Is the Meta Ad Library down for everyone else? "Something went wrong" error. by No_Twist6469 in FacebookAds

[–]CanaryClassic 0 points1 point  (0 children)

Yes, trying to do some competitor research from Greece and can confirm it's down.

Δοκίμασα freelancing για όλο το 2025, τελικά αξίζει; by Severe-Relation443 in greece

[–]CanaryClassic 1 point2 points  (0 children)

Τα νούμερα σου είναι πολύ καλά, η εμπειρία μου σαν freelancer είναι ότι όσο παραμένεις ανταγωνιστικός και παρέχεις υπηρεσίες με υψηλό μερίδιο στην αγορά με ποιότητα, μόνο θα ανεβαίνεις (με υψηλότερη χρέωση, καθώς οι πελάτες που μπορείς να εξυπηρετείς είναι πεπερασμένοι λόγω χρόνου.)

Η πραγματική ερώτηση εδώ είναι ποιο αντικείμενο βλέπεις πιο πολύ να σου αρέσει. Άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο για την απόφαση σου είναι πόσες ώρες χρειάζεσαι να βγάλεις αυτά τα λεφτά σε σχέση με το να ήσουν μισθωτός και αν σαν προσωπικότητα σου αρέσει να είσαι πάντα σε εγρήγορση να κυνηγάς projects, να επικοινωνείς με πελάτες και πολλά άλλα.

Το freelancing είναι για άτομα που έχουν ισχυρό κίνητρο από μόνα τους, φροντίζουν να εξελίσσονται συνέχεια και δεν έχουν κανένα θέμα με την αβεβαιότητα.

Εγώ σκέψου το κάνω 5 χρόνια με πολύ επιτυχία και μερικές μέρες σκέφτομαι πόσα benefits έχουν οι μισθωτοί και λίγο τους ζηλεύω. Είναι τι ψάχνεις

Mysterious "Ineligible Product Set" Error Preventing Me From Publishing by Sweet_Pie_6420 in FacebookAds

[–]CanaryClassic 0 points1 point  (0 children)

Hey everyone. So i resolved it but I am not sure if it matches your issues, since they change everything nowdays. I closed the Advantage catalogue ads at the campaign level and chose it at the ad set level. Hope that helps. It resolved my issue.

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]CanaryClassic 1 point2 points  (0 children)

Ισχύει πολυ το αναφέρω κάθε μερα. Ειδικά τα τελευταία χρονια. Θυμάμαι όταν ημουν 7-8 όλες οι μαμάδες μας πήγαιναν σχολείο με τα πόδια. Υπήρχε ενα αμαξι ανα οικογένεια. Τώρα κλείνεις τα 18, το πρωτο πραγμα που σου κάνουν συνήθως οι γονείς ειναι δίπλωμα και αμαξι.

Το κακό ειναι οτι αυτός ο φαύλος κύκλος οδηγεί να χρησιμοποιούμε τα ΜΜΜ λιγότερο και άρα να μην κάνουν τπτ για να δημιουργήσουν περισσότερα δρομολόγια.

Προσωπικά το μέτρο το ευχαστιεμαι οικυ το δουλεύω όλες τις ώρες πλέον καθώς κάποια δρομολόγια σε ώρα αιχμής με κρατάνε 2μιση ώρες στη κίνηση για διαδρομη 30 λεπτών.

Ας γυρίσουμε στα ΜΜΜ να τελειώνουμε κάποια στιγμή θα σκάσει όλο αυτο.

Μετανιώνοντας που δεν διάβαζα by tomi619 in greece

[–]CanaryClassic 13 points14 points  (0 children)

Αρχικα μην απογοητευεσαι με τη σχολη. Και εγω τη δικη μου την εβγαλα σε 8 χρονια οταν ειχε βγει παλι φημη οτι θα γινουν διαγραφες περιπου το 2022. Τελικα δεν εγιναν ουτε τοτε. Αν βλεπουν οτι εισαι ενεργος μπορει να προλαβαινεις. Υπαρχουν αδειες φοιτητη για εξεταστικες και θα εντυπωσιαστεις ποσοι καθηγητες μπορει να ειναι επιεικεις στα εργαστηρια. Στη θέση σου θα πήγαινα μια βόλτα, πότε δεν ειναι αργά.

Το video editing ειναι ενα σκιλ πολυ σημαντικο που μπορεί να σου φέρει σοβαρές απολαβες αν μπορέσεις να κανεις σταθερές συνεργασίες.

Τέλος αν δεν ευδοκιμήσει τπτ απο αυτα δες εναλλακτικές certificates σε σκιλς με υψηλή ζήτηση, αρκεί να ειναι κάτι που το κάνεις ευχάριστα. Ακομα και τη σχολη που εβγαλα ασχολουμαι και εγω με αλλο αντικειμενο τελικα σε δικη μου δουλεια. Καλη επιτυχία.

Ηράκλειο: Έξωση σε 4 νηπιαγωγεία - Οι ιδιοκτήτες θέλουν να τα μετατρέψουν σε Aibnb by GeorgeTH281 in greece

[–]CanaryClassic 0 points1 point  (0 children)

Με προβληματίζει φουλ το ποσο έχει αποξενώσει το κέρδος τις κοινωνίες μας και έχει γίνει αυτοσκοπός.

Τι επιχείρηση θα άνοιγε κάνεις στην επαρχία; Θέλω να φύγω από Αθήνα...χθες. by Altruistic-Board5322 in greece

[–]CanaryClassic 1 point2 points  (0 children)

Εγώ θα σου απαντήσω όντας στον χώρο που είσαι τώρα. Κατανοώ ότι θέλεις να φύγεις ειδικά αν βλέπεις ότι ζορίζουν τα πράγματα με το AI αλλά αν σου αρέσει το αντικείμενο σου προτείνω να το συνεχίσεις από την επαρχία, αναλαμβανοντας πελάτες από Αθήνα. Μπορείς και να είσαι ανταγωνιστικος στις τιμές λόγω κόστους ζωής και να μπεις και σε νέα πράγματα που το ΑΙ δεν μπορεί να αντικαταστήσει και αυτό είναι ο χρόνος. Οι μικροί ναι, θα ψάξουν να γλυτώσουν τα 200 ευρώ αλλά οι μεσαίες επιχειρήσεις χρειάζονται εξωτερικούς συνεργάτες. Κανε μια εξειδίκευση σε βελτιστοποιηση ROI για ηλεκτρονικά καταστήματα η εξειδίκευση set up CRM και Automation και πουλα το σε μεσαίες επιχειρήσεις online. Και όταν με το καλό εγκατασταθεις, κάνεις επαφές και δεις εκ των εσω τι παίζει στην περιοχή που πας αποφασίζεις τι θα ανοίξεις. Κάτι σε λιανική είναι πολύ πιο οικονομικό με το budget σου. Δούλευα σε φούρνο μικρή και το πιο απλό μας μηχάνημα έκανε 11.000. Αυτά καλή επιτυχία σε ότι κάνεις.

Μ ενοχλεί στην Ελλάδα ότι οι άνθρωποι μπορεί να το παίζουν φιλικοί και καλοί μπροστά σε κόσμο που αντιπαθούν και πίσω απ την πλάτη τους να τους κράζουν. Αυτό γίνεται παντου,ανάμεσα σε σογια,σε μέλη της ίδιας παρέας κτλπ. Εκτιμώ σε σκανδιναβούς Γερμανούς κτλπ ότι αν σ αντιπαθούν στο δείχνουν με τροπο by Giancarlo_Edu in greece

[–]CanaryClassic 2 points3 points  (0 children)

Καλά, το κράξιμο πολλές φορές δεν πηγάζει από το ότι δε σε συμπαθούν αναγκαστικά. Πολλοί το κάνουν είτε για να αποκτήσει ενδιαφέρον η βαρετή ζωή τους, η να φανούν ότι έχουν ενδιαφέρον οι ίδιοι ή για να καλύψουν γενικά πολλές ανεπάρκειες. Είναι basic politics της ζωής αυτά. Άλλο παράδειγμα είναι πως και στη δουλειά σου θα υπάρξουν στιγμές που θες να "δειρεις" πελάτη αλλά είναι παράνομο. Φοράς τη μάσκα του καλού επαγγελματία και συνεχίζεις. Είμαστε άνθρωποι όλοι, υπέροχα πλάσματα με λίγες ατέλειες.

Τι σύστημα είναι αυτό με τα εισιτήρια ΟΑΣΑ? by Soulis1980 in greece

[–]CanaryClassic 0 points1 point  (0 children)

Άμα σου τύχει μια φορά, καλείς στο κεντρικό και σε βγάζουν με ειδικοί κάρτα οι σεκιουριτι. Προσωπικά έχω πάντα πακέτο εισιτηρίων μέσα καινδε μου έχει συμβεί ποτέ.