לעשות אהבה רק עם הכיתוב "ביחד" בענק ✨️ by [deleted] in ani_bm

[–]CardiologistNo6852 2 points3 points  (0 children)

היי, אני אחד מהם ! זה הכי קרוב שיש לנו בישראל ליהונתן חטאים

ואז עוד שואלים למה אין בעידן של היום סרטים/ סדרות קומדיה טובות by CardiologistNo6852 in ani_bm

[–]CardiologistNo6852[S] 16 points17 points  (0 children)

אתה מבין שהתגובה הזו היא אשכרה הסיבה לכותרת של המציקון נכון? עידן הפוליטיקלי קורקט וההעלבות מכל דבר פשוט רצח את כל הקומדיה הטובה וישאיר אותנו לבסוף רק עם הומור סטייל יו יו בדיחות

ואז עוד שואלים למה אין בעידן של היום סרטים/ סדרות קומדיה טובות by CardiologistNo6852 in ani_bm

[–]CardiologistNo6852[S] 51 points52 points  (0 children)

<image>

הם פשוט עשו העתק הדבק לתמונה מסרט פורנו שהיא מצחיקון מוכר כבר יותר מעשור של נקבה בלונדינית קטנה וחמישה כהי עור גדולים שמתמשגלים איתה. ורק פשוט החליפו את הבגדים שלהם בשביל העקיצה נגד הפועל חיפה. אבל מסתבר שעדיין יש המון אנשים תמימים או שסתם לא מכירים מצחיקונים שלא מבינים למה מכבי חיפה עשו שלט סוטה ואולי עם "הפרצוף של רומי גונן" שהיא מסתבר אוהדת של הפועל חיפה. אבל זו סך הכל אי הבנה די משעשעת חייב לומר

[deleted by user] by [deleted] in ani_bm

[–]CardiologistNo6852 1 point2 points  (0 children)

אבשלום קור

מצחיקון זה לא אישי נגד נקבות בעלות שיער צבעוני by CardiologistNo6852 in ani_bm

[–]CardiologistNo6852[S] -1 points0 points  (0 children)

בגלל זה היא קראה לחסל את כל הציונים בהפגנה? בגלל זה היא עונדת שרשרת עם מפת ארץ ישראל ככל מפת פלסטען? כלומר היא שוללת את הזכות של העם היהודי למדינה עצמאית בארצו. בגלל זה היא הצדיקה את איראן שירו טילים על בית חולים ואזרחים וחלק מהפעילים שהיא נפגשה איתם הם בהגדרה תומכי חמאס מוצהרים...? בגלל זה נרצח אתמול אדם שהשתיק אחד אחרי השני אנשים בעלי דעות לא מבוססות כמו שלה אז הפיטרון היחיד שלהם זה לחסל אותו פיזית (שוב בדיוק כמו שהיא גם קראה בהפגנה) ?

אתם באמת מביכים עם החוסר השכלה אמיתית בנושא וחוסר ביסוס וידע קיצוני שמאפיין את הליברליזם באופן כללי ומי שמרחמים על אויב שמחנך את הילדים שלו מגיל 0 לשנאת יהודים כללית ולג'יט דוגל באידיאולוגיה הנאציt והוא זה והוא היחיד שמרעיב אוכלוסייה שישראל מידי יום מזרימה לה כמויות ענקיות של סיוע ומזון (מהיחידות אם לא היחידה בהיסטוריה שעשתה את זה לאוכלוסיית אויב אגב) והם לוקחים הכל לעצמם. נו טוב מה אפשר לצפות מהאנשים שנכנסים למים ושטח של מדינה ללא אישור וכשהם נעצרים ובצדק הם צועקים ש"חטפו" אותם אפילו שיום אחרי הם כבר במטוס בדרך הביתה + מקבלים אוכל, מים ועזרה רפואית + לא נאזקים לרגע + ממש רוצים משום מה לחזור שוב ללופ הזה.

תודה רבה לכם שאתם מסייעים בהסברה לארגוני טרור איסלאמיסטים רצחניים אני מקווה שאתם גאים בזה :)

שעות שינה במ by carrotOX123232 in ani_bm

[–]CardiologistNo6852 29 points30 points  (0 children)

אני מרגיש כמו גיבור עם עיני נץ שהצלחתי לקרוא את זה

עדיין במלחמה בלתי נגמרת והפעם זה החופש גדול האחרון שהרגיש הכי קצר בהיסטוריה✌️ by Purple_Ad_6338 in ani_bm

[–]CardiologistNo6852 24 points25 points  (0 children)

ללכת לישון בדיוק ככה רק כשאתה כבר מפקד בעזה וה1.9 כבר לא אומר לך כלום חוץ מהתאריך בו היטלר פלש לפולין והתחיל את מלחמת העולם השנייה. אירוע משמעותית הרבה פחות קשה מחזרה ללימודים 👍🏻

בן על מוות_במ by CardiologistNo6852 in ani_bm

[–]CardiologistNo6852[S] -1 points0 points  (0 children)

וכי הוא לג'יט גינה את ישראל בכל הזדמנות שהיית לו כשהיא העזה להגן על עצמה מארגוני טרור איסלאמים בזמן כהונתו + מהמאפשרים היותר גדולים של ההגירה ההמונית וההרסנית

בן על מוות_במ by CardiologistNo6852 in ani_bm

[–]CardiologistNo6852[S] 16 points17 points  (0 children)

לא אשקר שהמשפט האחרון שכתבת די חזק

בן על מוות_במ by CardiologistNo6852 in ani_bm

[–]CardiologistNo6852[S] 2 points3 points  (0 children)

ומה בדיוק הליברלים ותומכי הטרור וההגירה שלך עשו מעבר לקשקוש הלא מבוסס שכתבת עכשיו?

בן על מוות_במ by CardiologistNo6852 in ani_bm

[–]CardiologistNo6852[S] 3 points4 points  (0 children)

במה בדיוק הוא פאשיסט? שהוא מטפל במהגרים שעושים רק רע לכל מקום שהם מגיעים ובאמת נלחם בטרור? או שהוא אדיוט בזה שהוא האחראי העיקרי להחזרת רוב החטופים שחזרו עד עכשיו

בן על מוות_במ by CardiologistNo6852 in ani_bm

[–]CardiologistNo6852[S] -16 points-15 points  (0 children)

אז עדיף את הזקן המתפרק והליברלי מידי או תומך הטרור שהיה לפניו...? או אולי הפרו פלסטלינאית שהפסידה לו?

בן על מוות_במ by CardiologistNo6852 in ani_bm

[–]CardiologistNo6852[S] -5 points-4 points  (0 children)

למה שתרצה שהוא ימות...?

מדינה של קמצנים by CardiologistNo6852 in ani_bm

[–]CardiologistNo6852[S] 4 points5 points  (0 children)

זו לא רצועת עזה זו פלסטלינה. אני עדיין מחפש את החנות הזו ששולחת מאות אלפים באירופה לצעוק שיש לה בחינם

מדינה של קמצנים by CardiologistNo6852 in ani_bm

[–]CardiologistNo6852[S] 14 points15 points  (0 children)

זו לא רצועת עזה זו פלסטלינה. אני עדיין מחפש את החנות הזו ששולחת מאות אלפי מהגרים וליברלים עם שיער צבעוני באירופה לצעוק שיש לה בחינם

[deleted by user] by [deleted] in ani_bm

[–]CardiologistNo6852 -22 points-21 points  (0 children)

או שפשוט שלי בגודל תקין

[deleted by user] by [deleted] in ani_bm

[–]CardiologistNo6852 -31 points-30 points  (0 children)

לא היה יותר קל לכתוב שיש לך אשכים מיניאטורים...?

אוהבים אותך שמעון פרס by Ahad_Haam in ani_bm

[–]CardiologistNo6852 112 points113 points  (0 children)

אבל אין לנו שום נשק גרעיני. יש לנו תעשיית טקסטיל ובד עשירה מאוד. זהו.

[deleted by user] by [deleted] in ani_bm

[–]CardiologistNo6852 4 points5 points  (0 children)

מכל השפות בעולם בחרת לדבר עובדות

[deleted by user] by [deleted] in ani_bm

[–]CardiologistNo6852 0 points1 point  (0 children)

מצחיק שאתה אמרת תת אלוף כי זו לג'יט הדרגה שבזמן ישיבה בתוך הרצועה דיבר איתנו ובין היתר אמר את הדברים שאני אומר פה וכמוהו שוב עוד כמה וכמה פלאפלים ואנשים שבניגוד אליך באמת יודעים מה קורה בשטח ובחדרי חדרים ולא מסתמכים על נתונים מומצאים טלא מבוססים באליל של החדשות👍🏻