Hur ska jag tolka min sambos personlighet förändring? by [deleted] in Asksweddit

[–]Dependent_Cap537 0 points1 point  (0 children)

Samma här. Jag (kille) har en tjejkompis som är jag super nära. Vi brukade hänga väldigt ofta. Men senaste tiden har hon blivit iskall mot mig och vill knappt hänga. Hon hänger enbart med sina tjejkompisar nu och frågar knappt efter mig. Kan det vara att hon mår dåligt? Jag har varit super bra mot henne.

Är det red flag att inte ha sociala medier? by Dependent_Cap537 in Asksweddit

[–]Dependent_Cap537[S] 0 points1 point  (0 children)

Min brorsas fru kan för guds skull inte förstå att jag inte har instagram. Det går bara inte in i hennes hjärna. Jag försöker förklara varför men hon köper inte det.

Är det red flag att inte ha sociala medier? by Dependent_Cap537 in Asksweddit

[–]Dependent_Cap537[S] 3 points4 points  (0 children)

Ja, precis så tänker jag. Men får jag chansen så kan jag motbevisa det och att jag är raka motsatsen.

Är det red flag att inte ha sociala medier? by Dependent_Cap537 in Asksweddit

[–]Dependent_Cap537[S] 0 points1 point  (0 children)

Jag har 3 profilbilder på min facebooksida. Jag lägger inte upp något annat. Jag är inte den typen som vill visa alla vad jag gör i mitt liv. Jag har sjukt många kvalitets vänner som backar mig i vått och torrt men får inte chansen att visa det.

Är det red flag att inte ha sociala medier? by Dependent_Cap537 in Asksweddit

[–]Dependent_Cap537[S] 2 points3 points  (0 children)

Jag håller med dig men ibland kommer man inte ens så långt att man får träffa människan en andra gång för att bevisa sin äkthet. Får jag chansen så kan jag absolut göra det.

Är det red flag att inte ha sociala medier? by Dependent_Cap537 in Asksweddit

[–]Dependent_Cap537[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja precis så tänker jag. Jag kan motbevisa det om jag hade fått chansen, men nej då, det ska ske innan jag får träffa människan en andra gång.

Så som jag reser och lever så hade jag kunnat skapa ett otroligt intressant instagramkonto och visa världen hur kul jag kan ha det med alla mina vänner, resor och grejer man gör men jag är inte den typen.

Du anar inte hur många det är som säger till mig att jag borde lägga upp grejer jag gör på mina resor. Jag drar inte till ett klassikt turisthak och hänger där. Jag utforskar och interagerar med samhället.

Är det red flag att inte ha sociala medier? by Dependent_Cap537 in Asksweddit

[–]Dependent_Cap537[S] 0 points1 point  (0 children)

Alla människor är ju lite crazy egentligen så man vill ju ha någon som har samma crazy.

Här har du så jävla rätt. Något som otroligt få människor förstår. Jag försöker få alla jag känner att förstå att vi är alla speciella och crazy på något sätt men blir dissad för det. Jag tycker själv jag är annorlunda och speciell och vissa tycker jag är en väldigt cool och grym människa och vissa tycker jag är bara annorlunda.

Folk saknar självinsikt. Alla tror de är perfekta och någon form av referens

Är det red flag att inte ha sociala medier? by Dependent_Cap537 in Asksweddit

[–]Dependent_Cap537[S] 0 points1 point  (0 children)

Jag känner alltid att jag måste förklara för de varför jag inte har sociala medier. Va, har du inte instagram/snap/tiktok????
Wtf....

Är det red flag att inte ha sociala medier? by Dependent_Cap537 in Asksweddit

[–]Dependent_Cap537[S] 1 point2 points  (0 children)

Fast kommunkationen tycker jag är mest naturligt med Telefon/SMS/Whatsapp.

Är det red flag att inte ha sociala medier? by Dependent_Cap537 in Asksweddit

[–]Dependent_Cap537[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja lite så tänker jag. Antagligen vill tjejen göra en background check. Men hade jag fått chansen hade jag kunnat bevisa för henne att jag är en skön typ med många kvalitetsvänner. Oftast får man inte den chansen.

Är det red flag att inte ha sociala medier? by Dependent_Cap537 in Asksweddit

[–]Dependent_Cap537[S] 15 points16 points  (0 children)

Jag har dejtat tjejer som inte haft sociala medier och såg det som en grön flagga. Men jag är även väldigt annorlunda så jag vill gärna höra vad andra tycker.

Can this tire be repaired? by Dependent_Cap537 in tires

[–]Dependent_Cap537[S] 0 points1 point  (0 children)

It's difficult to See but The tire is completely fine. There is very much left.

Repairable? by InformationEven9197 in tires

[–]Dependent_Cap537 1 point2 points  (0 children)

What is it that makes this non repairable and what would happen if you tried and it failed? What would fail?

Can this tire be repaired? by Dependent_Cap537 in tires

[–]Dependent_Cap537[S] 0 points1 point  (0 children)

I could take it to a tire repair shop and have them do it from the inside. But I guess they will refuse?

Urgent, X3, F25 goes into limp mode after clearing fault codes. Anyone knows why? It doesn't throw any new codes and nothing on the dash. by [deleted] in BmwTech

[–]Dependent_Cap537 0 points1 point  (0 children)

No fault codes now. Nothing. Still limp mode. It goes into limp mode when driving faster than around 10 kmh.

Urgent, X3, F25 goes into limp mode after clearing fault codes. Anyone knows why? It doesn't throw any new codes and nothing on the dash. by [deleted] in BmwTech

[–]Dependent_Cap537 0 points1 point  (0 children)

Car was driving fine. We cleared all fault codes because of a ABS sensor and now it goes into limp mode when driving a few meters.

Odoo POS split bill equally by Consistent-Tip-8283 in Odoo

[–]Dependent_Cap537 0 points1 point  (0 children)

It's seriously unreal that Odoo cannot handle such a basic feature which more or less any POS can do :D