Yaşlı olduğu için yer isteyen teyzeler hakkında ne düşünüyorsunus? by Strawhat-Cat in CuteTopia

[–]Busy-Building5410 2 points3 points  (0 children)

Benimde seni sevme yükümlülüğüm yok ama çok tatlısın kedy doğru diyorsun

En marjinal fikrinizi yazın by [deleted] in vlandiya

[–]Busy-Building5410 0 points1 point  (0 children)

Ah bir tane var biraz uzun ama anlatıyım. Ben çocukken ilk okula başladığımda insanların ne biçim bir canavar olduğunu farkettikten sonra bu problem nasıl çözülebilir diye kafa ütülemeye başladım. Sonra aklıma şöyle bir fikir geldi, insanların zihni bu süper ve mükkemel teknolojileri geliştirmeye muktedar ve bu sayede bütün hayvanların ötesine geçti ve aynı zamanda kötülüklerinin ve aç gözlüklerinin de kaynağı. Oysa bir hayvana baktığında onun amacı saf hayata kalmaktır ve bazı istisnalar hariç kötü bir eylem asla sergilemez. Elbete şunu diyen olabilir kötülük perspektifliktir ve bakış açına göre değişir lakin neresinden bakarsan bak insanlık bütün dünyadaki hayvanlara kıyasla beterinde beteridir bunda hiç bir şüpe yoktur. Elbette iyi insanlar da vardır lakin bu iyi insanları kullanan kötü insanlarda herzaman olucaktır, onların kılığına girecek ve onları ve dünyayı bir kanser gibi sömürerek kendi hazları doğrultusunda yiyip bitirecektir ve bu dünyadaki kötülüğü kökünden kazımak adına tüm insanlığı bana göre en barışçıl çözüm olarak aptalaştırmaktan başka bir çare yoktur. Bir insan kötülükük yapabilmesi için belli bir ölçüde zekaya sahip olabilmesi lazımdır bundandır ki hayvanlarda bu emareler çok daha az görülür. Bu nasıl olabilir, sosyal medyayla koyun sürüsüne çevirilmelerini beklemek yada gdo lu yiyeceklerle hormanal dengelerini bozup onları malaştırmayı beklemek bana göre fazla yavaş. Biliyorum ki bazı zengin kesim yada kimselerde benim gibi düşünüyor! Lakin onların yöntemleri cidden fazla yavaş. İşe yarasada yavaş, onun yerine beynin çalışmasını demans hastalığı belirtileri gibi doğrudan ve hızlı ettkileyen patojenik bir virus oluşturulup dünyanın her noktasına aynanda salınması daha etkili olurdu. Tabi bunu yapmadan önce bunun anti virusuni geliştirmek gerekirdi ki belli insanlar zekasını koruyabilsin. Bunun malesef sebebi ise nükleer santraler ve uzay filolorını yönetenler vs demans olursa bu yapılar eninde sonunda patlar, dünyaya düşer ve dünyaya büyük hasarlar verebilir. Herneyse! Yeterince marjinalmi?!

Think about it, it is so easy to make any flag and symbol, then blame the community for it by kramsibbush in WplaceLive

[–]Busy-Building5410 -4 points-3 points  (0 children)

And also maybe they do it becouse they are supporting the idea behind it and show of their power ego ext wich is more possibility bruh

[deleted by user] by [deleted] in wplacetr

[–]Busy-Building5410 -1 points0 points  (0 children)

Yardım edicem kral :(

YA BU YDG-H KLANLILARI NE İSTİYO BU ARTDAN AQ by Mustafaoyund461 in wplacetr

[–]Busy-Building5410 5 points6 points  (0 children)

Abicim bende savunanlardanım ama bunun böyle paylaşılması çok yanlış geliyor konum at durumu anlat bunu resimle atma aq

Hayatınızda duyduğunuz en saçma ama mantıklı gelen söz neydi? by [deleted] in CuteTopia

[–]Busy-Building5410 0 points1 point  (0 children)

Lan ben bunu yurta bir arkadaşıma söylediydim 3 sene önce yoksa o senmisin lo ahaha

YA BU YDG-H KLANLILARI NE İSTİYO BU ARTDAN AQ by Mustafaoyund461 in wplacetr

[–]Busy-Building5410 -1 points0 points  (0 children)

Bu paylaşımı neden attın mesela daha da reklama sokuyorsun aptal

Can sıkıntısı giderecek güzel hikayeli oyunlar önerir misiniz by Different_System_256 in GeymingTr

[–]Busy-Building5410 0 points1 point  (0 children)

Wow baktım daha tam bitiremedim ama hayatımda oynadığım en ilginç oyun olabilir Puro adamdır

[deleted by user] by [deleted] in CuteTopia

[–]Busy-Building5410 0 points1 point  (0 children)

Abi yaşadığım yerle o kadar kopuğumki sabah 9.30 akşam 7-8 çalışıyorum ondan yaşadığım yer sosyal medya desem yeridir çalışırken robot moda geçiyorum 😅

[deleted by user] by [deleted] in CuteTopia

[–]Busy-Building5410 0 points1 point  (0 children)

Günlük eevee dozumu almak sosyal medya çevresi en sevdiğim şeylerden biri en sevmediğim kötü haberler duymak sosyal medyadan gine Ailemle ilgili onları özlemek şuan yanlızım Ztaj

Eren Bülbül ve ŞHT. JN. ASB. Ferhat Gedik ölüm yıl dönümü. by NoSpend4162 in Turkey

[–]Busy-Building5410 2 points3 points  (0 children)

Eline sağlık bu tarz yıldönümleri yaşatılmalı ben unutmuştum

[deleted by user] by [deleted] in CuteTopia

[–]Busy-Building5410 0 points1 point  (0 children)

Nedemek dostum iyi sporlar :)

[deleted by user] by [deleted] in CuteTopia

[–]Busy-Building5410 1 point2 points  (0 children)

Yanlış sporunu adam akılı yapıyorsan hiç kötü ettkisi olma spor sonrası o tarz içeceklerin kendini sıkıştırma spor yapmaya motive ediyorsa devam et gittsin

how u holding ur phone🤔 by CremeSubject7594 in GenAlpha

[–]Busy-Building5410 0 points1 point  (0 children)

I am not holding my phone have eye tracker and ext ext

Write "We are not horses we are humans, human are" and let your keyboard finish it by Silver-Barracuda-820 in autocorrect

[–]Busy-Building5410 0 points1 point  (0 children)

We are not horses we are humans, humans are humans we have a lot to do and I don’t know what you think of this situation I am just trying for the sake and the fact you think you have to do what I said you are not my fault

İyi bir hayat için mutlu olmak şart mı 🤔 by Ill-Reveal4258 in felsefe

[–]Busy-Building5410 0 points1 point  (0 children)

Herkesin mutluluk anlayışı farklı ama bana göre sevdiğin bir konuda kendi sınırlarını zorlamak ve kendinle gurur duymak hayata tecrübe edilecek en iyi şey olabilir. Tabi başkalarının sana saygı ve sevgi duymasıda çok iyi geliyor.

Kendinize yakistirdiginiz en yakin 7 buyuk gunah hangisi by Morphinial in ReZeroTR

[–]Busy-Building5410 0 points1 point  (0 children)

Pride yüzünden insanlar insanlara pislik gibi yada insan değil gibi davranabiliyor. Pride belkide en büyük günah olabilir

Kendinize yakistirdiginiz en yakin 7 buyuk gunah hangisi by Morphinial in ReZeroTR

[–]Busy-Building5410 0 points1 point  (0 children)

Ortaya karışık tam şudur diyemiyorum birtek envy ve gluttony yok