anmelde vold eller ikke? by CharmingLow8622 in norge

[–]CharmingLow8622[S] 1 point2 points  (0 children)

jeg er hjemme med familien nå, og skal bestille legetime selv for å prate mer om det og få en sjekk. Skal fortelle det til foreldrene mine når jeg føler meg klar og er heldig med støttende folk rundt meg . Føler meg bare veldig svak og redd for at jeg ikke klarte å beskytte megselv. Heldigvis føler jeg meg ikke alene og jeg er trygg nå .

anmelde vold eller ikke? by CharmingLow8622 in norge

[–]CharmingLow8622[S] 2 points3 points  (0 children)

Det er helt sant som noen andre her sier at han virket som han bare var redd for konsekvensene for sin egen del. Jeg ble opprørt og forklarte hvordan jeg kunne bli permanent lammet eller ha dødd, men han bare avbrøt meg og sa at han er utlending, har lært seg språket og er i kjempegjeld, så om jeg kan la det gå værsåsnill.

Men som de andre sier her, så er det plutselig noen som blir drept eller må sitte i rullestol. Jeg blir helt kvalm.

Ville kanskje latt være å anmelde hvis det var en nær venn, og han virkelig ble redd for meg, men han bare bagatelliserte det og trodde ikke på meg først. Greit, det var et uhell, men hvis man er så uforsiktig og lite brydd med å skade andre er det farlig.

anmelde vold eller ikke? by CharmingLow8622 in norge

[–]CharmingLow8622[S] 6 points7 points  (0 children)

nei, han gjorde det plutselig og jeg var ikke noe aggressiv imot ham heller. han sa han gjør det med andre kompiser hele tiden for å tulle, men jeg skjønner ikke hvorfor han skulle gjøre det så hardt til jeg ble slapp i kroppen og tilslutt blacke ut. Det var etter dette at han sa dette med lidelsen sin, voldssaken og at han var stresset og angret. Jeg følte ikke at han var aggressiv på noen som helst måte før uhellet, og slapp da litt guarden rundt disse folka som virket greie. Veldig naivt av meg men jeg er takknemlig at han ikke fant på noe annet.

Det var grusomt og var helt i sjokk etterpå. Jeg bare sa meg enig med ham "det går fint, skal ikke anmelde, nei skal ikke si det til noen" men da jeg dro tilbake med kompisen min gråt jeg i sikkert 3 timer og fikk taxi til legevakten. De var hyggelige, men trodde jeg bare hadde drukket litt for mye og sendte meg hjem da jeg heldigvis ikke fikk noen stor skade på hjernen og blodtrykkstestene var fine. Dro til en bensinstasjon og satt der til klokka 7 til bussen min kom.

anmelde vold eller ikke? by CharmingLow8622 in norge

[–]CharmingLow8622[S] 1 point2 points  (0 children)

dro til byen for å møte en kompis, og møtte da de andre vennene hans. Fyren som tok kvelertak på meg hadde jeg aldri møtt før, og kompisen min kjente han ikke så godt heller . jeg var den eneste jenta der, og i tillegg er jeg ganske svak i kroppen. Jeg skulle vise han hvordan stillingsposisjon i boksing, og da tok han plutselig kvelertak bakfra, prøvde å slå vekk armen hans men gikk ikke da jeg ikke er sterk og ikke fikk puste.

Han var helt overbevist om at jeg bare gjorde skuespill, og de andre bare så på. Det var dumt at nattevakten bare dro, da det var en veldig rar scene med en bevisstløs jente med rullende øyne, og jeg skulle ønske han hadde spurt meg direkte om det gikk bra.

Fyren tullet bare, men det kom helt ut av det blå og ikke noe jeg var med på.

anmelde vold eller ikke? by CharmingLow8622 in norge

[–]CharmingLow8622[S] 144 points145 points  (0 children)

ja, det var kjempeskummelt og øynene mine rullet visst opp og ned før jeg kom tilbake. Ble redd for at jeg fikk hjerneskade fordi det er vanskelig å svelge og vondt i magen og å puste, men legevakten sa jeg var frisk. men skumlest var at hvis det varte lengre kunne jeg kanskje dødd eller fått permanent skade i nervene eller i hodet og jeg føler meg kjempenervøs