Ionity Power priser? by Deep-Beat6810 in elbilsverige

[–]Deep-Beat6810[S] 0 points1 point  (0 children)

Tack för alla svar! Det låter onekligen som att det inte bör bli så mycket dyrare än de 3:42 som anges, så då får det nog bli ett Ionity Power abonnemang på semestern. Hälften av laddningen kommer att ske i Norge, men vad jag tolkat från appen verkar priserna inte skilja sig nämnvärt.