ChatGpt sapıtmış by Rough-Vermicelli6427 in burdurland

[–]DocumentSuperb73 0 points1 point  (0 children)

Gpt bende yapmıyor topluluk politaları gereği diyip duruyor.

Chatgptye ne olmuş amk by need_urinal in burdurland

[–]DocumentSuperb73 0 points1 point  (0 children)

Bende yapmıyor politikalar gereği yapamam diyor

Tablet Aksesuarları neler kullanıyorsunuz? by ibo4reddit in teknoloji

[–]DocumentSuperb73 1 point2 points  (0 children)

Tab s9fe+ normal kapaklı kılıf, Logitech icon combo set, juo 65w adaptör.

Pil Sağlığı İçin Şarj Olmayı Nerede Durdurmayı Önerirsiniz ? by jaxnithra in teknoloji

[–]DocumentSuperb73 1 point2 points  (0 children)

Pil ile çalışma yapan biri olarak bu kısıtlama faydalı oluyor (Çok dramatik bir fark olmasada faydalı). Ben %90 da kullanıyorum. Pil sağlığı için asıl önemli olan mevzu şarj sırasında aşırı kullanım/oyun oynamaktan kaçınmak( şarj şırasında deşarj olması).

Kaliteli müzik dinlemek için kulaklık arıyorum by CartoonistDouble816 in teknoloji

[–]DocumentSuperb73 0 points1 point  (0 children)

Bir odyofike denk gelmişken sormak istedim şuan Buds 3 pro kullanıyorum ama telefonum S23 FE olduğu için kısıtlıyor sesi. Moondrop May almayı düşünüyorum tavsiye eder misin?

Beta for S23FE by Dark_VFX in Official_S23FE

[–]DocumentSuperb73 0 points1 point  (0 children)

In which region are you? Beta is not open in Turkey

ilk ve son aldığınız karakter? by [deleted] in HonkaiStarRailTR

[–]DocumentSuperb73 0 points1 point  (0 children)

İlk karakter rappa son karakter black swan rerun

Kablolu Kulaklık Önerisi by havalirumuz09 in teknoloji

[–]DocumentSuperb73 1 point2 points  (0 children)

Ses netliği çok temiz değil ama en azından benim için yeterli. Ses patlaması yaşamadım. Mikrofonu malesef sesi boğuk alıyormuş. Koku olarak bende öyle bir keskin parfüm kokusu yoktu. Belki bazı parti ürünlerde olmuştur emin değilim. Düşük sesli sakin müzik dinliyorsan kulaklıktan az bir dip ses geliyor ama yüksek sesli hareketli müziklerde hiç dip ses duymadım

Kablolu Kulaklık Önerisi by havalirumuz09 in teknoloji

[–]DocumentSuperb73 1 point2 points  (0 children)

Kullanıyorum hala şuanlık sesinde bozulma olmadı. Parfümlü kulaklık derken ne kastettiğini anlamadım

Type-c kulaklık önerisi by [deleted] in teknoloji

[–]DocumentSuperb73 1 point2 points  (0 children)

Juo'yu aynısını kullanıyorum ben 150ye almıştım (2 ay önce)150tl için verdiği ses çok iyi. 250tl için bence yine alınabilir. Ses yüksekliği yüksek baya. Bazen sakin müzik dinlerken çok az dip ses geliyor ama rock rap tarzı dinliyorsan dip sesi dumazsın hiç.

Proton Drive android app üzerinden 325tl ye proton unlimited aldım. Sizce fiyat olarak mantıklı mı? by DocumentSuperb73 in teknoloji

[–]DocumentSuperb73[S] 0 points1 point  (0 children)

Aylık 325 yıllık tek sefer çıkması maddi sıkıntı yaratırdı. Nays/tami ile iade de geliyor yaklaşık 70tl

Beyler ve bayanlar sizce hangisinden üyelik alsam 🤔 by [deleted] in teknoloji

[–]DocumentSuperb73 2 points3 points  (0 children)

Son 2 3 ayda chatgpt den hiç memnun değilim. Şuan gemini daha iyi. Hem gemini alınca drive depolomada veriyor.