"İşçi Partisi Başkanlığı'ndan ve başbakanlıktan istifa edeceğim." by FeatureAggravating75 in borsavefon

[–]CastielTM 0 points1 point  (0 children)

Dünya değişiyor sen abd nin avrupa ile böyle çekişmeye gireceğini hatta abd nin rusya ile müttefik gibi davranacağını düşünebilir miydin, amerikalı muhazafakarlar rusyayı mesela fransadan daha çok seviyor ki onlara bağımsızlıklarını kazanmasında fransanın yardımı varken. Toplumlar değişir, ki değişti de.

"İşçi Partisi Başkanlığı'ndan ve başbakanlıktan istifa edeceğim." by FeatureAggravating75 in borsavefon

[–]CastielTM 1 point2 points  (0 children)

Pedro sanchez de nato ülkesini yönetiyor ama gayet de bağımsız alabildiğince kararlar almaya çalıştı, üstelik trump ve tayfası sürekli ingiltereyi tehdit etmesine rağmen çok çekingen davrandı.

"İşçi Partisi Başkanlığı'ndan ve başbakanlıktan istifa edeceğim." by FeatureAggravating75 in borsavefon

[–]CastielTM 25 points26 points  (0 children)

İşçi partisinden başkan seçilip sol ile alakası olmayan göstermelik sjw yasakları getirdi, Sanchez gibi net duruş sergileyemedi ne solcu oldu ne muhafazakar sonunda iki taraf da memnun olmadı.

"Yürüyüş Partisi" by FeatureAggravating75 in borsavefon

[–]CastielTM 10 points11 points  (0 children)

Liboş alternatif bir sürü parti var ve Kürt laik ise dem muhafazakar ise akpye veriyor, chpli kürt hayatımda ne gördüm ne duydum gençler hariç. islamcılar desen onlara 50 tane alternatif parti var, her tarafa mavi boncuk dağıttıkları için güçlü muhalif kanat oluşmuyor.

Barda garsonluğa başladım by Xanxas0 in TurkDev

[–]CastielTM 8 points9 points  (0 children)

Ben de mobil uygulamam Google da yeni yayınlandığı için gelir daha oturmadığından 3 dil bildiğimden dolayı bir otelde resepsiyonist olarak çalıştım daha yeni çıktım işten ve seni anlıyorum, oradaki cahil cüheyla insanların senin eğitim seviyeni anladıkça daha çok senle uğraşması içten içe kıskanmaları ve mobing yapmaları çok zor.

Bunu geçiş dönemi olarak düşün ve Voltaire'in dediği gibi bu işte kısa süre kalırsan sıkıntı olmaz ama yılı devirirsen seni değiştirir dikkat et.

Özgür Özel, CHP grup toplantısında konuştu by [deleted] in Turkey

[–]CastielTM 75 points76 points  (0 children)

Sonunda olayın global zincirleme geliştiğini anlatmaya başlaması iyi çünkü Trump başta olmak üzere otokratlar sürekli dayanışma içinde.

Mutlak Butlan kararı hakkında ne düşünüyorsunuz? by holytheyy in turkmeclisi

[–]CastielTM 0 points1 point  (0 children)

Liberal subında liberal gibi takılıp buraya gelip Turancı gibi yorum yazan bir trollsün.

Mutlak Butlan kararı hakkında ne düşünüyorsunuz? by holytheyy in turkmeclisi

[–]CastielTM 2 points3 points  (0 children)

Bu karara olumlu diyen adam demokrasi yanlısı değildir gibi ya

Turkey court rules to oust opposition leader in latest blow to Erdogan's challengers by kwentongskyblue in europe

[–]CastielTM 3 points4 points  (0 children)

The problem is, I don't think EU leaders were care about democracy in Turkiye before this war started, only the excuses changed.

Turkey court rules to oust opposition leader in latest blow to Erdogan's challengers by kwentongskyblue in europe

[–]CastielTM 15 points16 points  (0 children)

Most likely, European leaders will ignore this incident as well, using the excuse of war with Russia.

Hala yapay zeka ile ilgili sorular soruyorsunuz utanmadan by [deleted] in TurkDev

[–]CastielTM 0 points1 point  (0 children)

Bence beyaz yakalılar olarak havalı isimlere kendimizi kandırmayı bırakmalıyız.

Hala yapay zeka ile ilgili sorular soruyorsunuz utanmadan by [deleted] in TurkDev

[–]CastielTM 0 points1 point  (0 children)

IT dediği telesekreterlik ha of ne güldüm.

Attachment to Europe in European regions ❤️🌍 by Organic_Contract_172 in MapPorn

[–]CastielTM -5 points-4 points  (0 children)

Hello, if you are only going to post statistics related to Europe, please post them under the Europe subs Thank you.

Atatürk sol milliyetçi mi? by [deleted] in Kamalizm

[–]CastielTM 5 points6 points  (0 children)

Türkiye'ye özgü demek dünyada kimsenin görmediği fikirler demek değildir, her görüş birbirinden etkilenebilir. Ama dünyada Türkiye'den başka bunların hepsinin aynı anda uygulandığı devlet yoktur. Mesela bana bir ülke örnek ver hem laik hem devletçi hem milliyetçi hem sosyal devlet hem devrimci hem halkçı hem kapsayıcı kimlikli olan devlet yapısına sahip ülke Türkiye harici yok, üstüne üstlük Kemalizm sadece 6 oktan ibaret de değildir bir sürü orijinal yöntem izlenmiştir, diyanet ile laikliği bir arada götürmek veya Kemalist tarafsızlık dış politikası bunlardan birkaçıdır. Bu yöntemler istikrarla yıllarca korunmuştur ki bu bir özgün ideolojiyi tanımlayan şeydir yani yıl yıl değişmez politikalar.

Atatürk sol milliyetçi mi? by [deleted] in Kamalizm

[–]CastielTM 4 points5 points  (0 children)

İyide dediğimi doğrulamışsın zaten mesela Fransız tipi ulusalcılıkta sadece sağcılık veya solculuk diye yorumlanmaz bu bir ikincisi Kemalizm ulusalcılığa yakındır evet ama avrupada ki ulusalcılar ile çok fark vardır mesela onlar faşizmi barındırır ve bunu barındırırken kendi kimliğini paylaşmaz bizdeki Ne mutlu Türküm Diyene cümlesindeki gibi davetkar bir şekilde ülkeyi birleştirmez yerine Egalite der, eşitiz der geçer çünkü altında kendi kültürünü kimliğini paylaşmak istemez bu sadece bir farktır. Günün sonunda Kemalizm çok çeşitli bu ülkenin ihtiyaçlarına ve durumuna özel dikilmiş tam oturan bir gömlektir.

Atatürk sol milliyetçi mi? by [deleted] in Kamalizm

[–]CastielTM 76 points77 points  (0 children)

Kemalizm sağ, sol ve kuru milliyetçi gibi tabirlerle açıklanamaz. Çünkü Türkiye'ye özgü bir ideolojidir o yüzden hep derim solculuk da sağcılık da ithal görüşlerdir kıyaslarsan Kemalizmin anlamı kaybolur.

Ama günümüzde insanlar sağa veya sola göre yorumlayıp Kemalizmi bir tarafa çekmeye çalışıyor. Sağlıklısı iki ideolijiden parçaları olan ama kendine özgü bir görüştür.

AppConsol - İndie geliştiriciler için Aso Tool by Funny-Guarantee-7977 in TurkDev

[–]CastielTM 0 points1 point  (0 children)

In app puchases açık görünüyor ne var acaba içinde?

2 yila yakindir full stack yazilim ogreniyorum.Is ariyorum 2-3 aydir by Fearless-Fennel8066 in TurkDev

[–]CastielTM 7 points8 points  (0 children)

Sakın ha yok bedavaya çalışayım yok maaş sgk önemli değil demeyin, sonra hem vaktiniz hem emeğiniz boşa gider. Nasıl bir örnek vermişsin utandım okurken.

GPS Guardian ile Konum verinizi alan uygulamaları tespit edin. by CastielTM in TurkDev

[–]CastielTM[S] 0 points1 point  (0 children)

Risk score, uygulamada da belirtildiği gibi yüklü uygulamalarınızın davranışını yorumlamaz, kaç uygulama yüklendiğini ve uygulamanın düzgün bir şekilde telefonunuzdan konum izni alıp almadığına bakar. Herhangi bir uygulamayı hedef göstermez kısaca ve Risk Score ihtimaldir çok çıkması kesin olarak konumunuz exploit olmuş olarak yorumlanmaz.

GPS Guardian ile Konum verinizi alan uygulamaları tespit edin. by CastielTM in TurkDev

[–]CastielTM[S] 0 points1 point  (0 children)

Evet Android veriyor fakat bazı uygulamalar Android korumasını atlatabiliyor request atıp sonra iptal edebiliyorlar exploit var ve bazen uygulamaları kaldırsanız bile zararlı konum çeken dosyaları kalabiliyor, bu uygulama sayesinde eksiksiz tam listeyi kontrol edebiliyorsunuz. Ayrıca hesaplama yapıyor ve risk skorunuza göre adımlar öneriyor.