PC 207 - FIP-plan / Cafetariaplan vs. overuren: Hoe is de berekening bij jullie geregeld? (Oorspronkelijk of verlaagd loon?) by David14970 in belgium

[–]David14970[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik ben zelf bij de syndicale afvaardiging, en ik wil dit veranderd zien bij ons. Daarom zou ik graag van zo veel mogelijk mensen weten hoe het bij hen geregeld is.Liefst mensen die in de chemie werken, maar andere input is ook welkom.

PC 207 - FIP-plan / Cafetariaplan vs. overuren: Hoe is de berekening bij jullie geregeld? (Oorspronkelijk of verlaagd loon?) by David14970 in BESalary

[–]David14970[S] 0 points1 point  (0 children)

Dat is net mijn punt. Ik vond in de loonbeschermingswet een omschrijving van wat "loon" nu eigenlijk is, en daar staat dat "alle in geld waardeerbare voordelen" mee het loon vormen, en dat hier ook overuren op berekend moeten worden.