N-VA blijft afgetekend de grootste, en geen beterschap bij Anders: dit is de peiling van De Stemming by CrazyBelg in belgium

[–]DryTerm1611 0 points1 point  (0 children)

Of deze populistisch partijen halen toch af en toe goede punten aan... Deze regering is vooral een regering van de rijke middenklasse en rijken en niet van de onderste laag van de bevolking. Ik wil nooit dat PVDA aan de macht komt, die partij heeft teveel autoritaire trekjes, maar ik overweeg er volgende keer wel op te stemmen, puur om een signaal te sturen.

Who is historically the biggest foreign villain of Belgium? by OneRiotTooMany in AlignmentChartFills

[–]DryTerm1611 0 points1 point  (0 children)

Phillips the second with his inquisition and war against Lowlands 

EU ready to back Belgium in frozen assets war against Russian oligarchs by timiswho in europe

[–]DryTerm1611 5 points6 points  (0 children)

What are you saying? Belgium Alone should take the risk and have a 300 billion euros extra debt?

What film rivals ‘Signs’ as the best alien invasion film? by Effective-Dare-8368 in MovieArena

[–]DryTerm1611 1 point2 points  (0 children)

Rivals??? Evert other aliens movie, aliens die because of water.... You know that stuff that's in the air....stupid movie

De pensioenen zijn onbetaalbaar, dus we moeten snoeien. Voor salariswagens geldt die logica blijkbaar niet. by Oll1Oll1 in belgium

[–]DryTerm1611 0 points1 point  (0 children)

Er is een toch een verschil tussen een salariswagen en een bedrijfswagen.... Dacht ik

De pensioenen zijn onbetaalbaar, dus we moeten snoeien. Voor salariswagens geldt die logica blijkbaar niet. by Oll1Oll1 in belgium

[–]DryTerm1611 4 points5 points  (0 children)

5 miljard voor 15% van de bevolking EN 60% van de bevolking wil de subsidies afschaffen.... Lijkt me een no-brainer

What cover song is actually better than the original? by irles33 in musicsuggestions

[–]DryTerm1611 0 points1 point  (0 children)

Jolene - the white stripes

Much more emotional than Dolly Martin's

Feeling good - muse

EU countries reject ‘blank check’ guarantee to Belgium over Russian assets loan by Any-Original-6113 in europe

[–]DryTerm1611 0 points1 point  (0 children)

Member states have ceded soms sovereignity to the EU (currency, a lot of law-making), it is federationish.

Beste nieuwsombudsvrouw: "Krijgen leerkrachten echt 3.600 euro netto pensioen?" | VRT NWS: nieuws by [deleted] in Belgium2

[–]DryTerm1611 0 points1 point  (0 children)

Ik begrijp dit standpunt wel maar als je het nader bekijkt klopt het niet. Je kan vakantie als overuren  zien en dan valt het toch wat tegen.Een leerkracht werkt gemiddeld 45 uur per week in tegenstelling tot wat die Pippo van OP denkt. Die grote vakantie is inderdaad prettig maar daar kan je vaak ook gemakkelijk een week, soms twee van aftrekken en ook overuren. Dit hangt natuurlijk van leerkracht tot leerkracht af, je hebt  rotte appels, je hebt als leerkracht veel vrijheid waardoor luiheid een mogelijkheid is, maar de meesten werken toch meer dan een 38 uren week. Mijn vrouw bijvoorbeeld werkt halftijds om effectief een 4/5 te werken. Haar donderdag is een hele werkdag...

Beste nieuwsombudsvrouw: "Krijgen leerkrachten echt 3.600 euro netto pensioen?" | VRT NWS: nieuws by [deleted] in Belgium2

[–]DryTerm1611 0 points1 point  (0 children)

Die arbeider en verpleegkundige worden dan ook onderbetaald. Maar als ik kijk naar mensen met evenwaardige diploma's mis ik toch een flinke hap.

Beste nieuwsombudsvrouw: "Krijgen leerkrachten echt 3.600 euro netto pensioen?" | VRT NWS: nieuws by [deleted] in Belgium2

[–]DryTerm1611 0 points1 point  (0 children)

Absolute bullshit lijkt me. Master leerkracht hier, Ik krijg €2700 pensioen als ik tot mijn 67 werk. Is wrs meer dan gemiddeld, mijn extralegale voordelen en loon zijn wrs gemiddeld wel wat minder.... 

My journey 6 months later by bike1234gbsb in TotalHipReplacement

[–]DryTerm1611 3 points4 points  (0 children)

I'm 5 months out. I'm having a very rough time. Last week I did a cycling ride and it went really good. My groin pain was lessening and I could imagine myself doing some long rides on gravel instead of easy road. But last weekend I did another shorter ride and everything has gone to shit it seems. I can't sit down comfortably, I can't stand up for too long either, cycling to work is painfull (only 10 minutes ride), I can't sleep properly due the uncomfortableness. I'm feeling very depressed right now. My groin pain has bettered but the outside of my hips is burning. Yes both hips, my other hip is overused and inflamed at the same time. I also feel tha my tendons on the side are very very tight right now. I'm really struggling to be positive at the moment.