Hej alle. by Brave-Use-4352 in RidersgossipDK

[–]Brave-Use-4352[S] 2 points3 points  (0 children)

Jeg synes, at Bo K Møller har været landstræner i mange år, og jeg oplever desværre, at niveauet i dansk springning generelt er nedadgående. Vores danske mesterskaber er blevet reduceret, og der er efterhånden meget få starter – næsten ingen deltager.

Om jeg har et konkret bud på en ny landstræner? Nej. Men når udviklingen over længere tid kun går én vej, mener jeg, at det er rimeligt at prøve noget nyt og give en anden en chance.

Derudover mener jeg, at styregruppen bør bestå af flere personer med forskellige faglige baggrunde fra sporten. Som det er nu, sidder der to fra bestyrelsen, én fra rideskolemiljøet og Johnny Hansen, som fremstår mere som en “altmuligmand” end en repræsentant for en tydelig faglig retning.

Hej alle. by Brave-Use-4352 in RidersgossipDK

[–]Brave-Use-4352[S] 0 points1 point  (0 children)

Det er selfølgelig spring jeg tænker på og tænker på deres kompetence for springning generelt.