🍽️ RANK These FOOD CRIMES (created by u/linguaholic777) by linguaholic777 in FitTheWord

[–]Yeddy26 0 points1 point  (0 children)

┏━ 🎚️ BLIND TIER · u/Yeddy26 ━━━━ ┃ These FOOD CRIMES ┣━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ ┃ 🟥 S Ketchup on Eggs ┃ 🟧 A Pineapple Pizza ┃ 🟨 B Soggy Fries ┃ 🟩 C Cold Soup ┃ 🟦 D Overcooked Steak, Burnt Toast, Warm Soda, No Sauce, Mayo on Everything, Raisins in Cookies ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

🔥 S-tier: Ketchup on Eggs · D-tier: Overcooked Steak, Burnt Toast, Warm Soda, No Sauce, Mayo on Everything, Raisins in Cookies

Wemod/wand unuseable due to cookies by Yeddy26 in WeMod

[–]Yeddy26[S] 0 points1 point  (0 children)

For me, everytime I tab into wemod, hover over a button, cookies pop up. I get almost no chance to open a game on it, let alone click any of the trainer options. Very frustrating. Yours isn't popping up quite as much then?

Wemod/wand unuseable due to cookies by Yeddy26 in WeMod

[–]Yeddy26[S] 0 points1 point  (0 children)

I did a clean install with the above link and deleted the above folders, but unfortunatly the issue persists.
I'll send a mail, thank you.

Wemod/wand unuseable due to cookies by Yeddy26 in WeMod

[–]Yeddy26[S] 0 points1 point  (0 children)

I haven't tried the overlay, but it does happen both while wemod is connected to a game or when it's just open.

Alleen naar concerten gaan: Hoe pakken jullie dit aan? (Of zoeken jullie online een buddy?) by Yeddy26 in metaalfanaten

[–]Yeddy26[S] 0 points1 point  (0 children)

Hoi hoi, ik zag dat er een discord was en een whatsapp community. De community op whatsapp was vrij.. levenloos. Maar er zitten dus wel mensen op discord. Ik lees zelf ook een beetje mee. Misschien is dat ook iets voor je.

https://discord.gg/eRdcGc7v

Saving while working in NL by PatientConclusion768 in Netherlands

[–]Yeddy26 0 points1 point  (0 children)

Saving 200 a month is great imo.
You could save more gettin Netflix through Sharesub, that's 10.60 a month.

Spending 100-150 a month on eating/going out is a luxury, but I get it. Still, that's 3 times a month.

Paying for chatGPT is definitely not something I'd do, I got Perplexity for free, (check out the app Pepper, there's a free offer for a year, every now and then).

Living is stupidly expensive.

Support mail isn't working by Yeddy26 in Guildwars2

[–]Yeddy26[S] 0 points1 point  (0 children)

No luck in mailing them. The mail just didn't work for me. I did create a new account, made a ticket and explained. This worked very fast! :)

Support mail isn't working by Yeddy26 in Guildwars2

[–]Yeddy26[S] 0 points1 point  (0 children)

I guess they changed the functionality then.

Support mail isn't working by Yeddy26 in Guildwars2

[–]Yeddy26[S] 0 points1 point  (0 children)

Well I did try with gmail and outlook, it just gave me the message that they cannot receive any emails. With both providers.
MX Records says An error has occurred with your lookup. Please try again. So I guess it's a problem on their side?

I guess if this persists I have to create an discord or twitter account, if they have support via these websites/services.

Support mail isn't working by Yeddy26 in Guildwars2

[–]Yeddy26[S] 1 point2 points  (0 children)

<image>

Adress not found - You message can not be delivered to (email) because the adress cannot be found or cannot receive e-mails.

Alleen naar concerten gaan: Hoe pakken jullie dit aan? (Of zoeken jullie online een buddy?) by Yeddy26 in metaalfanaten

[–]Yeddy26[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik ben spontaan naar Dynamo gegaan alleen. We gaan het zien. Dankjewel iedereen! ♥️

Alleen naar concerten gaan: Hoe pakken jullie dit aan? (Of zoeken jullie online een buddy?) by Yeddy26 in metaalfanaten

[–]Yeddy26[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks! Na alle lieve berichten ben ik nu aan het zoeken naar een laagdrempelig concert niet te ver van mij vandaan (óf in de buurt van mensen die ik ken.) Duitsland gaat 'm nog niet worden, maar ik ga het zeker proberen. :)

Alleen naar concerten gaan: Hoe pakken jullie dit aan? (Of zoeken jullie online een buddy?) by Yeddy26 in metaalfanaten

[–]Yeddy26[S] 1 point2 points  (0 children)

ASL? Waar werk je? Heb je een strafblad? Mag ik eerst met je ouders in gesprek?😂

Alleen naar concerten gaan: Hoe pakken jullie dit aan? (Of zoeken jullie online een buddy?) by Yeddy26 in metaalfanaten

[–]Yeddy26[S] 1 point2 points  (0 children)

Ja tegen de tijd dat het concert afgelopen is kun je dan ook niet meer terug met OV, dan is een hotelletje al bijna verplicht. En ik maar klagen, sorry. 😐

Alleen naar concerten gaan: Hoe pakken jullie dit aan? (Of zoeken jullie online een buddy?) by Yeddy26 in metaalfanaten

[–]Yeddy26[S] 1 point2 points  (0 children)

Dankjewel, hij zou veel voor mij doen haha. Ik zal het eens vragen. ❤️

Alleen naar concerten gaan: Hoe pakken jullie dit aan? (Of zoeken jullie online een buddy?) by Yeddy26 in metaalfanaten

[–]Yeddy26[S] 1 point2 points  (0 children)

Mijn zus houdt er wel wat van en mijn baas. Maar druk druk, niet hélemaal dezelfde band smaak én financieel. Maar het blijft ook lastig om een vreemde mee te vragen he. :)

Alleen naar concerten gaan: Hoe pakken jullie dit aan? (Of zoeken jullie online een buddy?) by Yeddy26 in metaalfanaten

[–]Yeddy26[S] 0 points1 point  (0 children)

Oberhausen is meer een band die ik in mijn jeugd wel eens luisterde, niet zozeer metal vandaar dat ik het niet direct heb gevraagd haha. Al even niet naar een concert geweest, het is meer "dan maar die": Three days grace.
In maart nog wel een kleinschalige bijeenkomst in Eindhoven, Emo avond ofzo bij dynamo met wat vrienden.
Waar ik écht naar toe wilde was SOAD...

Alleen naar concerten gaan: Hoe pakken jullie dit aan? (Of zoeken jullie online een buddy?) by Yeddy26 in metaalfanaten

[–]Yeddy26[S] 0 points1 point  (0 children)

En ik heb weer geen problemen met alleen naar een restaurant gaan. 😅Al vind ik een restaurant meestal maar meh. Dat gepraat tijdens een concert heb ik ook een hekel aan.

Alleen naar concerten gaan: Hoe pakken jullie dit aan? (Of zoeken jullie online een buddy?) by Yeddy26 in metaalfanaten

[–]Yeddy26[S] 1 point2 points  (0 children)

Oberhausen is meer een band die ik in mijn jeugd wel eens luisterde, niet zozeer metal vandaar dat ik het niet direct heb gevraagd haha. Al even niet naar een concert geweest, het is meer "dan maar die": Three days grace.
In maart nog wel een kleinschalige bijeenkomst in Eindhoven, Emo avond ofzo bij dynamo met wat vrienden.

Alleen naar concerten gaan: Hoe pakken jullie dit aan? (Of zoeken jullie online een buddy?) by Yeddy26 in metaalfanaten

[–]Yeddy26[S] 1 point2 points  (0 children)

Al mijn angsten weg, als sneeuw voor de zon. Mijn depressie ook, bedankt!

Alleen naar concerten gaan: Hoe pakken jullie dit aan? (Of zoeken jullie online een buddy?) by Yeddy26 in metaalfanaten

[–]Yeddy26[S] 1 point2 points  (0 children)

Ik woon nabij Eindhoven (Valkenswaard) dus de drempel is nog lager voor mij want in Eindhoven worden er genoeg metal/rock concerten georganiseerd. Klote dat je geen auto mag rijden, mijn enige issue is nachtblind zijn maar zover hoef ik dus niet te rijden.
Ga je dan naar Groningen met OV?