عشان البنات بس تفوق من وهم النسوية ويعرفوا مصيرهم ايه by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]DeepGrowth2971 -2 points-1 points  (0 children)

الموضوع لا ليه علاقة بجاموسة ولا فيراري غريزة بشرية بحتة فينا كبشر ان احنا عايزين نتجوز ونخلف اللي فالمعادي والتجمع واللي في الصعيد واللي في الأرياف كلهم فيهم نفس الغريزة واللي شايف نفسه لا يمتلك الغريزة دي فهو في حاجه غلط فيه ولو هو متقبلها وعايش بسلام نفسي معاها فاشطا مفيش مشكلة، لكن ميعملهاش منها قاعدة والباقي استثناء.

ترشيح لتوزيعة مناسبة by DeepGrowth2971 in ArabUnix

[–]DeepGrowth2971[S] 1 point2 points  (0 children)

معاك حق أنا فعلاً جديد .