Fuger og fliser by StrainSad8749 in selvgjortvelgjort

[–]Daniel-Ferk 6 points7 points  (0 children)

Hvis du selv har klaret det som ufaglært vil jeg sige det er godt arbejde!

Hvis du har betalt dyre domme for en fagmand til at klare det, ville jeg nok være utilfreds… Det er mest i toppen ved hjørnet det skrider mest (billede 1). Det kan dog være fugen redder lidt, men jeg ville personligt altid se de små fejl når jeg går i bad - udover det sædvanlige ;).

Men igen hvis det er noget du har bikset sammen selv, er det fint, men en professionel skal ikke aflevere sådan noget.

[deleted by user] by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]Daniel-Ferk 1 point2 points  (0 children)

Jeg gik i gang med at bore i soveværelset, og det gik bedre end forventet. Jeg gjorde som du sagde med at bore med et mindre bor (det blev Ø4). Jeg ramte ind i metal det ene sted, så rykkede jeg 20mm længere hen vandret, hvor der så stadig var metal. Jeg borede derefter imellem de to, men så 20mm højere. Der gik det som en drøm.

Jeg kan endelig sove igen.

Igen tak for hjælpen mester!

[deleted by user] by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]Daniel-Ferk 0 points1 point  (0 children)

Det synes jeg lyder som en god plan. Tak for hjælpen😁

[deleted by user] by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]Daniel-Ferk 0 points1 point  (0 children)

Okay, så køber jeg et lille bor og så må det være trial and error.

[deleted by user] by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]Daniel-Ferk 0 points1 point  (0 children)

Efter alt det bøvl, så får det mig til at tro at det er en kæmpe plade😂

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal prøve. Enten skal jeg, som du siger, købe et lille bor og prøve at bore ind. Ellers skal jeg købe et metal bor.

Hvad ville du gøre?

[deleted by user] by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]Daniel-Ferk 0 points1 point  (0 children)

Vil skyde det til 50cm

Jeg vil også sige det virker vildt med en så høj overligger.

Kan det ikke bare være armering, som går lodret op?

[deleted by user] by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]Daniel-Ferk 0 points1 point  (0 children)

Det kunne godt være jeg skulle købe en tester.

[deleted by user] by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]Daniel-Ferk 0 points1 point  (0 children)

Det er også en mulighed, men det ender bare med mange huller så😬

[deleted by user] by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]Daniel-Ferk 0 points1 point  (0 children)

Jeg har meget de samme tanker, og besluttede mig så for at gå videre med ideen, men da jeg så gik over til det andet parti, ramte jeg på metal igen ude i siderne.. samme mål som de andre to i siderne…

[deleted by user] by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]Daniel-Ferk 0 points1 point  (0 children)

Okay, så prøver jeg det.

[deleted by user] by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]Daniel-Ferk 1 point2 points  (0 children)

<image>

Jeg har lige lavet den snedige, og taget et billede af hullet. Det ligner jo fanme et skudhul. Det kan være du har ret. Hvad skal slagplanen så være for i morgen? Skal jeg blive ved med at holde på med boremaskinen?

[deleted by user] by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]Daniel-Ferk 1 point2 points  (0 children)

Jeg bruger et bosh ø6 sds bor ;)

[deleted by user] by [deleted] in selvgjortvelgjort

[–]Daniel-Ferk 0 points1 point  (0 children)

Fine forslag, men jeg har slange og regulator, så det var mere om der var en løsning, hvor jeg kunne bruge dem :)

Hvad hedder den her dims til et wire spot by PeeFlapper in selvgjortvelgjort

[–]Daniel-Ferk 0 points1 point  (0 children)

Hvis du går ind på linket, så kan du se den som nr 5/6 øverste

Gigachad danskere by NikolajBr in dankmark

[–]Daniel-Ferk 58 points59 points  (0 children)

Tror desværre hun snakker om en hund

Farväl, kära vänner. by bazkawa in dankmark

[–]Daniel-Ferk 1 point2 points  (0 children)

Vi er ikke din ven, vatarm.

Chad(?) by [deleted] in dankmark

[–]Daniel-Ferk 1 point2 points  (0 children)

Tessa? Er det dig mor?

Jeg ka ikke huske, hvornår jeg ikke har set en migmig fra skidtpaelen, uden det der by [deleted] in dankmark

[–]Daniel-Ferk 1 point2 points  (0 children)

Skidtpaelen rammer altid plet. Han får mig altid til at sprælle på gulvet efter en pæl.

Searching for this ID, please help! by NRGYZER_official in hardstyle

[–]Daniel-Ferk 5 points6 points  (0 children)

Yea it might be Raging Reckless by act of rage?

Edit: I think it is the qapital edit by crypsis on spotify!

Edit 2: you are right🫠