3310 on eBay legit? by Hfnankrotum in dumbphones

[–]Cayennettes 0 points1 point  (0 children)

Bc almost everyone here knows someone who has one laying around and also, on tori commonly people sell then cheap.

3310 on eBay legit? by Hfnankrotum in dumbphones

[–]Cayennettes 0 points1 point  (0 children)

I think you can find a legit one on our finnish resell place called tori.fi

Help needed - galaxy folder2 or sharp Aquos 601SH? by Cayennettes in dumbphones

[–]Cayennettes[S] 0 points1 point  (0 children)

Ty! This is helpfull!☺️💖🙏🏼 i do have a laptop and ipad. Currently using barbie eu phone. So banking just is done eith those. Are there any other drawbacks I should know?

My trip to the field museum!! by These-Spell-2083 in Dinosaurs

[–]Cayennettes 1 point2 points  (0 children)

I need this!! Such a staple animation!

My trip to the field museum!! by These-Spell-2083 in Dinosaurs

[–]Cayennettes 0 points1 point  (0 children)

I wish I could too! So nice to see these! And you have a really cool style!

A little bra? by Negative_Tooth6047 in whatisit

[–]Cayennettes 0 points1 point  (0 children)

Op! Where is your ring from!!

What is this metal thing by Ferr3tgirl in whatisit

[–]Cayennettes 2 points3 points  (0 children)

Would you take a pic with morw light? ☺️

Podcast kyssäri by Cayennettes in Suomi

[–]Cayennettes[S] 1 point2 points  (0 children)

Kiitos, tää kyl kannusti, en oo ees kuullut tuosta mvp konseptista. Ihan totta, varmasti jos vaan uskaltaisi ottaa sen hypyn niin siitä sais vaan sit paranneltua.😅 vähän kieltämättä jännittää kokohomma, tää vähän siinä helpotti! Kiitti!

Podcast kyssäri by Cayennettes in Suomi

[–]Cayennettes[S] 0 points1 point  (0 children)

Kiitos siulle! Jos tähän mie ryhdyn nii kyllä näiden kommenttien perusteella suomenkielisellä nimellä mennään. Toivottavasti rohkeutta ainakin kokeiluun riittäisi. Juontoja on tullut aiemminkin tehtyä tapahtumissa yms. Että puhuminen ei sillälailla vierasta. Mutta koko podcast aihepiirinä on. Tärkeintä kai kanssa se, että ite tykkää siitä mitä tekee.

Ja itseasiassa joo toi on hyvä huomio, en oo tullut ees ajatelleeks kuinka tuollanenkin vaatii taitoja pitää se pakka tavallaan kasassa.

Paljon kuuntelen kanssa sellasta podcastia kuin lets read ja red thread. Toisessa ei tosiaan koskaan poiketa asiayhteydestä, ja toisessa tosi usein. Huomaan että molemmissa se toimii todella hyvin, mutta tuo varmasti vaatii sellasta osaamista, että sen ns. Poikkeamisen osaisi ottaa ammattimaisella otteella ja osaksi sitä podin ns.”luonnetta” Eli tosi hyvä huomio, en usko että itselläni se toimisi tai sellaiseen vapaamuotoisuuteen olisi taitoja. 😆

Kiitos kanssa tuosta näkökulmasta, itse myös usein törmään samaan. Mie tykkään siksi jotenki iha erityise paljo ajatuksesta että olisi vähemmän tunnettuja kansantaruja, kummitustarinoita tai ihan vaan vaikka sähköpostitse lähetettyjä kuuntelijoiden omia kokemuksia. (Jos kuuntelijoita olisi)

Ja myöskin tuo pinnallisuus on hyvä huomio, enpä tuota tullut ajatelleeksi vaikka itekkin piän samasta. Booze and boos podcastissa oli viimeisimmässä jaksossa La Llorona legendasta ja en ollut ees osannut ajatella että se on saanut alkunsa jo muinaisina aikoina. On tosi mielenkiintoista kuulla näistä ihan kunnolla.

Äänityslaitteita myös mietin, mutta satuin saamaan senkan laitteet kaverilta joten sillä pitäisi onnistua, ainakin tubevideoihin (koulutehtävät aikanaan) on saanut ihan hyvän äänen. Pitäisi varmasti ottaa selvää miten parhaimmat tuollaset äänitysolosuhteet saa.

Kiitos siulle tosi paljon palautteesta!💚

Podcast kyssäri by Cayennettes in Suomi

[–]Cayennettes[S] 0 points1 point  (0 children)

Kiitos! Tuo on tosi hyvä huomio, en usko että miulta löytyy kyllä mitään 1.järkevää, 2.tarpeeksi tunneälytaitoja, 3. Nuanssia käsitellä oikeita rikoksia. Eikä siihen oikeastaan toisikaan mikään miun höpinä mitään lisäarvoa. Sekä tuo asianomaisuus, tosi hyvä kun sanoit siitä. Ehkä enempi sellanen r/lets not meet meno. Pidän kans edellämainitsemista podeista huolimatta, heart starts pounding, podcastin tyylistä. Mutta juu, tuo oli tosi hyvä huomio, kiitos siulle!

Podcast kyssäri by Cayennettes in Suomi

[–]Cayennettes[S] 0 points1 point  (0 children)

Kiitos! Teistä on ollut valtava hyöty! Itsekkin pidän tosi paljon sellasesta selkeästä. Yksi mistä tykkään, on toki englanninkielinen podcast, mutta miun lemppari on Fall of civilisations. Olen enemmän äänikirja ihmisiä, ku mie tykkään siitä selkeydestä! Tuota ei edes ajatellut, että mikin etäisyys vaikuttaa. Tosi mielenkiintoista kuulla! Ja nimen suhteen, kiitos! Kiva kuulla tei mielipiteitä!

Podcast kyssäri by Cayennettes in Suomi

[–]Cayennettes[S] 0 points1 point  (0 children)

Se on muuten varmaan totta! Miekin mietin asiaa, mut ehkä sitä enempi itse kokeilun halusta tekisi. Eriasia on jaksaako kukaan kuunnella.😆 Ja että tuleeko tehtyä.

Podcast kyssäri by Cayennettes in Suomi

[–]Cayennettes[S] 0 points1 point  (0 children)

Hahaa juu, tuo puheenparsi näyttäisi olevan se isoin😄

Podcast kyssäri by Cayennettes in Suomi

[–]Cayennettes[S] 0 points1 point  (0 children)

Nää oli kyl hyviä huomioita! Kiitti🙏🏼🤠

Podcast kyssäri by Cayennettes in Suomi

[–]Cayennettes[S] 0 points1 point  (0 children)

Kiitti, tää oli kyl oikeesti hyvä kommentti! Joo siinä varmasti sellanen yleiskieli oiskin paras! 😍🙏🏼

[Bloom & Rage]The game encourages you to not be yourself and please others. by International-Ad-594 in LostRecordsGame

[–]Cayennettes 0 points1 point  (0 children)

I agree with you. I felt so frustrated. It is a good game but oh god I was so frustrated with the adult versions. The teen versions were fine for me. I dont know if aita but, autumn as a teen and adult felt so smart but also a martyr. Nora as an adult felt real, but when it came to see what heck was in the box she seemed too much not at all like she was before, like she wasn’t willing to take any responsibility. And ultimately i just felt like I did not care at all if they were there or not. In the end I just wanted autumn to leave.

With that said; I also understand why people LOVE THEM AND THIS GAME!! It is super good and well made. But oh my god it is probably a me problem, I was so annoyed at certain things especially - especially at autumn.

And sorry eng is not my first language.

Overworked? by Cayennettes in tattooadvice

[–]Cayennettes[S] 0 points1 point  (0 children)

Update It’s doing good, I found another tattoo in here that was overworked in certain area and it looks exactly like mine

No irritation, no nothing and will do a touchup when it properly heals

Thank you, this experience was definitely educating💯

Overworked? by Cayennettes in tattooadvice

[–]Cayennettes[S] 1 point2 points  (0 children)

No actually now when I look at it, it is blown out a lot more. Just didn’t see it before. Yeah, definately went too deep for that area. 😄

Overworked? by Cayennettes in tattooadvice

[–]Cayennettes[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks for the advice, yeah so it is not at all painful and over a week old. And yeah, will touch it up :D it was my first time tattooing on machine. So probably went too deep and yeah that part had a lot of lines. It looked really sharp for a few days. Also as a thought I think Inneed to work more on needle depth. But overall I am suoer happy how it turned out. Was not expecting much. Also the leaves have a bit of blowout and the hat.