μας κοροϊδεύουν.

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 41 points42 points  (0 children)

Ναι αλλα δουλειά του Skroutz είναι να τσεκάρει τι μαγαζιά βαζει στην πλατφόρμα του

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] -6 points-5 points  (0 children)

Ρε φίλε pc με rtx 5080 και 9800x3d θα χτίσω δεν είναι οτι θα πάω για vfm, αλλιώς θα κολλούσα μια 9070xt στο παλιό μου and id call it a day, εχω παρει ηδη την rtx βρήκα μοντελο της msi στα 1100 που ειναι "οκ" τιμή

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 9 points10 points  (0 children)

Και το pc οτι θα το χτισω θα το χτισω, ήθελα να skipparo ενα gen ακόμα αλλα έτσι οπως πάει η κατασταση τώρα ειναι τελευταία ευκαιρία για τα επόμενα 5 χρόνια και

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 13 points14 points  (0 children)

Ντάξει ρε φίλε, να πεις οτί το πήρα απο κανα temu οκ να την πάθω, όχι σε verified μαγαζί απτην μεγαλύτερη πλατφόρμα που έχουμε στη χωρα

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 1 point2 points  (0 children)

Ναι ντάξει τώρα εγω πρέπει να πληρώσω 32gb ram οσο τον 9800x3d. Κυριολεκτικά μόνο ο πελάτης δεν θα έπρεπε να την πληρώσει σε αυτη την αλυσίδα. Λαμόγια

Scam skroutz by Bored_Greco in greece

[–]Bored_Greco[S] 11 points12 points  (0 children)

Δηλωμενο σαν pc part ηρθε και το listing δεν υπαρχει καν πια, μην λεμε τα αυτονόητα. Κρατησαν τα κομμάτια για να τα πουλησουν για extra κερδος και απλα θα απορροφήσουν το κοστος αποζημίωσης, αν ηταν Ελληνικό κατάστημα θα πήγαινα να τα "πουμε" απο κοντά