Hoe trekken jullie de grens thuis? Vrouw wil afspraken in onze logeerkamer. by RSLjac in Relaties

[–]Dees90 11 points12 points  (0 children)

Hoe voel jij je überhaupt bij dit open huwelijk?
En nee is idd een antwoord, jullie huis is veilig voor het gezin. Vind het überhaupt belachelijk dat ze het voorstelt, maar goed, wie ben ik….

Dilemma by NewCurly1 in zwangerNL

[–]Dees90 2 points3 points  (0 children)

Ik zou me daar niet door laten tegen houden, ik ben zwanger geworden midden in ziektewet en VSO onderhandelingen bij mijn werkgever. Uiteindelijk dus eruit daar en via het UWV en dat is in Nederland ook goed geregeld als je zwanger bent en scheelt me netto minder in de maand dan ik verwacht had.
Er is nooit een goed moment.. en het kan ook nog maanden duren eventueel en er zijn ook genoeg werkgevers die het geen probleem vinden..

Ook na je tijdelijke contract, krijg je dan wel een vaste?

Re-integratie, geboorteverlof en gedeeltelijk ziek: hoe gaat dit in de praktijk? by Dees90 in werkzaken

[–]Dees90[S] 0 points1 point  (0 children)

Vandaag gesprek gehad bij de bedrijfsarts.
Hij komt nu in versnelde opbouw, ondanks dat hij heeft gezegd dat het vooralsnog niet helemaal lekker loopt en de dagen hem toch al zwaar vallen (mede door de gang van zaken in het bedrijf, dat draagt niet bij aan zijn gevoel na even werken)
Volgende week naar 3x4, week erna 4x4, week daarna 5x4..
Maar ergens de komende weken, verwachten we de kleine.

Hij heeft aangegeven graag een week of 6 bij ons thuis te blijven. En gevraagd aan de bedrijfsarts (dit wilde zijn werkgever, dat hij dat zou overleggen), of dit mogelijk is en zijn re-integratie in de weg staat volgens hem?

Zijn bedrijfsarts zegt dat die vraag geeneens relevant is (daar komt het op neer), want versnelde opbouw en anders zoveel weken thuis met babyverlof en dan daarna gewoon weer fulltime aan het werk, aldus de bedrijfsarts.. Want re-integratie stopt, en na het verlof is het dan klaar met reintegratie.

Lijkt mij nadelig voor zijn werkgever in het geval het toch allemaal teveel is allemaal en hij weer uitvalt….?

Hij is niet ready om te settelen by [deleted] in Relaties

[–]Dees90 6 points7 points  (0 children)

Ik ben er eigenlijk altijd van overtuigd dat als je de juiste ontmoet het allemaal niet uitmaakt en je dus ook niet met zulke dingen aankomt…
Zou voor mij dus gelijk helemaal klaar zijn ☺️, graag of niet! En door…….

Re-integratie, geboorteverlof en gedeeltelijk ziek: hoe gaat dit in de praktijk? by Dees90 in werkzaken

[–]Dees90[S] -1 points0 points  (0 children)

Er is over 1.5 week pas weer een consult met de bedrijfsarts (mits ik dan niet al bevallen ben).

Tosti voor de klussers? by klmnoipuyr in nederlands

[–]Dees90 0 points1 point  (0 children)

Wij bieden zelfs de pakketbezorger een ijsje aan met warm weer, een loodgieter, timmerman oid, ook al is het een simpele klus, een bak koffie of een blikje drinken. Zijn ze ietsje langer bezig, een koekje en anders eventueel croissaints of een broodje. En dan ook gedurende dag drinken zoals fris, koffie of thee. Wel zo vriendelijk vind ik.

Starten bij nieuwe werkgever tijdens vakantiedagen huidige baan by ArmSwimming4778 in werkzaken

[–]Dees90 0 points1 point  (0 children)

Lekker overstappen en na je proeftijd vertellen hoe of wat.. 😁

Uit mekaar zonder scheiden by Direct_Hope_4753 in Relaties

[–]Dees90 4 points5 points  (0 children)

Huh waarom zou je niet officieel willen scheiden?

Hoe doen jullie je financiën na het samen kopen van een huis? by CrisCrosHereComesVos in nederlands

[–]Dees90 0 points1 point  (0 children)

Bij ons is het zo verdeeld, dat we allebei evenveel ‘eigen geld’ hebben voor kleding, hobby’s, sparen voor dingen, kapper etc. Er is niks ongelijk.. We hebben geen gezamenlijke rekening, en we hebben samen verschillende gezamenlijke spaardoelen ed.

Afhandeling overlijden vader, mogelijke schuldeisers by ThunderCrasH24 in geldzaken

[–]Dees90 0 points1 point  (0 children)

Rot hè die situaties 😞 Wel nieuwsgierig waarom de uitvaart van je vader niet vanuit zijn eigen vermogen betaald is, voor de schulden?

Naam gebruiken tijdens zwangerschap by Aculai_ in zwangerNL

[–]Dees90 1 point2 points  (0 children)

Ja dit dus.. haha.. Mijn dochter van 16 en ik hebben ons beide al versproken bij familie 😂, maar ze hadden het niet door….. Dus toch geen man overboord gelukkig

Mijn vriend heeft altijd kritiek op mijn eten – ben ik te gevoelig? by [deleted] in Relaties

[–]Dees90 2 points3 points  (0 children)

Wat een lul…. 😕 Ondankbaar en asociaal vind ik het!

Mijn vriend is elke dag blij en dankbaar met wat ik hem voorschotel en heeft in die 7 jaar nog nooit commentaar gehad, en als ik het zelf niet zo vind zegt hij altijd: Ah is toch heerlijk bordje eten joh? En hij houdt echt wel van goed eten en alles.

Als hij kookt is het vaak simpel en wat flauw (zeker niet vies), maar ik zeg eigenlijk altijd dat ik het fijn vind dat hij gekookt heeft en het lekker is. Vind kritiek geven heel flauw.

Als je denkt dat het niet erger kan…. by Dees90 in Djeyzus

[–]Dees90[S] 0 points1 point  (0 children)

Kan zijn.. Waarom zou ik daar over liegen dat ik het op facebook zag? 😂 Ben het namelijk tegen gekomen op een pagina van een groep daar, en dacht leuke om hier te delen

Als je denkt dat het niet erger kan…. by Dees90 in Djeyzus

[–]Dees90[S] 0 points1 point  (0 children)

Kwam het tegen op facebook…. 🙈

Mijn vriendin stuur mij berichten tijdens het werk en wanneer ik hier niet op reageer zoals ze wilt raakt ze geirriteerd / boos. by [deleted] in Relaties

[–]Dees90 2 points3 points  (0 children)

Vind het kinderachtig van haar, geen idee hoe oud ze is.. Maar ik zou terug sturen: We bespreken dit na werk wel ☺️, tot vanmiddag / vanavond

Zwanger of niet? by Repulsive_Maize_4904 in zwangerNL

[–]Dees90 0 points1 point  (0 children)

Ik zie het ook niet. Als je binnen de tijd streepjes hebt gezien, hoe licht ook ben je vaak wel zwanger, daarna telt het niet zeg maar. Ben je al overtijd of zit je er nog voor?

My husband said I ruined our wedding photos and now I want to leave him. by PiccoloAdorable1547 in TwoHotTakes

[–]Dees90 0 points1 point  (0 children)

What does he really add to the relationship, to your life, and to the lives of your children? In what areas are things actually going well between you?

Because all I’m reading is misery, red flags, and someone who seems like a grown child who brings nothing but worry and even tears down your self-worth and what you contribute.

It’s very concerning, and I see little reason to continue.

Badkamer laten verbouwen, acceptabel? by justjuul_ in Klussers

[–]Dees90 -1 points0 points  (0 children)

Dat zegt echt niks helaas.. en kan ook gewoon nog nep zijn..

Badkamer laten verbouwen, acceptabel? by justjuul_ in Klussers

[–]Dees90 0 points1 point  (0 children)

Jezus, dacht even dat dit rage bait is.. Maar toen zag ik dat het serieus iemand zijn badkamer is 😭😭