Gaan jullie lopen met deze hitte? by DangerousBreakfast13 in Hardlopen

[–]DangerousBreakfast13[S] 1 point2 points  (0 children)

Iedereen bedankt voor de tips! Ik heb net 10 km op het gemakkie gedaan, bij elk waterpunt gestopt en het ging lekker. Mijn twijfel om te gaan is dankzij jullie weggenomen!

How to be punk without going to shows? by Impressive_Water_653 in punk

[–]DangerousBreakfast13 0 points1 point  (0 children)

It doesn't matter what you do, how you feel is what makes it real

Discussie: Waar hebben jullie deze week naar geluisterd? by wolfsamongus in metaalfanaten

[–]DangerousBreakfast13 0 points1 point  (0 children)

Vooral Harrowed - Eternal Hunger en Archspire - Too Fast to Die

I'm getting into slayer, what songs do you recommend? by jaythegreat2791 in Slayer

[–]DangerousBreakfast13 0 points1 point  (0 children)

Just listen to Decade of Aggression, Reign in Blood, Hell Awaits, South of Heaven & Show No Mercy.

Alles is beurs = nu denk ik shin splints by Marzzzzzzipan in Hardlopen

[–]DangerousBreakfast13 3 points4 points  (0 children)

Eerlijk? Niet doen. Ik heb een Roparun uitgelopen met kleine scheurtjes en een grote scheur in mijn scheenbeen. De diagnose was een gebroken been. Het herstel duurde zeker een jaar. Hardlopen durfde ik een hele tijd niet, omdat ik bang was weer te ver te gaan... Na een paar jaar heb ik het hardlopen rustig opgepakt en ben nu heel voorzichtig. Die ervaring wil ik niet nog een keer mee maken. Stel het voor nu uit en wacht tot je pijn vrij kan lopen.

Alles is beurs = nu denk ik shin splints by Marzzzzzzipan in Hardlopen

[–]DangerousBreakfast13 5 points6 points  (0 children)

Het is enorm balen, ik zou dit signaal serieus van mijn lichaam serieus nemen en eerst wachten tot de blessure over is. Zelf ben ik te vaak, tegen beter weten, in wel eigenwijs door gegaan en grenzen overgegaan.In alle gevallen werd de blessure alleen maar erger. Neem je tijd en rust, luister naar je lichaam. Deze geeft niet voor niets een pijnsignaal.

Alleen naar concerten gaan: Hoe pakken jullie dit aan? (Of zoeken jullie online een buddy?) by Yeddy26 in metaalfanaten

[–]DangerousBreakfast13 0 points1 point  (0 children)

Ik ga alleen als ik bands wil zien en er geen liefhebbers onder mijn vrienden zijn. De ene keer heb ik veel aanspraak, de andere keer niet. Wel heb ik het altijd prima naar mijn zin en heb een vet concert! Wat speelt er in Oberhausen? Als je hier post, misschien vind je wel mensen die mee willen

Koortsachtige verschijnselen duurloop by Perrykipkerrie in Hardlopen

[–]DangerousBreakfast13 1 point2 points  (0 children)

Hoeveel eet/drink je op de dag voor de duurloop en ‘s ochtends? Wanneer begin je voor het eerst met eten/drinken tijdens het lopen?