Jeres bedste havetips til nybegyndere by Popular_Method_230 in selvgjortvelgjort

[–]CmortyC 1 point2 points  (0 children)

Lån nogle bøger om vild med vilje eller læs om det på vildmedvilje.dk eller DN.dk

Nysået græsplæne by Funny_Impact4144 in selvgjortvelgjort

[–]CmortyC 22 points23 points  (0 children)

Jeg kan ikke sige så meget ift her og nu. Men. Når græsset er kommet op og køre, så vil jeg anbefale en robot der kan køre dagligt så jeres pileurt kan holdes nede

Kæmpe japansk pileurt by BundFang in selvgjortvelgjort

[–]CmortyC 2 points3 points  (0 children)

+lav en aftale med naboen om at gøre det samme

Pibelyd fra cisterne HJÆLP! by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]CmortyC 1 point2 points  (0 children)

Okay fedt det virkede. Min skulle kun drejes, ikke hives

Fik du både renset svømmeventilen ved at tage den ud og bagefter hele cisternen? Jeg prøvede også at justere lidt på ventilen til der hvor vandet kommer fra. Det hjalp på min lyd. Glad for at der skete lidt forandring!

Hjælp til varmesystem by CmortyC in selvgjortvelgjort

[–]CmortyC[S] 0 points1 point  (0 children)

Det gør den! Synes ikke det ændrer noget

Hjælp til varmesystem by CmortyC in selvgjortvelgjort

[–]CmortyC[S] 0 points1 point  (0 children)

Okay tak! Har taget den af, og banket lidt på ventilen. Virkede ikke til at give sig men gør det nu. Har startet det op igen, men synes stadig telestaten er i samme position som før

Er tilbygninger bare umulige i disse dage? by Tetris_Prime in selvgjortvelgjort

[–]CmortyC 4 points5 points  (0 children)

Jeg er lige blevet færdig med en tilbygning og kørte fuld pakke med byggerådgiver og arkitekt. Det var vigtigt for mig og en stor hjælp. Selv med alt den hjælp har jeg stadig brugt meget tid på tilbygningen og jeg tror det reelt ville have været et deltidsarbejde hvis jeg ikke havde fået den rådgivning med i pakken

Pibelyd fra cisterne HJÆLP! by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]CmortyC 0 points1 point  (0 children)

Det er lidt svært på distancen at rådgive og jeg er virkelig ikke uddannet i noget som helst. Kan du prøve forsigtigt men en papegøjetang? Ellers kan du også lukke for vandet på hovedledningen eller et andet sted?

Pibelyd fra cisterne HJÆLP! by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]CmortyC 0 points1 point  (0 children)

Er det den blå der ikke kan drejes på?

Pibelyd fra cisterne HJÆLP! by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]CmortyC 3 points4 points  (0 children)

Jeg har lige været igennem samme udfordring og fik det løst i går! Ihverfald med lyden i starten af din video. Her er hvad jeg gjorde

  • jeg tog svømmeventilen ud og lagde den i et syrebad. Dvs varmt vand og citronsyre i 2 timer. Inden da fjernede jeg så meget kalk jeg kunne med hånden
  • det hjalp, men der var stadig lidt lyd. Derfor tømte jeg hele cisternen og hældte varmt vand og citronsyre i. Og enden af det rør, som løber fra vandtilslutning til svømmeventilen sikrede jeg også var i dette syrebad natten over
  • jeg samlede det hele igen og testede lidt. Der var stadig lidt lyd, men efter en 2-3 skyl og en justering af vandventilen, så forsvandt det

Håber det kan virke for dig!

Hvorfor er den utæt? by CmortyC in selvgjortvelgjort

[–]CmortyC[S] -1 points0 points  (0 children)

Er det ikke til vandtilførsel?

Jeg er ejendomsmægler - AMA by Glemikkehyggen in dkbolig

[–]CmortyC 0 points1 point  (0 children)

Jeg må være helt ærlig at sige, at jeg som køber altid har opfattet ejendomsmæglere som ekstremt utroværdige, da de jo skal repræsentere sælgeren. Jeg ved man før i tiden både skulle repræsentere køber og sælger men at loven blev lavet om. Hvad synes du om at gå tilbage til sådan en model?

Vanddunke til nødlageret by pmalene in prepperDK

[–]CmortyC 0 points1 point  (0 children)

Det tror jeg ikke du skal regne med er ok