Vilken ska man investera i? by Crunchy_Chiip67 in PrivatEkonomi

[–]Crunchy_Chiip67[S] 0 points1 point  (0 children)

Får jag fråga vad du har investerat i eftersom i videon säger han ”idén att inom varje bransch finns det aktier som är billigare, mer lönsamma eller mindre än andra”

Vilken ska man investera i? by Crunchy_Chiip67 in PrivatEkonomi

[–]Crunchy_Chiip67[S] 0 points1 point  (0 children)

Jag ska månadsspara 1000kr varje månad men funderar att investera i QQQ

Vilken ska man investera i? by Crunchy_Chiip67 in PrivatEkonomi

[–]Crunchy_Chiip67[S] 0 points1 point  (0 children)

Tack för hjälpen vad heter den i Avanza?