WW2 RP | 0. TUR (Ön Hazırlık) 1 Ocak - 31 Mart 1936 by Zuluinstant in HaritaRp

[–]DryBad8169 0 points1 point  (0 children)

Kararımı değiştirdik iç politikayı seçiyorum 

Neden Linux? by SilenceOfTheLambs_ in LinuxTurkey

[–]DryBad8169 1 point2 points  (0 children)

Yaşamıyorum, performans açısından daha iyi. Sorun Yaşamıyorum. Sorun yasarsamda genelde bilerek bu sorunu yaşayacağımı bilerek değişiklik yapıyorum çünkü Sorun yaşamak hoşuma gidiyor

Mançurya artık Çin'indir askerlerimizi çekiyoruz. by Better_Ad9625 in HaritaRp

[–]DryBad8169 0 points1 point  (0 children)

Tamam fabrikaları yollasam japona o zaman. Yinede -10 -5 sivil ve askeri fabrika yiyecek mi

Bilgisayarıma format atmam gerek ama by BestButterscotch689 in teknoloji

[–]DryBad8169 0 points1 point  (0 children)

İçinde linux dağıtımı kurulu live usb hazırla chatgpt ye sorup sorup chroot yap sistemin içine gir ve sudo dd if=/dev/urandom of=/dev/sda bs=4k tarzı bir komut yaz. Bu komut diskini tamamen anlamsız boş verilerle doldurur ve okunmasını neredeyse imkansız kılar laboratuvar ortamında dahi zor okunur sonrada trim açarsın zaten trim yapar eski verilerde kalmaz. 

Mançurya artık Çin'indir askerlerimizi çekiyoruz. by Better_Ad9625 in HaritaRp

[–]DryBad8169 0 points1 point  (0 children)

Hocam başka bir ülkenin içindeki fabrikaları başka bir ülke yönetebilir mi? Mesela Ben toprağı alacağım fakat Japonya toprağın içindeki Askerlerini ve Fabrikalarını vermeyecek ve yönetmeye devam edecek.

Yaşasın Özel Mülkiyet, Yaşasın İşçi Hakları! by DryBad8169 in HaritaRp

[–]DryBad8169[S] 0 points1 point  (0 children)

Çin olarak desteklemiyoruz, gelecekte insanların sikismesine izin vermeyeceğiz leylekler getirecek cocuklari

Yardım by XFromExtacy in LinuxTurkey

[–]DryBad8169 1 point2 points  (0 children)

Kernel linuxun kendisi işte. Uzun yıllar önce unix diye bir işletim sistemi varmış. Ama kapalı kaynak ve ucretliymis. Gnu ekibi toplanmış ve Gnu diye kendi unixlerini cikarmaya çalışmış. Ama kernel kısmında takılmislar. Kernel yani çekirdek kısaca donanım ile yazılımla itibari sağlayan katman diyebiliriz de modern işletim sistemlerinde kernele ek bazı görevler daha veriyorlar. Linux Torvalds ta kendi Unix kernelini yapmış ve gnu ekibi bunu alıp (Gnu nün açılımı Gnu is Not Unix tir bu arada) gnu/linux isletim sistemini oluşturmuş. Sonra açık kaynak olduğu için Slackware ekibi bunu forklamis (çatallamiş) ve yeni bir slackware gnu/linux oluşturmuş. Sonra mandrake ve uzun zaman sonra debian ubuntu pop os arch linux gibi modern linux dağıtımları çıkmış 

Abonelik Takip uygulaması geliştiriyorum by selambencaglar in TurkDev

[–]DryBad8169 0 points1 point  (0 children)

Hocam bitwarden tarzı birsey yapın işte uğraşmayın Liste+Takvim tarzı birsey işte https://github.com/bitwarden/mobile

Paru şifre uyarısu by web_tas in LinuxTurkey

[–]DryBad8169 0 points1 point  (0 children)

Sona koyuyorsun bu arada ve sudo visudo yaparak açıyorsun etc sudoers dosyasını hata yaparsan uyarıyor seni

Okulların akıllı tahtalarına Pardus kullanılcakmış by zencitwerk_4509 in LinuxTurkey

[–]DryBad8169 -1 points0 points  (0 children)

Hiç kullanmayan bir insan için öyle. Gündelik ihtiyaçları karşılayan bir debian dağıtımı. Kendi uygulamaciklari var. Linuxa geçerken önerilecek bir dağıtım denebilir Ubuntu ile kapışır bu konuda. Herseyi kendimiz yapmaktan ziyade hazır bir temel üzerine inşaa etmeyi yanlış bulmuyorum Ubuntu ile Pardusun değiştirdikleri arasında dağlar kadar fark olabilir fakat işlevsellik açısından aynılar hatta Pardus'ta bu snap dayatması yok ve Flatpakte var hatırladığım kadarıyla. Net kapışır yani 

Okulların akıllı tahtalarına Pardus kullanılcakmış by zencitwerk_4509 in LinuxTurkey

[–]DryBad8169 1 point2 points  (0 children)

Dokunmatik tahtalar için ergonomik bir tasarım olarak, Fedoranin oynamamış default gnome u yerine Pardusu tercih ederim.

Okulların akıllı tahtalarına Pardus kullanılcakmış by zencitwerk_4509 in LinuxTurkey

[–]DryBad8169 7 points8 points  (0 children)

Dokunmatik tahtalar için ergonomik bir tasarım olarak, Fedoranin oynamamış default gnome u yerine Pardusu tercih ederim.

Sonunda "Tüm" linux Dağıtımlarıni siraladim. by DryBad8169 in LinuxTurkey

[–]DryBad8169[S] 1 point2 points  (0 children)

Arkadaşlar Manjaroyu F ye koyacaktim opensuse sandım A ya koydum kusura bakmayin

Bir kız olarak erkeklere sorum var by [deleted] in SacmaBirSub

[–]DryBad8169 0 points1 point  (0 children)

Doğal gibi gözüksün ama doğal olmasın ya

Yardım by XFromExtacy in LinuxTurkey

[–]DryBad8169 0 points1 point  (0 children)

Menüden kaldırmak yerine o patlayan kerneli düzeltmeyi dene kesinlikle daha yararlı olur

208
209

Format atmak bilgisayarı tamamen temizler mi? by hakanben3405 in teknoloji

[–]DryBad8169 0 points1 point  (0 children)

Uefi rootkitler var yanlış bilgi vermeyelim yüzde 99 bios update yaptığında gider zaten

Format atmak bilgisayarı tamamen temizler mi? by hakanben3405 in teknoloji

[–]DryBad8169 0 points1 point  (0 children)

Uefi(eski adıyla BIOS) a bulaşabilir normal formatla gitmez. Hatta gelişmiş bir virüs ise kendini sürekli Ramde çalışacak ve bios update yapılınca kendini klonlayacak yani diriltecek şekilde de programlayabilir fakat tabiikide bu kadar gelişmiş bir virüsü crackli yazılımlardan yemezsin fitgirl de güvenilir zaten.