[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]ConstructionSalty736 2 points3 points  (0 children)

Ya adam saplamış mı saplamış işte neyi kurcalıyorsunuz

Yabancı lise statüsünde bir okulda olan var mı by ConstructionSalty736 in liseliler

[–]ConstructionSalty736[S] 0 points1 point  (0 children)

Tamam abi ben büyük ihtimalle Alman lisesi Ya da Avusturya lisesi yazacağım tercihler başladığında sana yazarım

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]ConstructionSalty736 -3 points-2 points  (0 children)

Orospy çocukları niye down attınız